Wniosek ORD-IN - help

Data: 2011-03-15 21:14:35
Autor: Czarny
Wniosek ORD-IN - help

Witajcie, mam problem z wypełnieniem wniosku o interpretację indywidualn± :-/

Moja sytuacja wygl±da tak: Sprzedaje towar przez internet. Zamierzam wej¶ć na rynek europejski i mam
pytanie do I.S. o VAT i o kasę fiskaln±. 1. W polu B.2 nie wiem co wybrać :    - podatnik
   - płatnik (pozostałe odpadaj±) 2. W polu D.2 ze względu na VAT zaznaczam 41-podatek od tow. i usług. , Ale nie
wiem co wybrać ze względu na kasę fiskalna... :-/ CZ.

Data: 2011-03-16 00:24:24
Autor: Czarny
Wniosek ORD-IN - help

[...]

a do wyboru mam:

39. Podatek dochodowy od osób prawnych 40. Podatek dochodowy od osób fizycznych 41. Podatek od towarów i usług (to wybrałem ze względu na pytanie o VAT-UE)
42. Podatek Akcyzowy
43. Podatek od czynno¶ci cywilnoprawnych 44. Podatek od spadków i darowizn
45. Ordynacja podatkowa 46. Inne(np gry i zakłady wzajemne, zasady ewidencji i identyfikacji podatników
i płatników) no i pod co tę nieszczęsn± kasę podpi±ć... ? (konkretnie pytanie do izby
skarbowej dotyczy kiedy jest zwolnienie z jej posiadania) CZ.

Data: 2011-03-16 10:17:14
Autor: elephanto
Wniosek ORD-IN - help
W dniu 16-03-2011 00:24, Czarny pisze:

39. Podatek dochodowy od osĂłb prawnych
40. Podatek dochodowy od osĂłb fizycznych
41. Podatek od towarów i usług (to wybrałem ze względu na pytanie o VAT-UE)
42. Podatek Akcyzowy
43. Podatek od czynności cywilnoprawnych
44. Podatek od spadkĂłw i darowizn
45. Ordynacja podatkowa
46. Inne(np gry i zakłady wzajemne, zasady ewidencji i identyfikacji podatników
i płatników)

no i pod co tę nieszczęsną kasę podpiąć... ? (konkretnie pytanie do izby
skarbowej dotyczy kiedy jest zwolnienie z jej posiadania)

Kasa "podpada" pod ustawe o VAT.

--
Adam

Data: 2011-03-16 10:22:03
Autor: elephanto
Wniosek ORD-IN - help
W dniu 15-03-2011 21:14, Czarny pisze:

Witajcie, mam problem z wypełnieniem wniosku o interpretację indywidualną :-/

Moja sytuacja wyglÄ…da tak:
Sprzedaje towar przez internet. Zamierzam wejść na rynek europejski i mam
pytanie do I.S. o VAT i o kasÄ™ fiskalnÄ….

1. W polu B.2 nie wiem co wybrać :
    - podatnik
    - pĹ‚atnik

Podatnik.

--
Adam

Data: 2011-03-16 13:54:28
Autor: Pendrive
Wniosek ORD-IN - help
W dniu 2011-03-15 21:14, Czarny pisze:

[...]

podatnik

2. W polu D.2 ze względu na VAT zaznaczam 41-podatek od tow. i usług. , Ale nie
wiem co wybrać ze względu na kasę fiskalna... :-/

no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

Data: 2011-03-16 23:21:39
Autor:
Wniosek ORD-IN - help
no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

Żadnego. Rejestruje sprzedaż.

Data: 2011-03-28 08:47:03
Autor: Pendrive
Wniosek ORD-IN - help
W dniu 2011-03-16 23:21, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

�adnego. Rejestruje sprzeda�.

tzw skrĂłt myslowy

Data: 2011-03-18 08:58:12
Autor: Gotfryd Smolik news
Wniosek ORD-IN - help
On Wed, 16 Mar 2011, Pendrive wrote:

W dniu 2011-03-15 21:14, Czarny pisze:

2. W polu D.2 ze względu na VAT zaznaczam 41-podatek od tow. i usług. , Ale nie
wiem co wybrać ze względu na kasę fiskalna... :-/

no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

  Nie tak.
"Z przepisów o jakim podatku wynika obowiazek kasy rejestruj±cej"!

pzdr, Gotfryd

Wniosek ORD-IN - help