Własność prywatna w firmie

Data: 2009-11-25 12:10:59
Autor: SDD
Własność prywatna w firmie

Użytkownik "Rafał K." <r.kowalczyk.gamedev@gmail.com> napisał w wiadomości news:e835da38-4b67-4cc1-9830-797a64723f38o10g2000yqa.googlegroups.com...

w takiej sytuacji? Jako, że wartość telefonu jest poniżej 1500zł, to
nie wpisuję go ani do EŚT, ani do EW, gdyby ten telefon służył

Nie *musisz* go wpisywac do EST, ale *mozesz* go wpisac do EST - jesli planujesz korzystac z niego dluzej niz 1 rok.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-25 03:29:03
Autor: Rafał K.
Własność prywatna w firmie
On 25 Lis, 12:10, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Rafał K." <r.kowalczyk.game...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e835da38-4b67-4cc1-9830-797a64723f38o10g2000yqa.googlegroups..com...

> [...]

Nie *musisz* go wpisywac do EST, ale *mozesz* go wpisac do EST - jesli
planujesz korzystac z niego dluzej niz 1 rok.

Dzięki za uściślenie.

Ale jeżeli jest to wydatek który służył będzie również celom
prywatnym, to chyba nie mogę go wpisać zarówno do KPiR jak i ewidencji
zakupów VAT?

Pozdrawiam.
http://megalotto.pl - Lotto
http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat