Własności izolacyjne lodu, czyli wiatro-wstrzymywacz

Data: 2009-12-13 19:03:56
Autor: szaman
Własności izolacyjne lodu, czyli wiatro-wstrzymywacz
Rowerex wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Zaciekawił mnie fakt, że w tym momencie w ogóle przestałem odczuwać
chłód i przewiew wiatru po szyi i to niezależnie od prędkości. Jeżdżąc
ostatnio przy dodatniej temperaturze odczucia miałem zupełnie
przeciwne, im wszystko bardziej nasiąkało potem i wilgocią, tym
bardziej chłodziło, a niedawna jazda przy mżawce, mgle i paru
stopniach na plusie wychłodziła mnie strasznie.

Hmm... niby współczynnik przewodzenia ciepła dla lodu w -10*C jest około 4 razy większy niż dal wody w +10*C. Pewnie więc chodzi wyłącznie o izolację od wiatru...

sz

Własności izolacyjne lodu, czyli wiatro-wstrzymywacz