Włocławek -miasto policyjne

Data: 2009-08-03 00:18:54
Autor: zeusx
Włocławek -miasto policyjne
Cztery patrole drogówki na przelotówce. Nie znam innego miasta, gdzie byłoby tylu łapaczy w przeliczeniu na mieszkańca. Ale jak się ma tak wielki biurowiec policji, to widać trzeba na niego zarobić. Większy od łódzkiej KW.
zx

Data: 2009-08-02 15:34:05
Autor: Luca
On 3 Sie, 00:18, "zeusx" <ze...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pamietaj jeszcze o hektolitrach kawusi wypijanej przez Motyla podczas
wizyt u komendanta - wszystko kosztuje ;-)

Pzdr

Data: 2009-08-03 02:25:08
Autor: Wild Root
Włocławek -miasto policyjne
 W poście <h553cf$dmr$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

[...]

Wszystkie oznakowane radiowozy drogówki mają VR (dwie Octavie, Astra i
Ceed), do tego nieoznakowana Vectra z VR i oznakowany motocykl. Standardowo
czynne dwa (wybrane) FR i zazwyczaj kilka aktywnych suszarek (w
standardowych miejscach). I tak co weekend, wakacje okresy świąteczne. My
lud tubylczy przywykliśmy do tego. :)

--
Wild Root

Data: 2009-08-03 06:04:54
Autor: Elwis
[...]

A zrobili już asfalt na tej pseudo-drodze, czy nadal kratery urywają koła?

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-08-03 10:25:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h55o7u$330$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale po co asfalt, jak jeszcze nie każdy samochód jest policyjny i nie na każdej ulicy jest fotoradar?
Jakieś priorytety muszą być.

Data: 2009-08-03 10:30:53
Autor: Gabriel'Varius'
Włocławek -miasto policyjne

A zrobili już asfalt na tej pseudo-drodze, czy nadal kratery urywają koła?
Asfalt jest wokol dziur albo dziury sa wokol resztek asfaltu :-) Sam juz nie wiem ale sprawdze za niecale 3 tygodnie to dam Ci znac jak to wyglada :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-03 15:06:08
Autor: xs
Gabriel'Varius' <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał(a):
Sam juz nie wiem ale sprawdze za niecale 3 tygodnie to dam Ci znac jak to wyglada :-)

Jest po prostu katastrofa! Tak rozwalonej wylotowki nie ma chyba nigdziej w Polsce, do tego ograniczenia predkosci z dupy wziete, w stylu 60 km/h na kawalku wyremontowanej dwupasmowki juz w terenie niezabudowanym :D Bylem tam w niedziele i oczywiscie staly dwie szuszarki na wylocie i wlocie, jeden dobrze sie zbunkrowal, bo zauwazylem go dopiero jak mijalem radiowoz. W ogole ten odcinek jedynki to jakas kpina, dziury, koleiny, 18 fotoradarow na odcinku 47 km (Włocławek - Torun), pelno szuszarek, mnostwo ciapciakow jezdzacych 70 km/h w niezabudowanym, jeszcze wiecej ciapaciakow ktorzy musza miec kilometr prostej zeby wyprzedzic PKS jadacy 60 km/h... Dobrze, ze nie musze jezdzic ta droge czesciej niz 3-4 razy w roku.

Data: 2009-08-03 17:27:27
Autor: Artur Maśląg
Włocławek -miasto policyjne
xs pisze:
(...)

Zostawmy Włocławek na chwilę...

[...]

Najwyraźniej znam inną 1 na odcinku Włocławek-Toruń. Jak na polski
standard trasa ta jest względnie przyzwoita, a FR niespecjalnie
przeszkadzają w jeździe. Tych jeżdżących 70 w niezabudowanym też
jakoś niespecjalnie widuję, a nawet jak są, to nie ma specjalnych
problemów z wyprzedzeniem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 07:11:05
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik xs napisał:
Gabriel'Varius' <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał(a):
Sam juz nie wiem ale sprawdze za niecale 3 tygodnie to dam Ci znac jak to wyglada :-)

Jest po prostu katastrofa!
Wiem, bo jezdze ta trasa kilka razy w roku - niestety :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-04 21:18:16
Autor: V-Tec
Gabriel'Varius' pisze:
Użytkownik xs napisał:
[...]

dlatego jak mogę to zawsze tę trasę pokonuję nocą (GD-KRK).

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-08-03 07:53:52
Autor: Łukasz Kruszczyński

Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:2041816.f80ICxGBS8localhost.localdomain...

[...]

Ale przeciez tam sie nie da przekroczyc predkosci... Chyba, ze quadem albo czolgiem...

Pozdrawiam,
LK

Data: 2009-08-03 08:16:35
Autor: MarcinJM
Łukasz Kruszczyński pisze:
[...]

Jak bedzie malo przychodu to sie znak postawi (40), (30) a moze i (5).
Albo namaluje sie ciagla i wahadlowo pusci melexa. Mozliwosci sa nieograniczone.

MarcinJM

Data: 2009-08-03 22:45:43
Autor: Wild Root
Włocławek -miasto policyjne
 W poście <h55u1e$qbb$1@news.wp.pl>
 m.in. przeczytać można:

Ale przeciez tam sie nie da przekroczyc predkosci... Chyba, ze quadem albo
czolgiem...

