Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka

Data: 2010-04-26 14:47:59
Autor: Tomy M.
Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka
http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Ci-co-rozpylali-mgle-w-Rosji-uruchomili-wulkan,wid,12203480,wiadomosc.html?ticaid=1a0ee

Posłuchajcie co stary Ubek prawi ... to jest najlepsze:

Jakie wnioski należałoby wyciągnąć z tej tragedii?

- Wnioski będziemy mogli wyciągnąć dopiero po poznaniu prawdy, bo
na razie nie wiemy, czy pilot nie został skłoniony do lądowania,
 czy nie doszło do awarii ktĂłregoś z zespołów samolotu.
<<<

Ten facet jest niereformowalny. Pieprzy o teoriach spiskowych,
a sam stawia hipotezę że: PILOT ZOSTAŁ SKOŁONIONY DO LĄDOWANIA!

Wołoszański baranie ... od kiedy to SKOŁNIENIE PILOTA DO LĄDOWANIA
może być przyczyną katastrofy?!!!!! Durniejszej tezy nie słyszałem
jeszcze nigdy w Ĺźyciu.
 SKŁONIENIE PILOTA DO LĄDOWANIA NIGDY NIE MOĹťE BYĆ PRZYCZYNĄ
KATASTROFY, podobnie jak SŁONIENIE GENERAŁA DO ROZPOCZĘCIA
WOJNY nie może być przyczyną wojny, pobnie jak SŁONIENIE
CHIRURGA DO OKREŚLONYCH DZIAŁAŃ PODCZAS OPERACJI nie może być
przyczyną porażki operacji ...

Jeżeli, PILOT, GENERAŁ czy CHIRURG dają się SKŁANIAĆ do
nieprawidłowych działań prowadzących do katastrofy to WINNI SĄ ONI
TYLKO I WYŁĄCZNIE ONI!

Ile Ty Wołoszański masz lat? Stary chłop, stary UBek, a pieprzysz od rzeczy.
Ciebie też wszyscy SKŁANIALI dlatego UBekiem zostałeś, nie mialeś
wyjścia? Ja UBekiem nie byłem więc wyjście jakieś było.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 14:56:20
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

czy nie doszło do awarii któregoś z zespołów samolotu.
<<<

Ten facet jest niereformowalny. Pieprzy o teoriach spiskowych,
a sam stawia hipotezę że: PILOT ZOSTAŁ SKOŁONIONY DO LĄDOWANIA!

Wam wolno jemu juĹź nie? :>
Wklej mu teorie spiskowe, przepowiednie. Facet będzie miał ubaw. :>

Data: 2010-04-26 15:06:40
Autor: cyc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr42hn$am3$2inews.gazeta.pl...
Tomy M. pisze:
[...]

Wam wolno jemu już nie? :>
Wklej mu teorie spiskowe, przepowiednie. Facet będzie miał ubaw. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

On uwaza , ze wydanie rozkazu pilotowi do ladowania jest nieporownywalnie mniej prawdopodobne niz zestrzelenie samolotu przez UFO !.
Dla niego wydarzenie o tyle prawdopodobne , ze juz raz mialo miejsce ( wydawanie przez pasazera polecen pilotom ) jest "teoria spiskowa " a wspomniane ufo lub uzycie przez Rosjan tajnej broni magnetycznej , parapsychologii i fal oddzialywujacych na mozg pilota sa prawdopodobne .
Oni , sPiS-kowcy tak juz maja .

cyc

Data: 2010-04-26 15:16:36
Autor: Tomy M.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hr4350$p78$1news.onet.pl...

[...]

  Gdy żołnierz na wojnie dostaje rozkaz MORDOWAĆ, to może
śmiało odmówić jego wykonania.
  Jeżeli pilot miał lufę przy głowie to wtedy powiem
że ZOSTAŁ SKOŁONIONY .. jak kasjerka podczas napadu.
Jednak jedyne co mu grozilo za odmowienie SKŁONIENIA
to order, podobny do tego który otrzymał jego kolega.
 Nic mnie nie wkurwia tak jak to że z tego doskonałego
pilota robi się OGÓRKA ... i kozła ofiarnego.

Ci ludzie padli ofiarą zamachu, pilot był bez szans,
prezydent i pasażerowie tym bardziej.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 15:23:33
Autor: =heÂŽsk=
Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka
On Mon, 26 Apr 2010 15:16:36 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

 [...]

Ci ludzie padli ofiarą zamachu, pilot był bez szans,
prezydent i pasażerowie tym bardziej.

 stawiam na lopatki turbiny...
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 15:29:50
Autor: Tomy M.
Użytkownik "=he®sk=" <=WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:bt4bt5lo631cakd241rn0c9jgrstvv47l54ax.com...
On Mon, 26 Apr 2010 15:16:36 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

stawiam na lopatki turbiny...

  Przeszukujesz moje posty. Niestety mam za słabą
wyobraźnię więc nie wymyśliłem żadnej z teorii
spiskowych. Cytuje tylko niektĂłre najbardziej
prawdopodobne. Dziwny dźwięk silnika sugeruje
że silniki nie pracowały normalnie PRZED
upadkiem. Turbiny się kręcą nawet gdy silnik
nie działa (podczas szybowania) i to one wytwarzają
ok.80% hałasu, spalanie paliwa ok. 20% tego co słyszymy.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 15:35:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-04-26 15:12,  *precz z PO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
cyc wrote:

On uwaza , ze wydanie rozkazu pilotowi do ladowania jest
nieporownywalnie mniej prawdopodobne niz zestrzelenie samolotu przez
UFO !.

Czy spisek z właczonym systemem TAWS uda się wam zwalić
na Kaczyńskiego ?

Tupolew miał włączony system ostrzegania o zderzeniu z ziemią

Owszem, ale zapytaj sam siebie - co się dzieje z TAWS po wysunięciu podwozia?
Jakbyś miał kłopoty z google to podwozie=gear

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-04-26 15:47:53
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-04-26 15:41,  *precz z PO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Przestaje działać kilometr przed pasem startowym ?

Nawet więcej - jak wysunięte jest podwozie

Jakbyś miał kłopoty z google to podwozie=gear

Po co mi google, skoro wiem, że zwolennicy PO zaraz mi wytłumaczą,
że system jest instalowany wyłącznie po to, aby nie działał tam
gdzie działać powinien.

Nie zaklinaj rzeczywistości, w googlach znajdziesz opisy działania, które nie były pisane przez peowców i ich zwolenników. TAWS ostrzega o kolizji w czasie *lotu* a nie przy podchodzeniu do lądowania.

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-04-27 09:13:36
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-04-26 16:06,  *precz z PO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Nie zaklinaj rzeczywistości, w googlach znajdziesz opisy działania,
które nie były pisane przez peowców i ich zwolenników. TAWS ostrzega o
kolizji w czasie *lotu* a nie przy podchodzeniu do lądowania.

To może mi to przetłumacz na polski i podkresl w którym miejscu pisze,
że "nie przy podchodzeniu do lądowania":
[...]
EGPWS introduces the Terrain Clearance Floor (TCF) function,
which provides GPWS protection even in the landing configuration."

OK, zakładałem, że zgodnie z Twoją wypowiedzią samolot był wyposażony w TAWS, ale sprawdziłem i okazało się, że miał EGPWS - wtedy rzeczywiście działa on nadal ("do przodu") nawet po wysunięciu podwozia.
Jednak za wiki:
Late Warning or Improper Response: The occurrence of a GPWS alert typically happens at a time of high workload and nearly always surprises the flight crew. Almost certainly, the aircraft is not where the pilot thinks it should be, and the response to a GPWS warning can be late in these circumstances. Warning time can also be short if the aircraft is flying into steep terrain since the downward looking radio altimeter is the primary sensor used for the warning calculation. The EGPWS improves terrain awareness and warning times by introducing the Terrain Display and the Terrain Data Base Look Ahead protection.

dodając do tego to:
http://img651.imageshack.us/img651/4943/93280440qlry.jpg

widać wyraźnie, że ostrzeżenie, które przyszło było spóźnione dla samolotu schodzącego do lądowania (nie dał rady wyjść z opadania)
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-04-27 11:19:14
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-04-27 10:00,  *precz z PO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

http://img651.imageshack.us/img651/4943/93280440qlry.jpg

widać wyraźnie, że ostrzeżenie, które przyszło było spóźnione dla
samolotu schodzącego do lądowania (nie dał rady wyjść z opadania)

Tylko w wypadku, gdyby samolot miał zainstalowane GPWS. EGPWS taka
możliwość eliminuje. Pilot lądował wcześniej sześć razy na tym
samym lotnisku, wyobraź sobie, że przez cały tydzień każdego dnia
jedziesz w dwie strony droga która ma niebezpieczny zakręt, czy
jadąc tą samą drogą po raz siódmy, zapomnisz o istnieniu tego
zakrętu ? Oczywiście że nie, dlatego pilot nie mógł nie wiedzieć,
że zachodnia strona lotniska nie jest zalesiona, a wschodnia
poza drzewami ma również jakieś zagłębienia terenu, które trzeba
było brać pod uwagę w trakcie podchodzenia do lądowania. Drugi
problem, to ścieżka która samolot podchodził, przesunięta 40 m
od osi pasa startowego.

Głowy dać nie można, ale rutyna jest wrogiem ostrożności - jakby lądował pierwszy raz to może by problemu nie było.
Ja to widzę tak - lądował tam kilkakrotnie przy (założenie, ale na 90% słuszne) dobrej widoczności - w takim układzie ląduje się wzrokowo bo widać pas. We mgle trzeba patrzeć na przyrządy, które wcześniej nie były potrzebne lub nie zwracało się na nie takiej uwagi (zwłaszcza tak blisko lotniska).

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-04-26 17:19:54
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-26 15:12, precz z PO pisze:

Czy spisek z właczonym systemem TAWS uda się wam zwalić
na Kaczyńskiego ?

Tupolew miał włączony system ostrzegania o zderzeniu z ziemią

i co z tego? Jesli zaloga myslala ze jest nat lotniskiem to te 20-50m nie robilo na nich zadnego wrazenia. Fachowcy spekuluja nwet ze to sprawny TAWS ich zabil bo bez niego w zyciu nie lecieliby tak nisko. To mogla byc swiadoma decyzja. Tajemnica zostaje dlaczego mysleli ze sa nad lotniskiem.
zreszta mielismy juz przyklady nie takich cudow w lotnictwie cywilnym:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401

--
the_foe

Data: 2010-04-26 17:24:17
Autor: Tomy M.
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hr4aum$2ur$1news.dialog.net.pl...

Tajemnica zostaje dlaczego mysleli ze sa nad lotniskiem.

  Może dlatego ze radiolatarnia z strony
wschodniej jest 6 km od progu pasa.
natomiast ze stronych zachodniej 4 km.
To nie jest nawet rosyjski standard.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 19:40:33
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-26 17:38, precz z PO pisze:

 > To mogla byc swiadoma decyzja.

Czyli piloci świadomie włączyli system który miał im pomóc przy
lądowaniu, w celu świadomego spowodowania wypadku. No to jest
teoria godna fachowca.

nie. mogli swiadomie obnizyc lot znajac prawidlowe dane ze sprawnych systemow pomiarowych w tym TAWS. Prawdopodobnie szukali kontaktu wzrokowego z pasem myslac ze sa w poblizu i taki niski pulap niczym nie grozi. W wojskowym lotnictwie taka procedura to standard. Poza tym Protasiuk ladowal na tym lotnisku wielokrotnie
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/znal_lotnisko_w_smolensku_jak_zaden_inny_pilot_134121.html

--
the_foe

Data: 2010-04-26 19:41:51
Autor: the_foe
Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka
W dniu 2010-04-26 17:38, precz z PO pisze:
bo załoga nigdy wcześniej nad tym
lotniskiem nie była

zarty sobie robisz? Protasiuk mial najwiecej ladowan na tym lotnisku z wszytkich polskich czynnych pilotow. Pilotowal 3 dni wczesniej ten sam samolot z premierem na pokladzie.

