Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)

Data: 2011-10-16 23:15:16
Autor: boukun
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
W sobotnich starciach w Rzymie, w jakie przekształciła się z winy chuliganów manifestacja "oburzonych", rannych zostało 135 osób - wynika z opublikowanego najnowszego bilansu. Obrażenia odniosło 105 policjantów i karabinierów oraz 30 demonstrantów. Dwanaście osób zatrzymano. Straty szacowane są na miliony euro. W rejonie Lateranu doszło do profanacji Kościoła, co potępił Watykan.

Watykan potępił zajścia, jakich widownią był wczoraj Rzym podczas marszu tzw. oburzonych. Zakłóciły go bojówki anarchistów, którzy nie cofnęli się przed atakiem kościół, gdzie zniszczono figurę Matki Boskiej i krucyfiks.

O tym, co wydarzyło się w kościele świętych Marcelina i Piotra, w pobliżu Placu św. Jana na Lateranie, który był; widownią regularnej bitwy chuliganów z policją, opowiedział jego proboszcz, ksiądz Pino Ciucci. Kiedy wszedł do kościoła, nie zobaczył figury Matki Bożej z Lourdes. - Zobaczyłem ją wyrzuconą na ulice, kompletnie rozbitą na tysiąc kawałków. Podobny los spotkał krucyfiks wiszący w sali katechetycznej - opisywał. Przeciwko temu świętokradztwu - jak je określił - zaprotestował już w sobotę kardynał Agostino Vallini, wikariusz papieski dla diecezji Rzymu.

boukun

Data: 2011-10-16 23:22:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-16 23:15, boukun pisze:
W sobotnich starciach w Rzymie

Wystąpiła horda chuliganów. Zdejmij krzyż, ale nie rozbijaj.

Data: 2011-10-16 23:40:38
Autor: Grzegorz Z.
Lorn napisał:

W dniu 2011-10-16 23:15, boukun pisze:
W sobotnich starciach w Rzymie

Wystąpiła horda chuliganów. Zdejmij krzyż, ale nie rozbijaj.

Każda akcja powoduje reakcję. Tylko czekać aż w Polsce zapłoną kościoły, i
to nie z powodu awarii instalacji elektrycznej.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-16 23:48:33
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-16 23:40, Grzegorz Z. pisze:
Lorn napisał:

[...]

Bez przesady... To już chuliganeria. Ateista przechodzi obojętnie koło symboli kultu/religii...

Data: 2011-10-16 23:54:22
Autor: Grzegorz Z.

Lorn napisał:

[...]

Ja też, ale nie przechodzę obojętnie wokół Funduszu Kościelnego, Kościelnej
Komisji Majątkowej, Kodeksu Karnego i innych ustaw które wymuszają na mnie
przestrzeganie zasad religii katolickiej, blokowania centrum miasta kilka
razy do roku z powodu "procesji", widoku totemu kościelnego w Sejmie,
totemu kościelnego w urzędzie, totemu kościelnego w szkole i tak dalej.

Data: 2011-10-17 00:10:27
Autor: Lorn

Lorn napisał:

[...]

Jestem katolikiem, choć może być, to mylnie odbierane z tego co piszę. Jestem przeciwny fanatyzmowi religijnemu, a ten występuje w każdej odmianie kultu... Jedynym wyjątkiem wydaje się buddyzm. Masz racje... Wykorzystywanie symboli religijnych do celów wyłącznie *własnych* jest odrażające. Ta dzisiejsza konferencja jest obrazą dla ludzi niewierzących, ale i wierzących... Jest obrazą dla samego kościoła, który nie jest dla dobra swoich wyznawców, a dla pieniędzy.

Przypomniał mi się pewnien ksiądz, krórego miałem okazję spotkać będąc na oazie jako nastolatek, a było to w Krasnopolu. Miał 58lat wówczas i poruszał się rowerem... Widząc mnie siedzącego na krawężniku zatrzymał się i zapytał: Chłopcze czemu siedzisz na krawężniku? Odpowiedziałem mu, że nudzą mnie juz te wszystkie świątki odprawiane "Oaza to w dwa tygodnie przerabiane wszystkie święta" Odpowiedział mi: "Bóg nie wymaga od Ciebie byś podążał za tymi którzy nakazują, on wymaga byś wiedział czym jest dobro". Nawet katolik ma prawo gonić i tępić fundamentalizm jaki pragnie zaszczepić w narodzie rydzyk i kartofel z nim związany.

Data: 2011-10-17 08:14:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-17 00:10, Lorn pisze:

[...]

Tak, tacy księża też są, i nie należy o tym zapominać.

Data: 2011-10-17 01:23:28
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 16 Oct 2011 23:48:33 +0200, Lorn napisał(a):

To już chuliganeria. Ateista przechodzi obojętnie koło symboli kultu/religii...

Dobrze powiedziane.
--
XL
Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył drzwi do sporu o miejsce krzyża w sferze publicznej. Nic dziwnego, że środowiska lewicowo-liberalne podjęły rękawicę i weszły w ten atrakcyjny dla siebie polityczno-cywilizacyjny spór z chrześcijaństwem.

Data: 2011-10-17 07:46:45
Autor: Przemysław W
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał

[...]

W jaki sposób otworzył?

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-17 16:08:12
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 17 Oct 2011 07:46:45 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

"(...jedną z pierwszych propozycji Komorowskiego była zapowiedź
przeniesienia krzyża. - A to miliony ludzi wskazały miejsce przed Pałacem
Prezydenckim jako miejsce szczególne, jako miejsce pamięci dla tych, co
odeszli 10 kwietnia - uważa Błaszczak. - To jest przejaw braku
odpowiedzialności ze strony prezydenta Komorowskiego - dodał.
(...)Na sugestię dziennikarza, że decyzję o przeniesieniu krzyża do
kościoła św. Anny podjęli wspólnie warszawska kuria, harcerze i Kancelaria
Prezydenta, Błaszczak z ironią odpowiedział: - Nie no, proszę zauważyć jaka
była kolejność wydarzeń - (...)to Komorowski pierwszy powiedział w
wywiadzie o pomyśle przeniesienia krzyża, a potem Jacek Michałowski
"wciągnął w to Kościół". - Bardzo źle się stało, że do tego doszło. Widać
tutaj brak szacunku dla obywateli - dodał."

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,107886,8211440,Blaszczak__To_Komorowski_odpowiada_za_zamieszki_pod.html#ixzz1b304y4Mx

Po co w ogóle ZAPOWIADAŁ? - trza było po prostu zarządzić, porozumieć się z
kurią i przenieść. Jako gospodarz terenu miał prawo to zrobić. Nie byłoby
zamieszek pod pałacem i profanacji krzyża, całej tej rozróby.

Zapowiedział - po czym zamiast wykonać, to czekał, co będzie. Słomiany
prezydent.
No więc było, co było. Dał ludziom igrzyska zamiast chleba - bo o to mu
chodziło i o to my, PRAWDZIWI katolicy, mamy do niego pretensje - nie o
krzyż. Prezydent nie może dopuszczać do podziałów i skłócenia narodu. Jeśli
to robi, nadaje się do kosza.

Data: 2011-10-17 12:56:12
Autor: Antenka
On 17 Paź, 16:08, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

krzyż. Prezydent nie może dopuszczać do podziałów i skłócenia narodu. Jeśli  to robi, nadaje się do kosza.<

Albo do samolotu with "one_way_ticket" to Moscow :-o))

Antenka

Data: 2011-10-18 03:30:48
Autor: stevep
Dnia 17-10-2011 o 21:56:12 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Albo do samolotu with "one_way_ticket" to Moscow :-o))

Ty bliżej by Tworki akurat.

--
stevep

Data: 2011-10-17 18:02:28
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:13v4zugoi2yu4$.15szdewpon1b6$.dlg40tude.net...
[...]

Nie widziałaś co się działo jak przyszedł ksiądz i próbował przenieść krzyż do koscioła? Nic nie da obarczanie prezydenta za to co się tam działo. Tamta hołota wspierana przez kurdupla razem z krk doprowadził do profanacji krzyża, który i tak w konsekwencji wylądował w kościele.  I co się dalej dzieje? Nikogusieńko już krzyż nie interesuje, bo jest w kościele i nie można przed nim histeryzować, rozrabiać itp. Ci ludzie którzy tam rozrabiali mieli krzyż tam gdzie słońce nie dochodzi. Dowodem na to jest fakt, iż krzyż przestał ich interesować jak przestał być pretekstem do rozróby. Gdyby prezydent jako gospodarz użył siły do zaprowadzenia porządku, to dopiero wszelkiej maści nawiedzone towarzystwo z kurduplem na czele miałoby powód do rozrabiania! Jakie ma znaczenie co Błaszczak powiedział? Ostatnie wybory wyraźnie pokazały gdzie społeczeństwo ma takich Błaszczaków, Kaczyńskich itp.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata za
odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-17 22:05:13
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 17 Oct 2011 18:02:28 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

Widzę, że z Tobą nie da się dyskutować, ponieważ nie pojmujesz podstawowych
spraw.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-17 00:21:53
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:uikue0vyv27f.1pd76cs92thvo.dlg40tude.net...
Lorn napisał:

[...]

Nie boj. Wtedy redakcje Krytyki Politycznej tez zaplona. I to bynajmniej tez nie z powodu awarii instalacji elektrycznej.

R.

Data: 2011-10-17 00:30:06
Autor: raff
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
Lorn, Panienko, nawet sie nie sil, bo jestes w pierdzielniku.

R.

Data: 2011-10-17 00:32:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-17 00:30, raff pisze:
Lorn, Panienko, nawet sie nie sil, bo jestes w pierdzielniku.

Łżesz jak typowi pis`dzielec ;> SIO! pajacu :> Hmm... 1.2.3 Odpiszesz ty :>

Data: 2011-10-17 00:38:02
Autor: raff
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
Porn dalej probuje. Probuj, probuj ;p

R.

Data: 2011-10-17 00:41:32
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-17 00:38, raff pisze:
Porn dalej probuje. Probuj, probuj ;p

Nie udawaj debilu, że masz mnie w kf`ie :> Żałosne... Czego można sie spodziewać po wyznawcy kartofla... ;-)

Data: 2011-10-17 00:40:33
Autor: raff
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
Data: 2011-10-17 00:48:49
Autor: Lorn
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
W dniu 2011-10-17 00:40, raff pisze:
Tu masz coś,

Mam odruch wymiotny czytając twoje posty :> To samo mam patrząc na twego guru ;>

Data: 2011-10-17 20:23:21
Autor: raff
Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)
Biedactwo mysli ze go czytam. Nie, nie czytam cie, Porn :)

A teraz juz spierdalaj.

R.

Data: 2011-10-18 03:27:50
Autor: stevep
Dnia 17-10-2011 o 20:23:21 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Biedactwo mysli ze go czytam. Nie, nie czytam cie, Porn :)

A teraz juz spierdalaj.

R.
Nie mów, jeszcze nam się biedaczyna zabije z rozpaczy.

--
stevep

Data: 2011-10-17 05:28:08
Autor: stevep
Dnia 17-10-2011 o 00:30:06 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Lorn, Panienko, nawet sie nie sil, bo jestes w pierdzielniku.

R.
Chcesz mieć na sumieniu, pewnie tego nie przeżyje.  :D

--
stevep

Data: 2011-10-17 20:22:25
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.v3g7w6xnv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To go pociesz.

Stary Piernik i gwiazda Porn ;]

R.

Data: 2011-10-18 03:29:10
Autor: stevep
Dnia 17-10-2011 o 20:22:25 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Debil w wieku średniochrystusowym, a że idiota to idiota.  :D

--
stevep

Włosi też nie chą krzyża (żydowskiego)