Wodecki. