Wnerwiająca polityka reklamówkowa.. .

Data: 2009-05-14 08:47:01
Autor: Mario
Wnerwiająca polityka reklamówkowa.. .
Jackare pisze:
Kolejny powód do frustracji to nagła zmiana zwyczajów handlowych w temacie reklamówek jednorazowych.
Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.
Wkurza mnie odpłatnośc za niby ekologiczne worki.
To jak to jest? Truć można było za darmo, ale "dbać" już trzeba tylko odpłatnie.
Jako klient i konsument głosuję nogami i robię zakupy gdzie nikt z pakowania w woreczki foliowe nie robi wielkiej polityki i nie pobiera opłat. Na razie na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie kupuję. Zacznę jak wrócą darmowe woreczki.

Z marketów budowlanych, to w Praktikerze masz free torebki.

pozdrawiam
mario

Wnerwiająca polityka reklamówkowa.. .