Wod-Kan zalewa piwnice

Data: 2009-06-24 13:18:24
Autor: Mustad
Wod-Kan zalewa piwnice
Z prawnego punktu widzenia można zaskarżyć każdego i o wszystko jeśli są dowody i ktoś nie stosuje się do prawa np. KC.
Mnie przy każdych większych opadach deszczu tak jak teraz, wybija kanalizacja i zalewa piwnice, robi się pleśń potem grzyb. Można wytoczyć proces o odszkodowanie zagrzybione ściany, czy gra warta świeczki przy dzisiejszej opieszałości sądów, a po za tym to władza miasta.

--
Serdecznie pozdrawiam
  Tadeusz Musiał

Data: 2009-06-24 13:26:32
Autor: olo
Wod-Kan zalewa piwnice
Użytkownik "Mustad"

Mnie przy każdych większych opadach deszczu tak jak teraz, wybija kanalizacja i zalewa piwnice,
Interweniuj u właściciela nieruchomości żeby założył zawór burzowy.

pzdr
olo

Data: 2009-06-24 14:13:21
Autor: Mustad
Wod-Kan zalewa piwnice
ja jestem właścicielem, założyłem, ale chyba się zablokował dzisiaj sprawdzę

--
Serdecznie pozdrawiam
  Tadeusz Musiał

Użytkownik "Mustad"