No nie przesadzaj. Fakt odcinek na wylot na Toruń tragiczny, ale reszta
przyzwoita (jak na polskie standardy), a rekordzista w centrum miasta (na
owej złej jedynce) miał o ile pamiętam w okolicach 180 km/h.

--
Wild Root

Data: 2009-08-03 22:53:14
Autor: Artur Maśląg
Wild Root pisze:
[...]

Tak, tak - wylot na Łódź, na Płock. Może masz na myśli wylot na Księżyc,
ale takiego drogowskazu tam nie widziałem.

a rekordzista w centrum miasta (na
owej złej jedynce) miał o ile pamiętam w okolicach 180 km/h.

Nie martw się - każde miasto ma swoich rekordzistów.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 09:53:29
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Artur Maśląg napisał:

a rekordzista w centrum miasta (na
owej złej jedynce) miał o ile pamiętam w okolicach 180 km/h.

Nie martw się - każde miasto ma swoich rekordzistów.
Tak, ale ich zycie pomimo ze jest chwilami szybkie to jest tez bardzo krotkie. Najgorsze jest to, ze czesto zabieraja ze soba niewinnych ludzi w podroz na "druga strone" :-(

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-04 10:25:46
Autor: Artur Maśląg
Włocławek -miasto policyjne
Gabriel'Varius' pisze:
(...)
Tak, ale ich zycie pomimo ze jest chwilami szybkie to jest tez bardzo krotkie. Najgorsze jest to, ze czesto zabieraja ze soba niewinnych ludzi w podroz na "druga strone" :-(

Jakby to powiedzieć - to zupełnie inny aspekt tych wyczynów. Im nie
przeszkadza jakość drogi, a to nie ja sugerowałem, że droga nie jest
taka zła, skoro znalazł się półmózg jadący na tych wykrotach przez
środek miasta 180 km/h.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 09:03:28
Autor: Łukasz Kruszczyński

Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:1506540.OdZlSfS4jnlocalhost.localdomain...

No nie przesadzaj. Fakt odcinek na wylot na Toruń tragiczny, ale reszta
przyzwoita (jak na polskie standardy), a rekordzista w centrum miasta (na
owej złej jedynce) miał o ile pamiętam w okolicach 180 km/h.

Tak, bo on tak szybko cial, ze dziury "gora" bral ;-)

Pozdrawiam,
LK

Data: 2009-08-03 07:57:47
Autor: Artur Maśląg
zeusx pisze:
[...]

A co ma biurowiec do tego? Tam zawsze tak było, włącznie z kaskadami.
Szkoda tylko, że z budowaniem/naprawą dróg mają pod górkę, ale to też
od zawsze tak było ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-03 10:00:48
Autor: Przemek V
On 3 Sie, 07:57, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
zeusx pisze:

> [...]
> łódzkiej KW.

A co ma biurowiec do tego? Tam zawsze tak było, włącznie z kaskadami.

W końcu była Komenda Wojewódzka.

Przez te drogi Włocławek ma chyba PR jednego z gorszych/większych
zadupi w Polsce. Nigdy się tam nie zatrzymywałem poza tankowaniami.
Chyba najciekawsze co tam jest to widok Anwilu nocą.

Data: 2009-08-03 22:12:38
Autor: Artur Maśląg
Włocławek -miasto policyjne
Przemek V pisze:
(...)
W końcu była Komenda Wojewódzka.

Fakt :)

Przez te drogi Włocławek ma chyba PR jednego z gorszych/większych
zadupi w Polsce.

Te drogi i zachowania miśków są takie same przynajmniej od 20 lat.
Pewnie i dłużej, ale nie chce mi się pamięci nadwyrężać ;)

Nigdy się tam nie zatrzymywałem poza tankowaniami.

Ja generalnie też - jeszcze McDonald's na 1 (Okrzei?)
Jednak nie tak dawno oprócz tranzytu miałem okazję trochę
po tym mieście pojeździć(i połazić) z racji pobytu szanownej
połówki w Wieńcu-Zdroju. Pozwolę sobie opinię na ten temat
chwilowo zachować dla siebie ;)

Chyba najciekawsze co tam jest to widok u nocą.

O tak :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 01:58:31
Autor: Mirek Ptak
*Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Oj, tak :) - to w tych okolicach nazbierałem sporo lat temu 20 pkt :) - i to w 60 konnej Astrze F :).
Bywałem tam często w centrali (wtedy) mojej firmy :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-08-04 19:21:34
Autor: jerzu
Włocławek -miasto p olicyjne
On Mon, 03 Aug 2009 22:12:38 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Jednak nie tak dawno oprócz tranzytu miałem okazję trochę
po tym mieście pojeździć(i połazić) z racji pobytu szanownej
połówki w Wieńcu-Zdroju. Pozwolę sobie opinię na ten temat
chwilowo zachować dla siebie ;)

Ja się ostatnio zapędziłem w ulicę Płocką i dalej do Tumskiej do DK1.
Te ulice by mogły służyć jako tor testowy dla terenówek.

Data: 2009-08-03 18:12:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 3 Aug 2009 00:18:54 +0200, zeusx napisał(a):

[...]

No i ta 50-ka przez lasy. --

Włocławek -miasto policyjne