[MS] Wlochy - Slowacja

Data: 2010-06-24 16:25:27
Autor: DysoN
[MS] Wlochy - Slowacja
23 minuty za nami a Wlosi konkretnej sytacji nie stworzyli. Graja padake zupelna. Mieli sie niby rozkrecac ale w takim tempie forme zlapia gdzies okolo wrzesnia chyba.

..... No 1:0 dla Slowakow. Teraz beda musieli dupy ruszyc wreszcie, pajace!

Forza Italia!
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2010-06-24 16:52:14
Autor: Fidelio
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomo¶ci news:hvvpsr$4oo$2inews.gazeta.pl...
[...]

Jak tak dalej pójdzie to Słowacja awansuje heh. Poziom tego mundialu trzymaj± jeszcze tylko drużyny z Ameryki Południowej.

Data: 2010-06-24 17:22:50
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Wlochy - Slowacja
Jak tak dalej pójdzie to Słowacja awansuje heh. Poziom tego mundialu trzymają jeszcze tylko drużyny z Ameryki Południowej.

Ja tam do Holandii uwag nie mam, a Niemców też bym się przesadnie nie czepiał.

Data: 2010-06-24 17:38:26
Autor: Fidelio
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87k4pomp4l.fsfmekk.waw.pl...
Jak tak dalej pójdzie to Słowacja awansuje heh. Poziom tego mundialu
trzymaj± jeszcze tylko drużyny z Ameryki Południowej.

Ja tam do Holandii uwag nie mam, a Niemców też bym się przesadnie nie czepiał.

Niemcy już dali się pokonać Serbii więc jak trafi± na groĽniejszego rywala to mog± mieć problem.

Maj± szczę¶cie i trafiaj± na Anglię, która ledwo ledwo pokonała Słowenię heh.

Holandia wypada już lepiej zwłaszcza je¶li trener da więcej pograć temu rewelacyjnemu Ejli czy jak mu tam.

Wygl±da na to, że obaj finali¶ci poprzedniego mundialu nie wyjd± z grupy nawet HA HA!

Data: 2010-06-24 18:04:55
Autor: Cavallino
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:hvvu5l$sfa$1news.onet.pl...
[...]

Już mieli, tylko sędzia podarował im jedenastkę i czerwień.

Data: 2010-06-24 17:49:16
Autor: DysoN
[MS] Wlochy - Slowacja
W dniu 2010-06-24 16:25, DysoN pisze:

Forza Italia!

Frajerzy, powolne i lewniwe matoly. Dynamika gry podobna do pomniku Mickiewicza na krakowskim rynku. Graja jakby ich ktos tam za kare zeslal do RPA. Kompromitacja jeszcze wieksza niz Francji bo to w koncu jeszcze urzedujacy mistrzowie swiata! Wlosi NIC NIE GRAJA! Zal (albo radosc, zaleznie od preferencji) na to patrzec. Niech im jeszcze jedna Slowacy wbija to bedzie juz zupelnie wygladac jak gowno w stokrotkach.
Tak to mnie nawet nasza reprezentacja nie rozczarowala przegrywajac z Irlandia Polnocna. Aktorstwo Muchy i Qiagliarelli ponizej serialow typu klan. Zenujacy wystep reprezentacji Italii w kazdym punkcie.

Wielkie gratulacje dla Slowakow za wielkie serce do gry!

Data: 2010-06-24 17:08:30
Autor: tomus_king
[MS] Wlochy - Slowacja
[...]

Tak słabej grupy dawno nie było, tu nawet 3 pkt mogły dać awans. Szkoda mi  Kopciuszka z Nowej Zelandii, nie przegrali żadnego meczu a odpadli.

Na pocieszenie dla Włochów gol Quagliarelli pewnie zostanie uznany najładniejszym na mundialu.

Data: 2010-06-24 19:21:53
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Wlochy - Slowacja
Tak sĹ‚abej grupy dawno nie byĹ‚o, tu nawet 3 pkt mogĹ‚y dać awans. Szkoda mi  Kopciuszka z Nowej Zelandii, nie przegrali ĹĽadnego meczu a odpadli.

