Wniosek Giertycha ws. katastrofy Tu-154.

Data: 2011-03-29 16:05:38
Autor: obserwator
Wniosek Giertycha ws. katastrofy Tu-154.

juz zapomniales jak wysmiewales Giertycha na tej grupie? Teraz Giertcyh jest cacy, bo sie skumal z tymi co niszcza Polske?

Sam Giertych lazi teraz do tych, co go mieszali z blotem? Co to za polityk jest bez godnosci i honoru?

Data: 2011-03-29 18:36:10
Autor: Przemysław W
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imt00i$qbv$1inews.gazeta.pl...

juz zapomniales jak wysmiewales Giertycha na tej grupie?

Giertych miał głupawe pomysły, więc był powód.

Teraz Giertcyh jest cacy, bo sie skumal z tymi co niszcza Polske?

Teraz Giertych jest cacy, bo chce doprowadzić do skazania tego co niszczy Polskę.

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-29 19:52:06
Autor: ePolityk

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:imt1ps$2uo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kawcki - ja mysle, ze i dla mnie bylby cacy jesli przyczynilby sie do skazania ciebie :)

Wniosek Giertycha ws. katastrofy Tu-154.