Włodzimierz Smolarek nie żyje

Data: 2012-03-07 21:08:01
Autor: matusm
Włodzimierz Smolarek nie żyje

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jj7dh3$2qd$1node2.news.atman.pl...
O kurde, 54 lata i nie dożył do emerytury...

Co się dzieje, jeszcze nie dawno, jakby wczoraj grał w niemieckiej Bundeslidze, Eintracht Frankfurt zdaje się (1986-1988, zdobywca pucharu Niemiec w 1988), pamiętam, jak pluł tym swoim zwyczajem na boisko...

Toć facet był tylko 4 lata starszy ode mnie...
[i]

boukun To jest prawdziwy powód aby ogłosić żałobe w PZPN i odpowiednio uhonorowac
przez miesiac kazde rozpoczecie meczu w  każdej lidze na terytorium całego
PRL  II i pół

Ogładałem Widzew juz od III ligi,porzadni ludzie odchodza a
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Włodzimierz Smolarek nie żyje