Woda pod samochodem

Data: 2015-08-16 13:05:27
Autor: mirko
Woda pod samochodem
Ostatnio w garażu zobaczyłem że mam troche wody na podlodze (na wysokości silnika). Może to być od klimy ? Czy jak ?

Data: 2015-08-16 13:11:47
Autor: P.B.
Woda pod samochodem
Dnia Sun, 16 Aug 2015 13:05:27 +0200, mirko napisał(a):

Ostatnio w garażu zobaczyłem że mam troche wody na podlodze (na wysoko¶ci silnika). Może to być od klimy ? Czy jak ?

Od klimy. To normalne, tak musi być. W mojej byłej Xantii jaki¶
inteligentny inaczej zakitował silikonem wylot rurki skroplin i pasażer
mógł w upały moczyć sobie nogi w kałuży przed swoim fotelem.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Woda pod samochodem