W³odzimierz Smolarek nie ¿yje

Data: 2012-03-07 11:31:49
Autor: boukun
W³odzimierz Smolarek nie ¿yje
O kurde, 54 lata i nie do¿y³ do emerytury...

Co siê dzieje, jeszcze nie dawno, jakby wczoraj gra³ w niemieckiej Bundeslidze, Eintracht Frankfurt zdaje siê (1986-1988, zdobywca pucharu Niemiec w 1988), pamiêtam, jak plu³ tym swoim zwyczajem na boisko...

Toæ facet by³ tylko 4 lata starszy ode mnie...
[i]

boukun

Data: 2012-03-07 11:41:19
Autor: boukun
W³odzimierz Smolarek nie ¿yje

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jj7dh3$2qd$1node2.news.atman.pl...
[...]

~lekarz rodzinny [przed chwil±]
nas³ucha³ siê od finansjery i rz±du ¿e musi tyraæ do 67 a i tak emerytury na lekarstwa nie starczy wiec wola³ wycofaæ siê sam i nie rujnowaæ ZUS-u i bandytów finansowych z OFE

Data: 2012-03-07 11:48:14
Autor: boukun
W³odzimierz Smolarek nie ¿yje

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jj7e2s$3dj$1node2.news.atman.pl...

[...]

~ZUS [14 minut temu]
Wielka tragedia, wyrazy wspó³czucia. P. Tusk- jak to siê am do Pana statystyki dot. emerytur po 67 roku !!! Ten mê¿czyzna by³ sportowcem, a co maja powiedzieæ zwykli robole !!! Brawo dla pana i ca³ej ekipy.

Data: 2012-03-07 03:59:23
Autor: muto2100
On 7 Mar, 11:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:jj7e2s$3dj$1node2.news.atman.pl...

> [...]

dot. emerytur po 67 roku !!! Ten mê¿czyzna by³ sportowcem, a co maja powiedzieæ
zwykli robole !!! Brawo dla pana i ca³ej ekipy.

chyba    przejal sie   za  duzo   niepowodzeniami  syna!

Data: 2012-03-07 17:24:49
Autor: in¿. Jaskiniowy
W dniu 2012-03-07 11:31, boukun pisze:
[...]

Szkoda ch³opa. Wielki pi³karz by³.

Data: 2012-03-07 21:08:01
Autor: matusm
[...]

boukun To jest prawdziwy powód aby og³osiæ ¿a³obe w PZPN i odpowiednio uhonorowac
przez miesiac kazde rozpoczecie meczu w  ka¿dej lidze na terytorium ca³ego
PRL  II i pó³

Og³ada³em Widzew juz od III ligi,porzadni ludzie odchodza a
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

W³odzimierz Smolarek nie ¿yje