Szkoda Ci go w porĂłwnaniu z Paragwajem czy teĹĽ w porĂłwnaniu ze
Słowacją? Bo ja jednak wolę te drużyny, pokazały jakieś umiejętności gry
w piłkę (Słowacy dopiero dziś ale za to z dużym przytupem). Nowa
Zelandia wyłącznie przeszkadzała, gdyby tak grał ktoś o choć ciut
bardziej uznanej nazwie, krzywilibyśmy się ze wstrętem.

Data: 2010-06-24 18:12:16
Autor: tomus_king
[MS] Wlochy - Slowacja
Tak słabej grupy dawno nie było, tu nawet 3 pkt mogły dać awans. Szkoda
mi
Kopciuszka z Nowej Zelandii, nie przegrali żadnego meczu a odpadli.

Szkoda Ci go w porównaniu z Paragwajem czy też w porównaniu ze
Słowacj±? Bo ja jednak wolę te drużyny, pokazały jakie¶ umiejętno¶ci gry
w piłkę (Słowacy dopiero dzi¶ ale za to z dużym przytupem).

Wiem ale Nowa Zelandia jako¶ zyskała moje uznanie. Przyznaję, przed turniejem dziwiłem się jak taki "egzotyk" może grać na M¦. Nie dawałem im żadnych szans nawet na jaki¶ głupi remis a oni do końca walczyli o 1 miesjce w grupie.

Nowa Zelandia wył±cznie przeszkadzała, gdyby tak grał kto¶ o choć ciut
bardziej uznanej nazwie, krzywiliby¶my się ze wstrętem.

Z (o dziwo) ostrożnie graj±c± Holandi±, Słowacy i tak ustawi± podwójn± gardę więc to bez różnicy :)

Data: 2010-06-24 22:01:27
Autor: grzeda
[MS] Wlochy - Slowacja
  tomus_king pisze:

Tak słabej grupy dawno nie było, tu nawet 3 pkt mogły dać awans.

Ilosc punktow potrzebnych do awansu nie jest wyznacznikiem sily grupy.

pozdr
PG

Data: 2010-06-27 08:36:40
Autor: tomus_king
[MS] Wlochy - Slowacja
  tomus_king pisze:

> [...]

Tu akurat jest. Je¶li pół-amatorzy z N.Z. nie przegrali żadnego meczu
a 5 drużyna rankingu Fifa zdobywa 2 pkt i to nie z powodu dobrej gry rywali,
tylko swojej tragicznej, to co¶ jest nie tak. W tej grupie rozegrano 3-4
najnudniejsze mecze mistrzostw. --

Data: 2010-06-24 17:55:28
Autor: Fidelio
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomo¶ci news:hvvuq0$n98$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak to jest jak się gra zbyt długo dziadkami ;-)

Włosi musz± od nowa budować zespół.

Słowacja zaskoczyła bo w pierwszych dwóch meczach cieniowała.

Data: 2010-06-24 18:05:06
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Wlochy - Slowacja
Tak to jest jak się gra zbyt długo dziadkami ;-)

Nie pomyliłeś Włochów z Francją?

U Włochów to właśnie sporo jakichś młodych anonimusów się pojawiło i
raczej nie zachwycili... PS Włoski piłkarz umierający w siatce po golu na 2-1 - bezcenne.
Widać w drugiej połowie
http://www.youtube.com/watch?v=8db60TWPCZE

Data: 2010-06-24 18:58:36
Autor: Fidelio
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87fx0cmn65.fsfmekk.waw.pl...
Tak to jest jak się gra zbyt długo dziadkami ;-)

Nie pomyliłe¶ Włochów z Francj±?

U Włochów to wła¶nie sporo jakich¶ młodych anonimusów się pojawiło i
raczej nie zachwycili...

PS Włoski piłkarz umieraj±cy w siatce po golu na 2-1 - bezcenne.
Widać w drugiej połowie
http://www.youtube.com/watch?v=8db60TWPCZE

Trochę młodych tak, ale co tam jeszcze robi Cannavaro?

Data: 2010-06-25 07:35:10
Autor: Mane
[MS] Wlochy - Slowacja
W dniu 2010-06-24 18:05, Marcin Kasperski pisze:

PS Włoski piłkarz umieraj±cy w siatce po golu na 2-1 - bezcenne.
Widać w drugiej połowie
http://www.youtube.com/watch?v=8db60TWPCZE

A Mucha po rundzie wiosennej i po mundialu to mam wrazenie ze przeszedl nie do Evertonu ale do jakiejs druzyny z ligi wloskiej :D

Data: 2010-06-24 18:06:18
Autor: Cavallino
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:hvvuq0$n98$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak zwykle.
Ale to dobrze, ĹĽe antyfutbol odpada jeden za drugim.

[...]

Mucha trenował w polskiej lidze, więc się nie dziw że kiepsko aktorstwo mu wychodzi.
Ale w piłkę też dziś zagrał bardzo słabo.

Data: 2010-06-25 07:35:59
Autor: Mane
[MS] Wlochy - Slowacja
W dniu 2010-06-24 18:06, Cavallino pisze:

Jak zwykle.
Ale to dobrze, że antyfutbol odpada jeden za drugim.

A to ciekawe
Włosi dawno nie grali tak ofensywnie, pewnie dlatego odpadli.

Data: 2010-06-25 09:24:28
Autor: Cavallino
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i01fcq$1gf$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-06-24 18:06, Cavallino pisze:

Jak zwykle.
Ale to dobrze, że antyfutbol odpada jeden za drugim.

A to ciekawe
Włosi dawno nie grali tak ofensywnie,

Niż w ostatnich 10 minutach ostatniego meczu ? ;-)
Bo je¶li piszesz o czym¶ innym to zdecydowanie pojęcie "gra ofensywna" rozumiemy inaczej.

Data: 2010-06-25 09:50:14
Autor: Mane
[MS] Wlochy - Slowacja
W dniu 2010-06-25 09:24, Cavallino pisze:

Niż w ostatnich 10 minutach ostatniego meczu ? ;-)
Bo je¶li piszesz o czym¶ innym to zdecydowanie pojęcie "gra ofensywna"
rozumiemy inaczej.

W 3 ostatnich meczach Wlochow to ich przeciwnicy murowali bramke.

Data: 2010-06-25 08:40:00
Autor: Marek W.
[MS] Wlochy - Slowacja
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> rozumiemy inaczej.

W 3 ostatnich meczach Wlochow to ich przeciwnicy murowali bramke.

Nie wdawaj się w dyskusję, i tak go nie przekonasz. Przecież wiadomo, że jedynie Lech gra piękn± dla oka piłkę, któr± warto ogl±dać. No... może jeszcze ze dwie drużyny na ¶wiecie. Reszta to albo patałachy albo antyfutbol :)

Data: 2010-06-25 10:42:16
Autor: Cavallino
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Marek W." <marekwyso@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Nie wdawaj się w dyskusję, i tak go nie przekonasz. Przecież wiadomo, że
jedynie Lech gra piękn± dla oka piłkę, któr± warto ogl±dać.

A gdzie tu przypale jakie¶ słowo o Lechu widziałe¶?

No... może
jeszcze ze dwie drużyny na ¶wiecie. Reszta to albo patałachy albo
antyfutbol :)

PLONK

Data: 2010-06-25 10:47:36
Autor: Cavallino
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i01n9r$1gf$3inews.gazeta.pl...
[...]

Niby wczoraj to Słowacy bramkę murowali, a Włosi grali otwarty futbol (nie licz±c końcówki meczu)?
No to zdecydowanie jaki¶ inny mundial ogl±dasz.
Nawet włoscy kibice twierdz±, iż na całym mundialu Włosi zagrali do przodu całe 20 minut - wła¶nie t± końcówkę meczu ze Słowacj±.

Data: 2010-06-24 18:00:59
Autor: Danpe
[MS] Wlochy - Slowacja
On Thu, 24 Jun 2010 16:25:27 +0200, DysoN <dyson@szuruburu.ru> wrote:

[...]

JEEEST krzyknalem pierwszy raz na tych mistrzostwach jak Slowacja
strzelila 3 gola. Pierwszy raz przezylem jakiekolwiek emocje :)
ogladajac te mistrzostwa
Drugi raz krzyknalem JEEEST, gdy sedzia odgwizdal koniec spotkania.

Niech zdupcaja wloskie pedaluchy do domu, marne aktorzyny z glupimi
przepaskami pod grzywkami.
Jakze sie ciesze :)

--
pozdrawiam, danpe