Wniosuję o usunięcie senyszyna

Data: 2009-11-18 21:31:25
Autor: Hans Kloss
Wniosuję o usunięcie senyszyna
.. z polskiej przestrzeni publicznej, z zwłaszcza z sejmu i z tiwi. Wniosek
swój motywuję tym że obecność senyszyna w miejscach publicznych  razi moje
poczucie estetyki.
J-23

Data: 2009-11-18 21:48:38
Autor: Hans Kloss
Wniosuję o usunięcie senyszyna
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
Zamknij GAŁY...!

A ja wole wnioskowac o usunięcie ;).
Aha, fonię od senyszyna też proponuje wyłączyć bo mi ten jej skrzekot generuje
przykre doznania słuchowe i ogólnie na nerwy działa.
Btw. pomysł zamknięcia gał jest niezły.... może wy obesrańce bacoidalne
zadowolilibyście się właśnie zamknięciem gał w przypadku owych rzekomo wam
przeszkadzających krzyży w szkołach?
J-23

Data: 2009-11-18 23:28:55
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

A mie nas NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY CHOP NAZIMI POLOK-PAPIOż JPII łokrutnie
nanerwicem wpływoł - jak go widziołem i słysołem, łodrazu SRACKI
NIEZTEJZIEMI dostowołem...

Jesce lepij jest zjego nastempcom - BENEK tak mie śmiesy, ze po poru
minutach kolki dostajem...

Scegulnie, jak sem tom TORBEMNAMONKEM na łepetynem nadzieje...

Data: 2009-11-18 23:59:52
Autor: VicAbarca
Wniosuję o usunięcie senyszyna
Hans Kloss пишет:
 moĹźe wy obesrańce bacoidalne
zadowolilibyście się właśnie zamknięciem gał w przypadku owych rzekomo wam
przeszkadzających krzyży w szkołach?

Zadanie usuniecia krzyzy w szkolach jest mniej wiecej tak samo absurdalne jak zadanie usuniecia jakiejkolwiek poslanki :)

--
Vic

Data: 2009-11-18 23:34:16
Autor: Karol
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Hans Kloss пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
>  moĹźe wy obesraĹ&#65533;ce bacoidalne
> zadowolilibyĹ&#65533;cie siÄ&#65533; wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie zamkniÄ&#65533;ciem gaĹ&#65533; w przypadku owych rzekomo wam
> przeszkadzajÄ&#65533;cych krzyĹźy w szkoĹ&#65533;ach?

Zadanie usuniecia krzyzy w szkolach jest mniej wiecej tak samo absurdalne jak zadanie usuniecia jakiejkolwiek poslanki :)

to jest kurwa komusza, a nie poslanka. Komunizm, tak jak nazizm musi byc
rozliczony i zakazany w Polsce.

Zabierzcie sobie ja do Petersburga, tow. vicu i mozecie ja obwozic po ruskich
wsiach jako komusza osobliwosc.

Data: 2009-11-19 00:51:00
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
Zabierzcie sobie ja do Petersburga, tow. vicu i mozecie ja obwozic po ruskich
wsiach jako komusza osobliwosc.

Glupiscie chlopie jak but.
Ale taka chlopska natura...

--
Vic

Data: 2009-11-19 00:00:16
Autor: Karol
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> Zabierzcie sobie ja do Petersburga, tow. vicu i mozecie ja obwozic po ruskich
> wsiach jako komusza osobliwosc.

Glupiscie chlopie jak but.
Ale taka chlopska natura...

qu..wa, hrabia z Pcimia Dolnego sie odezwal. Ty glupi ciemiaku sowiecki, tylko
taki prymityw  i nieuk jak ty (ktory tez uwierzyl w cudowna diete:)), moze
popierac tak ewidentne pieprznieta na umysle kurew, jaka jest skrzeczace
straszydlo , senyszyn.  Pozatym ciemny skurwysynie, powiedzialem ci spierdalaj bo dostaniesz po ryju,
tak jak ci obiecalem komuchu.

Data: 2009-11-20 21:20:28
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
qu..wa, hrabia z Pcimia Dolnego sie odezwal.

.... he, he, predzej hrabiego znajdziesz w Pcimiu niz we Wrocku czy Poznaniu...

Ty glupi ciemiaku sowiecki,

Sowieci ci mozg wyprali... nienawidzisz ich, ale dzialasz dokladnie tak jak cie zaprojektowali...

tylko
taki prymityw  i nieuk jak ty

Przepraszam, a kolega to jakim tytulem naukowym moze sie poszczycic?

(ktory tez uwierzyl w cudowna diete:))

Zaden lekarz ci nie powie, ze jedzenie weglowodanow w nadmiarze jest dobre :) Bo nie jest. Wszystkie gowna, ktorymi karmia prosta ludnosc zywnosciowi potentaci typu McDonald's zawieraja najwiecej weglowodanow :) Nie tluszczy i nie bialek :)
A co do Kwasniewskiego, nie musisz mnie przekonywac. Nie znosze sekciarstwa. Jakiegokolwiek.

moze
popierac tak ewidentne pieprznieta na umysle kurew, jaka jest skrzeczace
straszydlo , senyszyn.

Rozumiem, ze polemizowac potrafisz jedynie w kwestii jej wygladu i sposobu mowienia? :)

Pozatym ciemny skurwysynie, powiedzialem ci spierdalaj bo dostaniesz po ryju,
tak jak ci obiecalem komuchu.

Dotrzec do kogos majac tylko adres IP i wyszukiwarke to nie jest jakos niemozliwie skomplikowana sprawa. Ale ty jestes za cienki na to. Mozesz mnie pocalowac w dupe :)
A nawet jak tu przyjedziesz (w co nie wierze), to dostaniesz wpierdol za wyglad od kolesi na ulicy, zanim do mnie dotrzesz :))))))

--
Vic

Data: 2009-11-20 22:03:20
Autor: Karol
> [...]
> qu..wa, hrabia z Pcimia Dolnego sie odezwal.

.... he, he, predzej hrabiego znajdziesz w Pcimiu niz we Wrocku czy Poznaniu...

..hrabiego to ty pewnie widziales na filmie.

> Ty glupi ciemiaku sowiecki,

Sowieci ci mozg wyprali... nienawidzisz ich, ale dzialasz dokladnie tak jak cie zaprojektowali...

...po tych tekstach ktore tu zamieszczasz, chyba nie mozna miec juz zadnej
watpliwosci kim jestes.

> tylko
> taki prymityw  i nieuk jak ty

Przepraszam, a kolega to jakim tytulem naukowym moze sie poszczycic?

..oooo...nauczyles sie slowa przepraszam *naukowcu* z zawodowki?

> [...]

Zaden lekarz ci nie powie, ze jedzenie weglowodanow w nadmiarze jest dobre :) Bo nie jest. Wszystkie gowna, ktorymi karmia prosta ludnosc zywnosciowi potentaci typu McDonald's zawieraja najwiecej weglowodanow :) Nie tluszczy i nie bialek :)

...nadal nie rozumiesz o czym dyskutujesz. Juz raz pisalem na ten temat i nie mam ochoty z nierozumnym nieukiem dyskutowac na tematy dietetyczne.

A co do Kwasniewskiego, nie musisz mnie przekonywac. Nie znosze sekciarstwa. Jakiegokolwiek.

...a czy ja ciebie probuje przekonywac? O czym ty bredzisz? Pisalem juz, ze
mnie twoja dieta nie intersuje. Dalej nie zrozumiales co ci napisalem na ten
temat?

> [...]
> straszydlo , senyszyn.

Rozumiem, ze polemizowac potrafisz jedynie w kwestii jej wygladu i sposobu mowienia? :)

.., niczego nie rozumiesz. Aby rozumiec trzeba miec minimum inteligencji.

> [...]

A nawet jak tu przyjedziesz (w co nie wierze), to dostaniesz wpierdol za wyglad od kolesi na ulicy, zanim do mnie dotrzesz :))))))

....ale cos nerwowy ten twoj *usmiech*, sowiecki prymitywie i chamie. Nie
udawaj teraz zes takie niewiniatko, najpierw zachowujesz sie jak jak menel i
ublizasz pierwszy komus na grupie, a pozniej ze strachu sie jeszcze odgrazasz? Myslisz, ze sie ciebie wystrasze skunksie:)))

Data: 2009-11-20 23:36:24
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
hrabiego to ty pewnie widziales na filmie.

Tak, wielokrotnie.

Przepraszam, a kolega to jakim tytulem naukowym moze sie poszczycic?

.oooo...nauczyles sie slowa przepraszam *naukowcu* z zawodowki?

Czyli jakim mozesz sie poszczycic?

..nadal nie rozumiesz o czym dyskutujesz. Juz raz pisalem na ten temat i nie mam ochoty z nierozumnym nieukiem dyskutowac na tematy dietetyczne.

Boszzzzz, a ty masz jakis tytul w tej dziedzinie? :)

niczego nie rozumiesz. Aby rozumiec trzeba miec minimum inteligencji.

No wiec jakim tytulem naukowym sie szczycisz?

[...]

Losiu drogi, nie masz co robic?
Pocalujze mnie w dupe :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 22:54:46
Autor: Karol
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> hrabiego to ty pewnie widziales na filmie.

Tak, wielokrotnie.

...i dlatego postanowiles tez zostac szlachcicem, ale niemieckim ?:)

> .oooo...nauczyles sie slowa przepraszam *naukowcu* z zawodowki?

Czyli jakim mozesz sie poszczycic?

...przeciez i tak nie uwierzysz, jak bym ci napisal. Tutaj jestem uczestnikiem
grupy dyskusyjnej, ktory stara sie dostosowac do poziomu ktory narzuca mi adwersarz, hrabio, po komunistycznej zawodowce.

> ..nadal nie rozumiesz o czym dyskutujesz. Juz raz pisalem na ten temat > i nie mam ochoty z nierozumnym nieukiem dyskutowac na tematy dietetyczne.

Boszzzzz, a ty masz jakis tytul w tej dziedzinie? :)

widocznie mam, skoro wiem, ze jestes nieukiem i fanatykiem dietetycznym

> niczego nie rozumiesz. Aby rozumiec trzeba miec minimum inteligencji.

No wiec jakim tytulem naukowym sie szczycisz?

... nastepne pytanie prosze..:)

?

> Myslisz, ze sie ciebie wystrasze skunksie:)))

Losiu drogi, nie masz co robic?

...to tez cie interseuje co ja robie, pacanie? Tatus cie nauczyl jak sie
przesluchuje przeciwnika politycznego?
Pocalujze mnie w dupe :)

Data: 2009-11-21 00:22:50
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
hrabio, po komunistycznej zawodowce.

He, he... :)

Boszzzzz, a ty masz jakis tytul w tej dziedzinie? :)

widocznie mam, skoro wiem, ze jestes nieukiem i fanatykiem dietetycznym

Tiaaaaa....

No wiec jakim tytulem naukowym sie szczycisz?

.. nastepne pytanie prosze..:)

No wlasnie... :)

..to tez cie interseuje co ja robie, pacanie?

Pacan w jezyku rosyjskim to po prostu kolega :)

Tatus cie nauczyl jak sie
przesluchuje przeciwnika politycznego?

Tatus nie zajmowal sie przesluchiwaniem kogokolwiek :) Zupelnie nie ta branza :)
Masz jakies kompleksy na punkcie tatusia? Ja nie. Moj tatus zdzialal w swoim zyciu tyle, ze spokojnie moge byc z nigo dumny :) Ty ze swojego nie, i to cie tak wkurza???

--
Vic

Data: 2009-11-21 00:23:06
Autor: Kanada
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> hrabio, po komunistycznej zawodowce.

He, he... :)

hrabowski smiech:)

> widocznie mam, skoro wiem, ze jestes nieukiem i fanatykiem dietetycznym

Tiaaaaa....

wiem, ze to dosc okrutne z mojej strony, ale zasluzyles na szczerosc.
Napisze ci wiecej, jestes bardzo zlym i wyjatkowo podlym czlowiekiem.

> .. nastepne pytanie prosze..:)

No wlasnie... :)

napisz do mnie na priva, to zrobie ci kopie moich dyplomow.
> ..to tez cie interseuje co ja robie, pacanie?

Pacan w jezyku rosyjskim to po prostu kolega :)

nie wierze, udowodnij to. Po polsku to taki wiejski glupek.

> Tatus cie nauczyl jak sie
> przesluchuje przeciwnika politycznego?

Tatus nie zajmowal sie przesluchiwaniem kogokolwiek :) Zupelnie nie ta branza :)

udowodnij to. Ja wiem, ze klamiesz.
Masz jakies kompleksy na punkcie tatusia? Ja nie. Moj tatus zdzialal w swoim zyciu tyle, ze spokojnie moge byc z nigo dumny :) Ty ze swojego nie, i to cie tak wkurza???

twoj tatus mnie nie wkurza, nawet ty mnie nie wkurzasz. To ty sie wkurzasz,
dlatego kiedy napisalem moje zdanie o Michniku i relacji W. Bukowskiego na
temat tzw. *okraglego stolu*, zaczales rzucac pod moim adresem *ciulami*
Broniles tez zydowskiej, wyjatkow glupiej baby, ktora jest poslanka SLD. Wnioski co do twojej osoby, nasuwaja sie wiec same.

* a ta cudowna dieta, to tak naprawde miala sluzyc ograniczeniu populacji ludzi starych i chorych w Polsce, dlatego ja propagowal czlowiek ktory byl
pulkownikiem milicji w PRL.
* nie chce mi sie w tej chwili sprawdzac, ale twoja retoryka
i poglady sa bardzo podobne do tych ktore prezentowal wielonikowy pulsar i pewnien anonim z innych grup, XXL.

Ale jak bede chcial, to sie dowiem.

Data: 2009-11-23 00:04:38
Autor: VicAbarca
Wniosuję o usunięcie senyszyna
  Kanada пишет:
hrabowski smiech:)

Hrabiowski nie, ledwie baronowski... :)

napisz do mnie na priva, to zrobie ci kopie moich dyplomow.

Nie rob kopii, wystarczy ze napiszesz w czym sie specjalizujesz :)
Uwierze ci na slowo, tylko napisz co jest twoja specjalnoscia :)

Pacan w jezyku rosyjskim to po prostu kolega :)

nie wierze, udowodnij to. Po polsku to taki wiejski glupek.

Tu nie ma co udowadniac. Po rosyjsku pacan to po prostu koles i tyle.

Tatus nie zajmowal sie przesluchiwaniem kogokolwiek :) Zupelnie nie ta branza :)

udowodnij to. Ja wiem, ze klamiesz.

He, he. Tata osiagnal wiele, a wiekszosc juz po rozpadzie czerwonego gowna :) Wierzysz, czy nie - twoja sprawa

Broniles tez zydowskiej, wyjatkow glupiej baby, ktora jest poslanka SLD.

Ja nie wiem czy ona jest Zydowka. Zreszta wali mnie to :) Ja ja oceniam po slowach i czynach, nie po tym czy jakis glupek uwaza ja za Zydowke, Cyganke, Azerke czy Turkmenke :)

* a ta cudowna dieta, to tak naprawde miala sluzyc ograniczeniu populacji ludzi starych i chorych w Polsce, dlatego ja propagowal czlowiek ktory byl
pulkownikiem milicji w PRL.

He, he... Czyli uwazasz, ze ludzie powinni jesc wiecej weglwoodanow?

Ale jak bede chcial, to sie dowiem.

Jaaaaasne

--
Vic

Data: 2009-11-22 23:49:50
Autor: Hans Kloss
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Tu nie ma co udowadniac. Po rosyjsku pacan to po prostu koles i tyle.