--
the_foe

Data: 2010-04-26 15:11:38
Autor: Tomy M.
[...]

Oooo!!! I to jest odpowiedź na piątkę.

Tylko niech nie cwaniakuje że jego teorie są więcej
warte od naszych. Te które przedstawił między wierszami
są tak samo idiotyczne jak ta poniżej:

II WOJNA ŚWIATOWA by nie wybuchła gdyby:

- matka Hitlera nie poznała jego ojca
- Cesarstwo Rzymskie nie upadło
- Dinozaury nie wyginęły
- Ziemia powstała 1/3 blizej Słońca
- i oczywiście gdyby Bóg nie stworzył Wszechświata.

To powyżej to wszystko PRAWDA ... sami się z tym zgodzicie.
Tylko że to taka TRZECIA PRAWDA ... czyli GÓWNO PRAWDA.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 15:17:00
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Dziękuję.

Tylko niech nie cwaniakuje że jego teorie są więcej
warte od naszych.

To wy pajacujecie... Dajesz temu wyraz.

Te które przedstawił między wierszami
są tak samo idiotyczne jak ta poniżej:

Przepraszam, ale kto do kogo Tomy? :> Teraz zaczniesz podważać jego teorie dotyczące IIWŚ dlatego, że ma inne zdanie niż wy? :> Z całym szacunkiem... Kto teraz pajacuje?

Data: 2010-04-26 15:26:28
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr43p1$g72$1inews.gazeta.pl...

[...]

To ANALOGIA. Nie znam się na II Wojnie Światowej tak jak
Wołoszański, nie wiem nawet 1% tego co on na ten temat.
Podałem ten przykład ponieważ jest z jego branży.
Ten przyład obrazuje idiotyczny sposób myślenia
o przyczynach takich zdażeń jak ta katastrofa.
Podobnie jak nie można oskarżać Tuska że przez
kłótnie z Kaczyńskim podzielili te uroczystości
tak samo nie można oskarżać prezydenta bo nie on
(najprawdopodobniej) pilotował samolot.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 15:33:15
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Wy jesteście fachowcami, pilotami z trzydziestoletnim stażem, znacie się po prostu lepiej? :> Facet przedstawił swój punkt widzenia i to wszystko w tym temacie. :> Wzbijasz w powietrze pył ignorancji i pychy, gdzie w tej mgle tylko wy macie mieć rację. :> Spokojnie Tomy, spokojnie...

Data: 2010-04-26 16:46:50
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr44mv$jss$1inews.gazeta.pl...

Wy jesteście fachowcami, pilotami z trzydziestoletnim stażem, znacie się po prostu lepiej? :> Facet przedstawił swój punkt widzenia i to wszystko w tym temacie. :>

  Sęk w tym Ĺźe nie przedstawił, tylko szczeka to co mu
media podstawiają, nie wyciąga wniosków nie analizuje
tylko POWIELA spekulacje i dezinformacje.
Na takie działania moja odpowiedź MUSI BYĆdostadna.
Gdyby to robił BOKUN ... użyłbym bardziej
dyplomatycznego języka, ale marka "Wołoszański"
do czegoś zobowiązuje. Widać tego faceta zobowiązuje
do dezinformacji. Z jego ust takie powtarzane
insynuacje mogą być niebezpieczne.

  ZauwaĹź Ĺźe juĹź teraz ludziom wystarczy Ĺźe usłyszą
z czarnej skrzynki głos Kaczynskiego: "proszę spróbować lądować"
aby wyrazić przekonanie:
TO KACZYŃSKI JEST WINNY KATASTROFIE!
... co jest KOMPLETNA BZDURĄ, nawet gdy tak powiedział!

Gdy byłem mały i coś nabroiłem ... użyłem kiedyś
tłumaczenia:
- TO ADAŚ MI KAZAŁ!!!
Matka odpowiedziała krótko i rzeczowo:
- Gdyby Ci kazał wskoczyć do ognia też byś wskoczył?!

Jeżeli jakikolwiek pilot słucha w krytycznej sytuacji
KOGOKOLWIEK bo  nie potrafi podejmować decyzji to
nie powinien być pilotem. Ja jednak w winę pilot tak
samo nie wierzę jak w to że Kaczynski przystawił mu
pistolet do głowy.

Wzbijasz w powietrze pył ignorancji i pychy, gdzie w tej mgle tylko wy macie mieć rację. :>

  Merytorycznie objeĹźdĹźam tego fachowca za powielanie
bzdur. Nawet jeżeli okaże się że Kaczyński
stał za pilotem i darł się LĄDUJ PACANIE!
.... to i tak NIE KACZYŃSKI JEST WINNY, ani
matka Kaczyńskiego, ani jego dziadek.

Spokojnie Tomy, spokojnie...

  Nawet nie wiesz jaki ja jestem spokojny, mnie ustrĂłj
czy system wyborczy w Polsce interesuje tylko tak
jak widza. Moje dochody, moje zainteresowania, wszystko
to jest POZA tym, należę do tej grupy "prywaciarzy"
którzy dają sobie doskonale radę w każdym systemie,
jestem twórcą ... płacę śmiesznie niskie podatki.
  Naprawdę nie walczę o lepszy byt, nie muszę, sam
sobie jestem panem i ustrój mi nei straszny. Chciałbym
jednak aby Polska była Polską!

PS. Aha ...aby bylo jasne nie jestem bynajmniej sfrustrowanym
emigrantem :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 16:57:01
Autor: u2
W dniu 2010-04-26 16:46, Tomy M. pisze:
jestem twórcą ... płacę śmiesznie niskie podatki.
 Naprawdę nie walczę o lepszy byt, nie muszę, sam
sobie jestem panem i ustrój mi nei straszny. Chciałbym
jednak aby Polska była Polską!

Czyli Tomy M. to pseudonim Janka Pietrzaka :)

Data: 2010-04-26 17:08:56
Autor: Tomy M.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd5a9bf$0$19170$65785112news.neostrada.pl...

Czyli Tomy M. to pseudonim Janka Pietrzaka :)

Hehe... zdemaskowałeś mnie, zmieniam nicka. ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:10:05
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Ty swoje jak mantrę... :> Przedstawił swój punkt widzenia i koniec. :> Jeśli powtarza za mediami może się z tym zgadza.

 ZauwaĹź Ĺźe juĹź teraz ludziom wystarczy Ĺźe usłyszą
z czarnej skrzynki głos Kaczynskiego

Sugerujesz, że mogą usłyszeć? :>

Jeżeli jakikolwiek pilot słucha w krytycznej sytuacji
KOGOKOLWIEK bo  nie potrafi podejmować decyzji to
nie powinien być pilotem.

Nakręcacie się niepotrzebnie, forsujecie przepowiednie, domysły samozwańczych fachowców, a tych w necie pełno. :>
Nie zamierzam ich komentować.

Wzbijasz w powietrze pył ignorancji i pychy, gdzie w tej mgle tylko wy macie mieć rację. :>

 Merytorycznie objeĹźdĹźam tego fachowca za powielanie
bzdur.

Merytorycznie? "Wołoszański baranie ..." :>

Spokojnie Tomy, spokojnie...

 Nawet nie wiesz jaki ja jestem spokojny

Odnoszę inne wrażenie... Byłbyś bardziej wiarygodny podważając końcowy raport, przedstawiając własne argumenty niż jeździć po każdym, kto ma inne zdanie.

Data: 2010-04-26 17:13:19
Autor: u2
W dniu 2010-04-26 17:10, Lorn pisze:
Odnoszę inne wrażenie... Byłbyś bardziej wiarygodny podważając końcowy
raport, przedstawiając własne argumenty niż jeździć po każdym, kto ma
inne zdanie.

Naiwniak, albo prowok. "Końcowy raport" czekistów będzie podobny do tego
jak w sprawie rehabilitacji ofiar mordu Katyńskiego z 1940 oraz uznania
go za ludobójstwo.

Data: 2010-04-26 17:18:56
Autor: Tomy M.
Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4aot$a99$2inews.gazeta.pl...

Realista.

dodaj że  ... z KGB.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:23:09
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4aot$a99$2inews.gazeta.pl...

Realista.

dodaj że  ... z KGB.

Skończyły się argumenty? Zaczynacie sprawdzoną metodę: Obrazić, pomówić i wyśmiać. :> Żenujące.

Data: 2010-04-26 17:26:31
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4b51$a99$3inews.gazeta.pl...

Skończyły się argumenty? Zaczynacie sprawdzoną metodę: Obrazić, pomówić i wyśmiać. :> Żenujące.

A co mamy komentować? Twój zwrot: REALISTA ?

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:30:32
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Dlaczego więc skomentowaliście? Nie myl argumentów z głupimi pyskówkami. :>

Data: 2010-04-26 17:34:03
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4bis$a99$6inews.gazeta.pl...

Dlaczego więc skomentowaliście? Nie myl argumentów z głupimi pyskówkami. :>

 To że sam uważasz się za realistę nie oznacza że
nim jesteś.  Mam czworo dzieci, nie odziedziczyłem
po rodzicach żadnego majątku, wszystko co mam zawdzięczam
tylko sobie. Pracowałem i pracuję wyłącznie u siebie.
Mogę na ścianie w biurze napisać SZEF TO GŁUPI CHUJ!
i nikt mnie za to nie zwolni ... i JA mogę się
nazwać REALISTĄ.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:43:29
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Lepiej tego nie pisz... Jeszcze twoi pracownicy sobie tak pomyślą. :>
Bardzo dobrze, ale dlaczego twierdzisz, że nie jestem realistą? Wybacz, ale jestem również osobą skromną i łamach psp nie będę opisywał swego życia i osiągnięć. Chociaż... chyba kiedyś to zrobiłem, ale zupełnie w innym kontekście. :> Może jak dobrze poszukasz.

Data: 2010-04-26 17:59:22
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4cb6$gs7$1inews.gazeta.pl...

Wybacz,ale jestem również osobą skromną i łamach psp nie będę opisywał swego życia i osiągnięć. Chociaż... chyba kiedyś to zrobiłem, ale zupełnie w innym kontekście. :> Może jak dobrze poszukasz.

  Ja nie mam czego sięwstydzić po prostu, ale kariery
nie zrobiłem, ani do wielkich pieniędzy nie doszedłem.
Jednak wychowanie czwórki dzieci mocno stawia mnie
na nogach.... REALIZMU.
  Rozumiem że moja expresywność moze wskazywać na
to iż jestem nawiedzonym anarchistą studenciakiem
ale tak nie jest :)

  To właśnie REALIZM pozwala mi sądzić że miedia kłamią
CELOWO, a nie z czystej GŁUPOTY. Podobnie jak gdy
oglądam reklamę rposzku nie wierzę że ktoś powiedział
"Ten proszek jest najlepszy" tylko przez przypadek :)

  Media czerpiąw jakiś sposób korzyści z fałszywego
przedstawiania np. Kaczyńskich, ale nie tylko ludzi
PIS, ale wszystkich niewygodnych. Zastanawia mnie
jak to możliwe że w demokratycznym kraju mdia są
przychylne rządowi do tego stopnia?!! To się po
prostu nie mieści w żadnych kategoriach logiki.

 To REALIZM karze mi wierzyć że jak nie wiadomo o co
chodzi ...to chodzi o PIENIĄDZE.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 18:05:31
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

To REALIZM karze mi wierzyć że jak nie wiadomo o co
chodzi ...to chodzi o PIENIĄDZE.

.... i na tym poprzestańmy. :> Temat chyba wyczerpaliśmy, a nawet z niego zboczyliśmy, więc jeśli o mnie chodzi to ja już dziękuję za dyskusję.

