[MS] Wlochy - Slowacja

Data: 2010-06-24 16:52:14
Autor: Fidelio
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:hvvpsr$4oo$2inews.gazeta.pl...
23 minuty za nami a Wlosi konkretnej sytacji nie stworzyli. Graja padake zupelna. Mieli sie niby rozkrecac ale w takim tempie forme zlapia gdzies okolo wrzesnia chyba.

.... No 1:0 dla Slowakow. Teraz beda musieli dupy ruszyc wreszcie, pajace!

Forza Italia!

Jak tak dalej pójdzie to Słowacja awansuje heh. Poziom tego mundialu trzymają jeszcze tylko drużyny z Ameryki Południowej.

Data: 2010-06-24 17:22:50
Autor: Marcin Kasperski
[MS] Wlochy - Slowacja
Jak tak dalej pójdzie to Słowacja awansuje heh. Poziom tego mundialu trzymają jeszcze tylko drużyny z Ameryki Południowej.

Ja tam do Holandii uwag nie mam, a Niemców też bym się przesadnie nie czepiał.

Data: 2010-06-24 17:38:26
Autor: Fidelio
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87k4pomp4l.fsfmekk.waw.pl...
Jak tak dalej pójdzie to Słowacja awansuje heh. Poziom tego mundialu
trzymają jeszcze tylko drużyny z Ameryki Południowej.

Ja tam do Holandii uwag nie mam, a Niemców też bym się przesadnie nie czepiał.

Niemcy już dali się pokonać Serbii więc jak trafią na groźniejszego rywala to mogą mieć problem.

Mają szczęście i trafiają na Anglię, która ledwo ledwo pokonała Słowenię heh.

Holandia wypada już lepiej zwłaszcza jeśli trener da więcej pograć temu rewelacyjnemu Ejli czy jak mu tam.

Wygląda na to, że obaj finaliści poprzedniego mundialu nie wyjdą z grupy nawet HA HA!

Data: 2010-06-24 18:04:55
Autor: Cavallino
[MS] Wlochy - Slowacja
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:hvvu5l$sfa$1news.onet.pl...
[...]

Już mieli, tylko sędzia podarował im jedenastkę i czerwień.

[MS] Wlochy - Slowacja