Woda

Data: 2011-11-30 22:18:18
Autor: Dziki Kraj
Woda
Ja musze placic za wode w kranie albo do pica a
te glaby z rzadu oddali miliardy metrow szesciennych
wody za darmo w prezencie byznesmenom ktorzy przyjada
nas lupic z gazu lupkowego. Dramat. Kto nami rzadzi?

Data: 2011-11-30 22:30:12
Autor: Lorn
Woda
W dniu 2011-11-30 22:18, Dziki Kraj pisze:
Ja musze placic za wode w kranie albo do pica a
te glaby z rzadu oddali miliardy metrow szesciennych
wody za darmo w prezencie byznesmenom ktorzy przyjada
nas lupic z gazu lupkowego. Dramat. Kto nami rzadzi?

Słyszałeszem, a raczej powiedziała mi sąsiadka, która to usłyszała od swojej znajomej, a ta znajoma mojej sąsiadku od babki na targu z warzywami, że amerykanie stacjonujący w Polsce robią zakupy za darmo... No myslałem, że mnie krew zaleje. :>

Data: 2011-11-30 13:53:26
Autor: Antenka
Woda
On 30 Lis, 22:30, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

> wody za darmo w prezencie byznesmenom ktorzy przyjada
> nas lupic z gazu lupkowego. Dramat. Kto nami rzadzi?

S ysza eszem, a raczej powiedzia a mi s siadka, kt ra to us ysza a od
swojej znajomej, a ta znajoma mojej s siadku od babki na targu z
warzywami, e amerykanie stacjonuj cy w Polsce robi zakupy za darmo...
No mysla em, e mnie krew zaleje. :>

Ho ho ho ho ho...Patrzcie kto się pojawił! Lala wróciła z lasu i
mędrkuje. :- /

Antenka

Data: 2011-11-30 22:58:30
Autor: Lorn
Woda
W dniu 2011-11-30 22:53, Antenka pisze:
[...]

No, no dałaś nogę z kołyski czarownic, by trollować na psp? :>

Data: 2011-12-01 06:04:43
Autor: stevep
Woda
Dnia 30-11-2011 o 22:18:18 Dziki Kraj <dziki@kraj.pl> napisał(a):

Ja musze placic za wode w kranie albo do pica a
te glaby z rzadu oddali miliardy metrow szesciennych
wody za darmo w prezencie byznesmenom ktorzy przyjada
nas lupic z gazu lupkowego. Dramat. Kto nami rzadzi?

Tragedia, każą ci płacić za używaną wodę, nic dziwnego, że ją masz w mózgu.

--
stevep

Data: 2011-12-01 11:24:44
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Woda

Użytkownik "Dziki Kraj" <dziki@kraj.pl> napisał w wiadomości news:4ed69d9f$0$8450$65785112news.neostrada.pl...
Ja musze placic za wode w kranie albo do pica a
te glaby z rzadu oddali miliardy metrow szesciennych
wody za darmo w prezencie byznesmenom ktorzy przyjada
nas lupic z gazu lupkowego. Dramat. Kto nami rzadzi?

Płacisz za dostarczenie tej wody do mieszkania. Chcesz mieć za darmochę? Bierz 5l butle plastikowe i grzej nad jakiś stawik albo rzeczkę. Przytargaj z 500 l do chaty. Weźniesz prysznic, napijesz się. Za darmochę! Co zostanie opylisz kumplom. Trzepniesz niezłą kaskę. Będziesz czuć się jak "byznesmen".

BBR

Woda