Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Wmuszanie aplikacji przez Google

Wmuszanie aplikacji przez Google

Data: 2013-08-23 08:31:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
Cześć,

od pewnego czasu Google coraz ostrzej promuje swoją aplikację Hangouts. Nie chcę jej, a jednak co jakiś czas (ostatnio już prawie codziennie), przychodzi powiadomienie, że ona jest i żeby się zgodzić na instalację. Podobno nie ma sposobu technicznego na zablokowanie tej nachalności.

Czy takie działanie Google jest zgodne  z prawem? Choć pewnie jak nie, to i tak się nie da zmusić Google do zaprzestania wciskania swojej ,,super'' aplikacji, której nie chcę :(

--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 10:32:53
Autor: RadoslawF
Wmuszanie aplikacji przez Google
Dnia 2013-08-23 08:31, Uytkownik Przemysaw Adam miejek napisa:

od pewnego czasu Google coraz ostrzej promuje swoj aplikacj Hangouts. Nie chc jej, a jednak co jaki czas (ostatnio ju prawie codziennie), przychodzi powiadomienie, e ona jest i eby si zgodzi na instalacj. Podobno nie ma sposobu technicznego na zablokowanie tej nachalnoci.

Czy takie dziaanie Google jest zgodne  z prawem? Cho pewnie jak nie, to i tak si nie da zmusi Google do zaprzestania wciskania swojej ,,super'' aplikacji, ktrej nie chc :(

Do mnie nie przychodzi, zgodzie si w jakim momencie na otrzymywanie
takich ofert wic przychodz. Zmienie zdanie to skocz wspprac z t
firm.


Pozdrawiam

Data: 2013-08-23 11:32:28
Autor: Przemysaw Adam miejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 10:32, RadoslawF pisze:
Do mnie nie przychodzi, zgodzie si w jakim momencie na otrzymywanie
takich ofert wic przychodz.

A masz telefon z Androidem?

Zmienie zdanie to skocz wspprac z t
firm.

Ale ja potrzebuj telefonu z Androidem. Nie chc instalowania Hangoutsw.


--
Przemysaw Adam miejek

Niech adne nieprzyzwoite sowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, ktre moe budowa, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynioso bogosawiestwo tym, ktrzy go suchaj. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 12:35:08
Autor: m
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 23.08.2013 10:32, RadoslawF pisze:
Do mnie nie przychodzi, zgodziłeś się w jakimś momencie na otrzymywanie
takich ofert więc przychodzą.

A masz telefon z Androidem?

Zmieniłeś zdanie to skończ współpracę z tą
firmą.

Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

To zainstaluj sobie jakiegoś moda (np. Cyanogenmod) bez instalowania Google Apps. Prawdopodobnie nie będzie cię molestował. Ale nie będziesz też miał ichniejszego sklepiku z aplikacjami.

p. m.

Data: 2013-08-23 14:00:56
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 12:35, m pisze:
W dniu 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 23.08.2013 10:32, RadoslawF pisze:
Do mnie nie przychodzi, zgodziłeś się w jakimś momencie na otrzymywanie
takich ofert więc przychodzą.

A masz telefon z Androidem?

Zmieniłeś zdanie to skończ współpracę z tą
firmą.

Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

To zainstaluj sobie jakiegoś moda (np. Cyanogenmod) bez instalowania
Google Apps. Prawdopodobnie nie będzie cię molestował. Ale nie będziesz
też miał ichniejszego sklepiku z aplikacjami.

Nie, ja potrzebuję wielu aplikacji, dlatego mam Androida. Nie chcę tylko Hangoutsów, bo te są dla mnie maksymalnie bezużyteczne, a chcą odbierać/wysyłać esmesy w moim imieniu.



--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 14:48:40
Autor: Adam Wysocki
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
Przemysaw Adam miejek <niechce@spamu.pl> wrote:

To zainstaluj sobie jakiego moda (np. Cyanogenmod) bez instalowania
Google Apps. Prawdopodobnie nie bdzie ci molestowa. Ale nie bdziesz
te mia ichniejszego sklepiku z aplikacjami.

Nie, ja potrzebuj wielu aplikacji, dlatego mam Androida. Nie chc tylko Hangoutsw, bo te s dla mnie maksymalnie bezuyteczne, a chc odbiera/wysya esmesy w moim imieniu.

Ja mam CM7, wywaliem Talka (nie dao si normalnie, trzeba byo przez konsol) i nic mi nie proponuje tego syfnego Hangouts.

Ale to nie ta grupa...

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Data: 2013-08-23 15:14:24
Autor: m
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 14:00, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 23.08.2013 12:35, m pisze:
W dniu 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 23.08.2013 10:32, RadoslawF pisze:
Do mnie nie przychodzi, zgodziłeś się w jakimś momencie na otrzymywanie
takich ofert więc przychodzą.

A masz telefon z Androidem?

Zmieniłeś zdanie to skończ współpracę z tą
firmą.

Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania
Hangoutsów.

To zainstaluj sobie jakiegoś moda (np. Cyanogenmod) bez instalowania
Google Apps. Prawdopodobnie nie będzie cię molestował. Ale nie będziesz
też miał ichniejszego sklepiku z aplikacjami.

Nie, ja potrzebuję wielu aplikacji, dlatego mam Androida. Nie chcę tylko
Hangoutsów, bo te są dla mnie maksymalnie bezużyteczne, a chcą
odbierać/wysyłać esmesy w moim imieniu.

Nie instaluj więc aplikacji Google. Są alternatywy dla ich sklepiku (marne dość, trzeba przyznać), aplikacje inne można instalować bez pośrednictwa googli.

p. m.

Data: 2013-08-23 15:38:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 15:14, m pisze:
Nie instaluj więc aplikacji Google. Są alternatywy dla ich sklepiku
(marne dość, trzeba przyznać), aplikacje inne można instalować bez
pośrednictwa googli.


bez sensu. Po pierwsze primo: Potrzebuję  aplikacji Google, stąd wybór androida (np. Gmaila, np. Kalendarza). Po drugie primo: Hakerski system operacyjny będzie działał wujowo. Nie od dziś wiadomo, że sięganie po systemy inne niż producenta telefonu jest pomysłem dość niezrównoważonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam się naginać, bo oni mnie nękają? Nie lepiej jakby oni mnie nie nękali?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 14:49:14
Autor: Adam Wysocki
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
Przemysaw Adam miejek <niechce@spamu.pl> wrote:

Po drugie primo: Hakerski system operacyjny bdzie dziaa wujowo. Nie od dzi wiadomo, e siganie po systemy inne ni producenta telefonu jest pomysem do niezrwnowaonym.

Dobre :)

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Data: 2013-08-23 16:01:13
Autor: RadoslawF
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
Dnia 2013-08-23 15:38, Uytkownik Przemysaw Adam miejek napisa:

Nie instaluj wic aplikacji Google. S alternatywy dla ich sklepiku
(marne do, trzeba przyzna), aplikacje inne mona instalowa bez
porednictwa googli.

bez sensu. Po pierwsze primo: Potrzebuj  aplikacji Google, std wybr androida (np. Gmaila, np. Kalendarza). Po drugie primo: Hakerski system operacyjny bdzie dziaa wujowo. Nie od dzi wiadomo, e siganie po systemy inne ni producenta telefonu jest pomysem do niezrwnowaonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam si nagina, bo oni mnie nkaj? Nie lepiej jakby oni mnie nie nkali?

Bo albo zgadzasz si na ich warunki albo rezygnujesz z wsppracy.
Innych moliwoci nie znam, ale jak znajdziesz to nie zapomnij
o nich napisa.


