Wobec wszechobecnej nachalnej propagandy

Data: 2014-03-14 11:58:53
Autor: boukun
Wobec wszechobecnej nachalnej propagandy
~Colonel (11:17)

Wobec wszechobecnej nachalnej propagandy, w myśl zasady, że jeżeli fakty są niezgodne z rzeczywistością to tym gorzej dla faktów. Pomyślcie. Widzicie gdzieś Rosjan wykupujących polską ziemię? A może jakieś rosyjskie banki? Czy to w Rosji jesteśmy zadłużeni po uszy? Które przedsiębiorstwa kupiła Rosja lub Rosjanie w Polsce za bezcen, a następnie zlikwidowała? Czy to w Moskwie powstają prawa zakazujące w Polsce wędzenia mięsa, łowienia ryb, produkcji mleka, cukru? A może JE Putin nałożył na nas haracz za emisję CO2 dzięki któremu prąd kosztuje 2x tyle? Czy Rosja walczy w Polsce z homofobią, antysemityzmem? Rosja nie pozwala budować dróg tak jak chcemy, bo robaczek ma siedlisko? Czy parlament Rosji zażądał od Polski wypłacenia €niektórym Żydom 65 miliardów dolarów haraczu, czy raczej amerykański a ostatnio brytyjski, przy okazji łamiąc umowy z Polską? Czy Rosjanie planują masowe osadnictwo na ziemiach polskich? Czy Rosjanie roszczą pretensje do 1/3 polskiego terytorium? Czy Rosja wspiera naszych wrogów, jak banderowcy, czy nakazuje nam napadać na inne narody jak w Afganistanie, Iraku, Libii, Syrii, Iranie przy okazji niszcząc nasze interesy i powiązania handlowe? Czy rząd polski został zmuszony do zakupu bezwartościowych obligacji amerykańskich czy rosyjskich??? Czy Rosja narzuca nam swojego rubla, czy ktoś inny euro? Czy to Rosja bombarduje uranem zubożonym szpitale, szkoły, zakłady, linie energetyczne, ujęcia wody, naszych przyjaciół w Serbii czy może ktoś inny?

Data: 2014-03-14 12:54:18
Autor: Stokrotka
Wobec wszechobecnej nachalnej propagandy
...Czy to w Moskwie powstają prawa zakazujące w Polsce wędzenia mięsa, łowienia ryb, ...
To akurat dobre, w komunie były inne normy, po jej upadku jemy nie wędlinę a substancje niewiadomego pohodzenia czasem z dodatkiem mięsa. A co do ryb, nie raz widziałam dorsza w markecie wielkości śledzia: co będziemy jeść za kilka lat?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-03-14 13:09:44
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-14 12:54, Stokrotka pisze:
[...]

Amerykańską soję, pod różną postacią. Już nie znajdzie produktu który by nie zaprawiał domieszki tego ich modyfikowanego genetycznie świństwa. Za kilka lat soja będzie stanowiła 99% danego produktu.

Data: 2014-03-14 15:50:15
Autor: Stokrotka
[...]

Nie wygaduj na soję, nie każda jest modyfikowana, a ta normalna jest zdrowa na watrobę, niejeden kupuje ją pod postaci leku w aptece.

Data: 2014-03-14 17:19:02
Autor: xantiros
W dniu 2014-03-14 13:09, Trybun pisze:
[...]

chyba ci się soja z kukurydzą pomyliła, a tak swoją drogą bardziej się bój różnej chemii stosowanej w rolnictwie którą rolnicy ładują na chama gdzie się da nie patrząc na żadne normy niż GMO. Bo niestety na szkodliwość chemii to dowody są, na szkodliwość GMO to jeszcze nie widziałem rzetelnych badań, no po za może ekstra badaczką "Dodą" i jej rewelacjami.

Data: 2014-03-14 18:19:25
Autor: Stokrotka
[...]

Prawda, kukurydza to nie najlepszy wynalazek, są tacy co mają od tego reumatyzm.
Ale na pewno coś tam dobrego zawsze ma. Złota karłowa jest zdaje się ok.

Data: 2014-03-14 20:19:26
Autor: boukun
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5322edf1$0$2369$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
To akurat dobre, w komunie były inne normy, po jej upadku jemy nie wędlinę a substancje niewiadomego pohodzenia czasem z dodatkiem mięsa. A co do ryb, nie raz widziałam dorsza w markecie wielkości śledzia: co będziemy jeść za kilka lat?

Żadna komuna nie upadła, w Polsce żadnej rewolucji nie było... Rozkradli tylko bandziory okrągłostołowe nasz kraj...

boukun

Wobec wszechobecnej nachalnej propagandy