Wniosek o uregulowaniu podatku od spadku PROBLEM

Data: 2013-10-10 01:23:31
Autor: animka
Wniosek o uregulowaniu podatku od spadku PROBLEM
W dniu 2013-10-09 18:01, trona pisze:
Szprzedaje mieszkanie które dostałam w spadku. Musze klientowi
dostarczyć wniosek z US o uregulowaniu podatku od spadku.

Problem w tym że na wniosku Z MOJEGO US mam pole do wypełnienia: "wykaz
rzeczy lub praw majątkowych" gdzie muszę wpisać wszystko co otrzymałam.

Dlaczego ja mam obcej osobie przekazywać takie informacje?

Ja bym Urzędowi Skarbowemu ten spis dołączyła na oddzielnej kartce, a w rubryce, w tym polu napisała: wg załącznika. Zrób kopie dla siebie, niech US pokwituje.

--
animka

Wniosek o uregulowaniu podatku od spadku PROBLEM