Pozdrawiam

Data: 2013-08-23 16:36:27
Autor: boa
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23-08-2013 16:01, RadoslawF pisze:
Dnia 2013-08-23 15:38, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

Nie instaluj więc aplikacji Google. Są alternatywy dla ich sklepiku
(marne dość, trzeba przyznać), aplikacje inne można instalować bez
pośrednictwa googli.
bez sensu. Po pierwsze primo: Potrzebuję  aplikacji Google, stąd wybór
androida (np. Gmaila, np. Kalendarza). Po drugie primo: Hakerski system
operacyjny będzie działał wujowo. Nie od dziś wiadomo, że sięganie po
systemy inne niż producenta telefonu jest pomysłem dość
niezrównoważonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam się naginać, bo oni
mnie nękają? Nie lepiej jakby oni mnie nie nękali?

Bo albo zgadzasz się na ich warunki albo rezygnujesz z współpracy.
Innych możliwości nie znam, ale jak znajdziesz to nie zapomnij
o nich napisać.


Pozdrawiam
bardzo słusznie,
dodam że jeśli nie chodzi koledze tylko o bicie piany to może zainstalować Titanum Backup i tam można wyłączyć co tylko się chce nie pozbawiając się innych dobrodziejstw od firmy Google,
już dawno ww aplikacje mam wyłączona i w sklepie widnieje dziwny status 'WŁĄCZ'

Data: 2013-08-25 12:19:56
Autor: Marek Dyjor
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 23.08.2013 15:14, m pisze:
Nie instaluj więc aplikacji Google. Są alternatywy dla ich sklepiku
(marne dość, trzeba przyznać), aplikacje inne można instalować bez
pośrednictwa googli.


bez sensu. Po pierwsze primo: Potrzebuję  aplikacji Google, stąd wybór
androida (np. Gmaila, np. Kalendarza). Po drugie primo: Hakerski
system operacyjny będzie działał wujowo. Nie od dziś wiadomo, że
sięganie po systemy inne niż producenta telefonu jest pomysłem dość
niezrównoważonym. Po trzecie primo: Czemu ja mam się naginać, bo oni
mnie nękają? Nie lepiej jakby oni mnie nie nękali?

coś pierniczysz...

Data: 2013-08-25 13:36:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 25.08.2013 12:19, Marek Dyjor pisze:
coś pierniczysz...

Ojej, Miszczu mój, daj Stopę, ucałuję.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-25 14:56:40
Autor: Andrzej Lawa
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 25.08.2013 13:36, Przemysaw Adam miejek pisze:
W dniu 25.08.2013 12:19, Marek Dyjor pisze:
co pierniczysz...

Ojej, Miszczu mj, daj Stop, ucauj.


Id sobie, zboczecu, na odpowiedni grup kultywowa swoje obrzydliwe fetysze.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumacz to nowoczesnoci...

Data: 2013-08-25 19:02:30
Autor: Przemysaw Adam miejek
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 25.08.2013 14:56, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 25.08.2013 13:36, Przemysaw Adam miejek pisze:
W dniu 25.08.2013 12:19, Marek Dyjor pisze:
co pierniczysz...

Ojej, Miszczu mj, daj Stop, ucauj.


Id sobie, zboczecu, na odpowiedni grup kultywowa swoje obrzydliwe
fetysze.

Znw ci plonkownica si spsua czy jednak faktycznie beze mnie y nie moesz?


--
Przemysaw Adam miejek

Niech adne nieprzyzwoite sowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, ktre moe budowa, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynioso bogosawiestwo tym, ktrzy go suchaj. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-25 21:43:20
Autor: Andrzej Lawa
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 25.08.2013 19:02, Przemysaw Adam miejek pisze:
W dniu 25.08.2013 14:56, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 25.08.2013 13:36, Przemysaw Adam miejek pisze:
W dniu 25.08.2013 12:19, Marek Dyjor pisze:
co pierniczysz...

