Woda mi na g艂ow臋 kapie, jak wymusi膰 naprawienie dachu?

Data: 2010-11-20 14:58:28
Autor: Icek
Woda mi na g艂ow臋 kapie, jak wymusi膰 naprawienie dachu?

Trzecia sprawa: wysoko艣膰 ubezpieczenia. Ubezpieczalnia wyceni艂a szkod臋
na 450z艂. Prawda jest taka, 偶e tutaj trzeba b臋dzie ku膰 艣cian臋 z tynku,
k艂a艣膰 g艂ad藕, malowa膰. Do tej pory mia艂em wysokiej jako艣ci farb臋
silikonow膮, kt贸ra nawet nie pop臋ka艂a, tylko trzyma wod臋 w b膮blach. Tak膮
te偶 bym chcia艂 mie膰 p贸藕niej. No i te偶 nie mam ochoty tego sam malowa膰, a
obawiam si臋, 偶e b臋d臋 musia艂 wybiera膰, albo us艂uga, albo materia艂y. I
tutaj pytanie. Jak zmusi膰 ich do w艂a艣ciwej wyceny uwzgl臋dniaj膮cej
materia艂y i us艂ug臋?

1. piszesz pismo kwestionuj膮ce wysoo艣膰 odszkodowania, za艂膮czasz np. fakture
za farbe kt贸r膮 masz dotychczas i fotki takich b膮bli. Wyznaczasz termin
ponownych ogl臋dzin na nie p贸藕niej ni偶 2 tygodnie od daty dostarczenia pisma

1.5 czytasz w wolnej chwili warunki ubezpieczenia wraz z regulaminami i
wszystkimi za艂膮cznikami

2. czekasz

3. dochodzi do ponownych ogledzin

4. nic si臋 nie zmienia

5. wynajmujesz ekip臋 z kt贸r膮 umawiasz si臋 na napraw臋 por贸nuj膮c ceny z np.
sekocenbudem, wymagasz aby po pracach do艂膮czono do faktury kosztorys
powykonawczy (nie mo偶e by膰 dro偶szy ni偶 sekocenbud)

6. wysy艂asz ksero faktury oraz ksero potw. zap艂aty wraz z informacj膮, 偶e
prosisz o przelanie 艣rodk贸 na Tw贸j rachunek o numerze XXXX (PZU np. wymaga
aby sami sobie robili ksero wiec udajesz sie z orygina艂膮mi faktury i potw.
zap艂aty a oni sobie kseruj膮 i potw za zgodno艣膰)

7. pozywasz jak nie dostajesz kasy

Icek

Woda mi na g艂ow臋 kapie, jak wymusi膰 naprawienie dachu?