Raczej "chłopaczek", a znaczeniowo chyba najbardziej zbliżone do naszego
(pobłażliwego, nie pogardliwego) "szczeniak" czy "smarkacz".
J-23

Data: 2009-11-20 23:21:28
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:

[...]

Na jakiej podstawie tak pieprzysz? Na własne oczy widziałem grubasa z cukrzycą,wysokim nadciśnieniem i paroma innymi schorzeniami, który wrócił z kuracji właśnie od dr Kwaśniewskiego... Mimo odstawienia leków wyniki miał jak nowo narodzony.

Data: 2009-11-19 11:30:24
Autor: Hans Kloss
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Zadanie usuniecia krzyzy w szkolach jest mniej wiecej tak samo absurdalne jak zadanie usuniecia jakiejkolwiek poslanki :)

To prawda, ale w odróżnieniu od wojny z krzyżami ma znacznie większe szanse
powodzenia. Jak się wyborcy sprężą to usuną ;)
J-23

Data: 2009-11-20 21:21:21
Autor: VicAbarca
Hans Kloss пишет:
To prawda, ale w odróżnieniu od wojny z krzyżami ma znacznie większe szanse
powodzenia. Jak się wyborcy sprężą to usuną ;)

Wyborcy nie moga usunac. Moga ewentualnie nie wybrac :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 21:34:43
Autor: Hans Kloss
Wniosuję o usunięcie senyszyna
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Wyborcy nie moga usunac. Moga ewentualnie nie wybrac :)

Na jedno wychodzi. Btw powinna byc przewidziana procedura odwołania posła
przez wyborców macierzystego okregu w drodze referendum, podobnie jak to jest
przewidziane dla niektórych samorządowców.
J-23

Data: 2009-11-20 22:58:55
Autor: VicAbarca
Wniosuję o usunięcie senyszyna
Hans Kloss пишет:
Na jedno wychodzi.

No wlasnie nie na jedno...

powinna byc przewidziana procedura odwołania posła
przez wyborcĂłw macierzystego okregu w drodze referendum, podobnie jak to jest
przewidziane dla niektórych samorządowców.

Powinna. Ale nie ma takowej. Nie bez powodu nie ma. Juz sie chlopcy o to zatroszczyli, aby nikt im nie zatruwal bazanciego zycia... :)

--
Vic

Data: 2009-11-19 05:59:06
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
Polok_prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał(a):
Zamknij GAŁY...!

Nie pomoze. Ten skrzekot nas wszedzie dopadnie.

R.

Data: 2009-11-19 12:18:31
Autor: Kudłaty Konservateesta
Hans Kloss pisze:
[...]

podPiSuję się pod tym także

Data: 2009-11-18 22:41:59
Autor: Piotr
Dnia Wed, 18 Nov 2009 21:31:25 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

. z polskiej przestrzeni publicznej, z zwłaszcza z sejmu i z tiwi. Wniosek
swój motywuję tym że obecność senyszyna w miejscach publicznych  razi moje
poczucie estetyki.

Znaczy mogła by być, to ikona wałkuńskiej swołoczy.
Pod warunkiem, że będzie w klatce i cicho.
Piotr

Data: 2009-11-18 21:51:00
Autor: Hans Kloss
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Pod warunkiem, że będzie w klatce i cicho.
 I z papierowym workiem na łbie albo z trybuną ludu przyklejona do części
twarzowej... tfu, co ja gadam, jaka twarz... do mordy chciałem rzec.
J-23

Data: 2009-11-18 23:30:34
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

Pod warunkiem, że będzie w klatce i cicho.
 I z papierowym workiem na łbie albo z trybuną ludu przyklejona do części
twarzowej... tfu, co ja gadam, jaka twarz... do mordy chciałem rzec.

Wolołeś, jak niewture NOJWINKSE POLOKI-PAPIOżE nagłowie z TORBOMNAMONKEM
lotały...?

Data: 2009-11-18 22:56:09
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he1p3d$enq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do sądu przy klinice psychiatrycznej z tym buraku.

boukun