Ojej, Miszczu mj, daj Stop, ucauj.


Id sobie, zboczecu, na odpowiedni grup kultywowa swoje obrzydliwe
fetysze.

Znw ci plonkownica si spsua czy jednak faktycznie beze mnie y nie
moesz?

Nie, po prostu niekiedy mam amnesti, nawet dla takich zboczecw jak ty.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumacz to nowoczesnoci...

Data: 2013-08-26 07:44:23
Autor: Przemysaw Adam miejek
[NTG]Re: Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 25.08.2013 21:43, Andrzej Lawa pisze:
Znw ci plonkownica si spsua czy jednak faktycznie beze mnie y nie
moesz?

Nie, po prostu niekiedy mam amnesti, nawet dla takich zboczecw jak ty.


aha, czyli jednak nie potrafisz beze mnie y...


--
Przemysaw Adam miejek

Niech adne nieprzyzwoite sowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, ktre moe budowa, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynioso bogosawiestwo tym, ktrzy go suchaj. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 16:54:11
Autor: hikikomorisan
Wmuszanie aplikacji przez Google
On 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

a/ dlaczego akurat z androidem?

b/ tez mam A ale mnie nie molestują hangautami







--

POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując
dostajesz na rękę 2150zł, fiskus i ZUS kasują 1450zł. Sprawdź sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-08-23 17:03:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 16:54, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania Hangoutsów.

a/ dlaczego akurat z androidem?

Bo potrzebuję synchronizacji online z kalendarzem google w chmurze i z pocztą na Gmailu oraz map i nawigacji google (choć ostatnio spierdolili nawigację aż miło :( )

b/ tez mam A ale mnie nie molestują hangautami

U mnie ciągle kurde wyłazi... I to coraz częściej.


--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 17:10:29
Autor: hikikomorisan
Wmuszanie aplikacji przez Google
On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 23.08.2013 16:54, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 11:32, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Ale ja potrzebuję telefonu z Androidem. Nie chcę instalowania
Hangoutsów.

a/ dlaczego akurat z androidem?

Bo potrzebuję synchronizacji online z kalendarzem google w chmurze i z
pocztą na Gmailu oraz map i nawigacji google (choć ostatnio spierdolili
nawigację aż miło :( )

b/ tez mam A ale mnie nie molestują hangautami

U mnie ciągle kurde wyłazi... I to coraz częściej.



A instalowales Andka cztery kropka trzy?

Bo ja jeszcze nie, wiec moze nie bede instalowal hehehe






--

POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując
dostajesz na rękę 2150zł, fiskus i ZUS kasują 1450zł. Sprawdź sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-08-23 17:20:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 17:10, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
A instalowales Andka cztery kropka trzy?

Nie. Mam to, co sony dało. Telefon to telefon a nie zabawka hakerska. Sam nic nie robię.



--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-23 17:24:00
Autor: hikikomorisan
Wmuszanie aplikacji przez Google
On 23.08.2013 17:20, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 23.08.2013 17:10, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
A instalowales Andka cztery kropka trzy?

Nie. Mam to, co sony dało. Telefon to telefon a nie zabawka hakerska.
Sam nic nie robię.



Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz cztery dwa...

same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal update, ktory juz sie sam pobral i czeka...






--

POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując
dostajesz na rękę 2150zł, fiskus i ZUS kasują 1450zł. Sprawdź sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-08-23 17:29:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 23.08.2013 17:24, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 17:20, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 23.08.2013 17:10, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
A instalowales Andka cztery kropka trzy?
Nie. Mam to, co sony dało. Telefon to telefon a nie zabawka hakerska.
Sam nic nie robię.
Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz cztery
dwa...
same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal update,
ktory juz sie sam pobral i czeka...

No to chyba nie na moim niskobudżetowym Sony.




