Wniosek o zwrot kosztów za materiały

Data: 2009-03-05 23:42:24
Autor: Cavallino
Wniosek o zwrot kosztów za materiały
Użytkownik "lestat" <xxx@wp.pl> napisał w wiadomości news:gopdoh$2nv9$1news2.ipartners.pl...
Chciałbym uzyskać zwrot wydatków od niektórych materiałów budowlanych, które kupiłem w celu wykończenia mieszkania deweloperskiego. Rozliczając sie z podatku za 2008 rok, można dołączyć PIT2K, w którym tez podaje koszty związane z remontem i zakupem mieszkania..

Takiego sprzed kilku lat (nie odliczonego w międzyczasie)?
Bo nowych to nie dotyczy.

Data: 2009-03-06 09:24:12
Autor: Sebcio
Wniosek o zwrot kosztów za materiały
Cavallino pisze:

Bo nowych to nie dotyczy.

Dotyczy.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-03-06 10:05:46
Autor: Cavallino
Wniosek o zwrot kosztów za materiały
Użytkownik "Sebcio" <sebcio@nowhere.net> napisał w wiadomości news:goqetg$8fc$1node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:

Bo nowych to nie dotyczy.

Dotyczy.

Aaaa, to o uldze odsetkowej jest?
No to faktycznie.
On nawijał o kosztach budowy/remontu.

Data: 2009-03-06 11:02:02
Autor: Sebcio
Cavallino pisze:

On nawijał o kosztach budowy/remontu.

On nawijał o zwrocie różnicy VAT'u. O uldze odsetkowej napisałem ja w kontekście PIT-2K.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-03-06 11:11:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sebcio" <sebcio@nowhere.net> napisał w wiadomości news:goqkkt$9ib$1node1.news.atman.pl...
Cavallino pisze:

On nawijał o kosztach budowy/remontu.

On nawijał o zwrocie różnicy VAT'u.

Nie tylko.
Mówię o tym:
"Rozliczając sie z podatku za 2008 rok, można dołączyć PIT2K, w którym tez podaje koszty
związane z remontem i zakupem mieszkania."

Zasugerowałem się że chodzi o odliczenie kosztów w PIT.

Wniosek o zwrot kosztów za materiały