Data: 2010-04-26 18:06:52
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4dke$jsr$1inews.gazeta.pl...

... i na tym poprzestańmy. :> Temat chyba wyczerpaliśmy, a nawet z niego zboczyliśmy, więc jeśli o mnie chodzi to ja już dziękuję za dyskusję.

OK :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:19:43
Autor: u2
Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka
W dniu 2010-04-26 17:16, Lorn pisze:
Naiwniak, albo prowok.

Realista.

Realista nie podpisuje cyrografu z ruskimi na gaz do 2037 roku. Tylko
zdrajca.

Data: 2010-04-26 17:24:22
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-04-26 17:16, Lorn pisze:
Naiwniak, albo prowok.
Realista.

Realista nie podpisuje cyrografu z ruskimi na gaz do 2037 roku. Tylko
zdrajca.

Dlaczego nie widzę ciebie pod kancelarią premiera demonstrując swój sprzeciw? No tak... Wszyscy są z KGB :>

Data: 2010-04-26 17:28:12
Autor: u2
W dniu 2010-04-26 17:24, Lorn pisze:
Dlaczego nie widzę ciebie pod kancelarią premiera demonstrując swój
sprzeciw? No tak... Wszyscy są z KGB :>

Wielu już tam krzyczało "złodzieje, złodzieje". Więc ja nie muszę. A
robienie "interesów" z czekistami rodem z KGB kończy się zwykle bardzo źle.

Data: 2010-04-26 17:30:01
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4b7a$a99$4inews.gazeta.pl...

Dlaczego nie widzę ciebie pod kancelarią premiera demonstrując swój sprzeciw? No tak... Wszyscy są z KGB :>

To że opon pod sejmem nie palimy nie oznacza że się zgadzamy.
Paleniem opon zajmują się ludzie którzy klawiaturę komputera
widzieli tylko na filmach.
Należymy do tych którzy wojują z systemem klawiszami ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:33:24
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Szkoda, że wojujecie poprzez pyskówki zamiast rzeczowej dyskusji. :> Taka już wasza natura? :>

Data: 2010-04-26 17:37:30
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4bo7$a99$7inews.gazeta.pl...

Szkoda, że wojujecie poprzez pyskówki zamiast rzeczowej dyskusji. :> Taka już wasza natura? :>

 To że pójdzie parę k*rew to nie znaczy że to
głupie pyskówki. Mowa powinna być soczysta (za Miodkiem)
Naprawdę nie odróżniasz pyskówek od merytorycznej dyskusji?
Głupie pyskówki to tutaj kilku ludzi uskutecznia
JOGI, BOKUN itp. ale ich dawno mam w KF.
 Ja tutaj nie piszę referatu do przedszkola ... piszę
tak jak rozmawiam na codzień i przekleństw nie są
mi obce. Ostanie na co mam zwyczaj się obrażać to
na to że ktoś klnie.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 17:49:28
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Parę k*rew uważasz za pyskówkę? :> Jeśli tak to wybacz, ale resztą tekstu nie będę oczu męczył.

Data: 2010-04-26 17:18:03
Autor: Tomy M.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd5ad91$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

Naiwniak, albo prowok. "Końcowy raport" czekistów będzie podobny do tego
jak w sprawie rehabilitacji ofiar mordu Katyńskiego z 1940 oraz uznania
go za ludobójstwo.

Dokładnie, podajcie mi chociaż jeden powód dla którego
miałoby być inaczej...

Tomy M.

Data: 2010-04-26 19:31:41
Autor: cirrus
Tomy M. pisze:
[...]

Niech poproszą Łysiaka tego w teoriach spiskowych nikt nie przebije.

--
stevep

Data: 2010-04-26 20:01:34
Autor: boukun
Wołoszański ... hehe stary U bek szczeka

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

SKŁONIENIE PILOTA DO LĄDOWANIA NIGDY NIE MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ
KATASTROFY,

Ale niestety było...

boukun

Wołoszański ... hehe stary Ubek szczeka