--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-26 06:30:49
Autor: Marek Dyjor
Wmuszanie aplikacji przez Google
hikikomorisan wrote:
On 23.08.2013 17:20, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 23.08.2013 17:10, hikikomorisan pisze:
On 23.08.2013 17:03, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
A instalowales Andka cztery kropka trzy?

Nie. Mam to, co sony dało. Telefon to telefon a nie zabawka hakerska.
Sam nic nie robię.



Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz
cztery dwa...

same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal
update, ktory juz sie sam pobral i czeka...

daj spokój dyskutujesz za trollem...

Data: 2013-08-26 08:47:19
Autor: Andrzej Lawa
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 26.08.2013 06:30, Marek Dyjor pisze:
hikikomorisan wrote:
On 23.08.2013 17:20, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[ciach]

Ale updejty same sie instalują - ja dostalem z czworka, a mam juz
cztery dwa...

same w sensie - jest info, trza samemu tapnac, zeby zainstalowal
update, ktory juz sie sam pobral i czeka...

daj spokój dyskutujesz za trollem...

Oba trolle, ale hiki przynajmniej nie jest jakimś zboczeńcem od stóp.

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-08-24 23:19:33
Autor: wromek
Wmuszanie aplikacji przez Google
Bo potrzebuj synchronizacji online z kalendarzem google w chmurze i z poczt na Gmailu oraz map i nawigacji google (cho ostatnio spierdolili nawigacj a mio :( )

juz naprawili...

Data: 2013-08-25 07:46:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 24.08.2013 23:19, wromek pisze:
Bo potrzebuj� synchronizacji online z kalendarzem google w chmurze i z
poczt� na Gmailu oraz map i nawigacji google (cho� ostatnio spierdolili
nawigacj� a� mi�o :( )

juz naprawili...

co naprawili? Navigację? Wróciła? Bo mi znikła z telefonu, zintegrowała się z mapsami, ale obsługa mapsów, zwłaszcza w samochodzie, jest masakryczna.


--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-25 12:26:23
Autor: wromek
Wmuszanie aplikacji przez Google
juz naprawili...

co naprawili? Navigacj? Wrcia? Bo mi znika z telefonu, zintegrowaa si z mapsami, ale obsuga mapsw, zwaszcza w samochodzie, jest masakryczna.

zrb aktualizacj.


--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-08-25 13:43:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wmuszanie aplikacji przez Google
W dniu 25.08.2013 12:26, wromek pisze:
juz naprawili...

co naprawili? Navigacj�? Wr�ci�a? Bo mi znik�a z telefonu, zintegrowa�a
si� z mapsami, ale obs�uga maps�w, zw�aszcza w samochodzie, jest
masakryczna.

zr�b aktualizacj�.

Hm,... A jak? Bo jak wchodzę w Playa to mam tylko Odinstaluj i Otwórz. Chyba mam najnowszą. A nawigacji nadal brak osobnej, jest tylko ta niewygodna wbudowana w mapy.  I widzę komentarze ludzi z 20, 22 itp. sierpnia, że spieprzona na maksa.


--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Data: 2013-08-25 12:21:18
Autor: Marek Dyjor
Wmuszanie aplikacji przez Google
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Cześć,

od pewnego czasu Google coraz ostrzej promuje swoją aplikację
Hangouts. Nie chcę jej, a jednak co jakiś czas (ostatnio już prawie
codziennie), przychodzi powiadomienie, że ona jest i żeby się zgodzić
na instalację. Podobno nie ma sposobu technicznego na zablokowanie
tej nachalności.
Czy takie działanie Google jest zgodne  z prawem? Choć pewnie jak nie,
to i tak się nie da zmusić Google do zaprzestania wciskania swojej
,,super'' aplikacji, której nie chcę :(

pozwać ich...

poszukaj przez internet kancelarii prawnej znajudjacej sie tam gdzie siedziba Googla i pozwij ich...

Wmuszanie aplikacji przez Google

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona