W³ochy, wynajem samochodu, polskie prawko

Data: 2018-05-19 22:47:23
Autor: gobo
W³ochy, wynajem samochodu, polskie prawko
Hej,
Mam zwykle polskie prawo jazdy i to nawet to nie ostatnie (takie laminowane - nawet dla mnie ono wyglada na latwe do podrobienia) no i wypozyczalem auta na nie w takich krajach jak: Polska, Niemcy, Slowenia, Holandia, Wielka Brytania, Wlochy, Francja, Hiszpania, Litwa, Szwajcaria, USA. Nigdy nie mialem problemow. Straszono mnie przed wyjazdem do Stanow o tym, ze musze miec miedzynarodowe, ale i tam nikt nie robil problemow. Za miesiac znowu tam lece i mam dwie rezerwacje na auta, ale wciaz zabieram zwykle. Nie chce mi sie bawic w jakies miedzynarodowe. Kiedys czytalem o procedurze i jakos mnie nie zachecila.
Piotr

Data: 2018-05-19 23:40:03
Autor: xyz
W dniu 19.05.2018 o 22:47, gobo pisze:
[...]
Procedura jest ³atwa, sk³adasz podanie ze zdjêciem, za kilka dni odbierasz. Tak mia³em kilka lat temu jak wyrabia³em miêdzynarodowe.
Przy czym ja mia³em wyd³u¿on± procedurê bo wyrabia³em je w innym WK
ni¿ mia³em wydane PJ wiêc d³u¿ej musia³em czekaæ + napisaæ dodatkowe podanie.
W USA jak bra³em auto to spojrzeli na nie ale nie by³o jako¶ konieczne,
kolega który by³ wpisany jako 2-gi kierowca nie mia³ i te¿ problemów nie by³o.

--
-- - xyz

W³ochy, wynajem samochodu, polskie prawko