Wniosek o zamknięcie konta PKO BP

Data: 2009-04-03 08:47:57
Autor: JaSam
Wniosek o zamknięcie konta PKO BP
Witam.
Jako, że naczytałem się już o nienajmilszej procedurze zamykania konta w PKO PB mam pytania. Muszę sie przejść do oddziału z wnioskiem. Czy jest jakiś oficjalny wzór (nie znalazłem na stronach PKO) takiego dokumentu? Czy może powinenem sam coś sklecić? Mam superkonto + dostęp ipko + kartę z debetem i nie jestem pewien jakie informacje powinenem w tym wniosku zamieścić.

Z góry dzięki za pomoc.

Data: 2009-04-03 10:23:45
Autor: e-kran
[...]

Mnie na miejscu w oddziale sympatyczny skądinąd pracownik PKOBP wypełnił wniosek (potrzebował na moment mój dowód osobisty). Trzeba potem poprosić o ksero tego wniosku z ich pieczątką, bo nie dają do ręki żadnego potwierdzenia złożenia dyspzycji zamknięcia konta. Całość trwała kilka minut.

Pozdrawiam
e-kran

--

Wniosek o zamknięcie konta PKO BP