[foto] [film] Wołowiec

Data: 2014-12-22 07:54:33
Autor: bans
[foto] [film] Wołowiec
Zdjęcia:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_12_20WoOwiec?feat=comment_notification#slideshow/6095035031357472066

i filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=HmV4GsejJpM

Mieliśmy iść dalej, przez Jarzabczy i Trzydniowiański, ale wiatr zweryfikował plany ;)

--
bans

Data: 2014-12-24 23:09:17
Autor: Titus Atomicus
[foto] [film] Wo³owiec
In article <m78gek$d82$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

Zdjêcia:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_12_20WoOwiec?feat=comm
ent_notification#slideshow/6095035031357472066

i filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=HmV4GsejJpM

Mieli¶my i¶æ dalej, przez Jarzabczy i Trzydniowiañski, ale wiatr zweryfikowa³ plany ;)

Zdjecia fajne (choc ten twoj aparat zdaje sie gorzej sprawuje sie przy slabym swietle), filmik mniej fajny (brak pomyslu na scenariusz, ot polaczone ruchome obrazki).
--
TA

Data: 2014-12-26 16:23:36
Autor: Marek
[foto] [film] Wo³owiec
W dniu czwartek, 25 grudnia 2014 16:24:36 UTC+1 u¿ytkownik rAzor napisa³:

W dniu 2014-12-24 o 23:09, Titus pisze:

> Zdjecia fajne (choc ten twoj aparat zdaje sie gorzej sprawuje sie przy
> slabym swietle), filmik mniej fajny (brak pomyslu na scenariusz, ot
> polaczone ruchome obrazki).

:-)

Có¿, jak siê cz³ek we¼mie za kamerê, to musi robiæ wycieczki wed³ug scenariusza, albo nie publikowaæ dorobku. Inaczej kompetentna krytyka go zmia¿d¿y :).

--
Marek

Data: 2014-12-27 11:21:32
Autor: rAzor
[foto] [film] Wołowiec
W dniu 2014-12-27 o 01:23, Marek pisze:
W dniu czwartek, 25 grudnia 2014 16:24:36 UTC+1 użytkownik rAzor napisał:

[...]

Cóż, jak się człek weźmie za kamerę, to musi robić wycieczki według scenariusza, albo nie publikować dorobku. Inaczej kompetentna krytyka go zmiażdży :).

Mnie też w tym materiale brakuje stopniowania napięcia. Powinni być jacyś komboje na koniach, ratujący Marynę z rąk zbójników, albo chociaż Bond z plecakiem (nomen omen) trotylu zjeżdzający na linie. A tu masz...
Nuda...
Nic siÄ™ nie dzieje..
Proszę pana dialogi niedobre, bardzo niedobre dialogi, w ogóle brak akcji jest, nic się nie dzieje.

Data: 2014-12-30 22:52:57
Autor: borsuk
[foto] [film] Wołowiec
W dniu 2014-12-27 11:21, rAzor pisze:

Nuda...
Nic siÄ™ nie dzieje..
Proszę pana dialogi niedobre, bardzo niedobre dialogi, w ogóle brak
akcji jest, nic siÄ™ nie dzieje.
Pomimo tego i "mnie się łza uroniła" w takich okolicznościach przyrody

Data: 2014-12-25 16:14:27
Autor: Abulafia
[foto] [film] Wołowiec
W dniu 2014-12-22 o 07:54, bans pisze:
Zdjęcia:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_12_20WoOwiec?feat=comment_notification#slideshow/6095035031357472066

Z rana rewelacyjne światło, góry wyglądają jakby płonęły.

i filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=HmV4GsejJpM

Co za utwór w tym filmiku?

Pozdrawiam,
abulafia

Data: 2014-12-26 16:25:47
Autor: Marek
[foto] [film] Wo³owiec
W dniu czwartek, 25 grudnia 2014 16:14:34 UTC+1 u¿ytkownik Abulafia napisa³:

Co za utwór w tym filmiku?

Michalek grupy Èechomor.

--
Marek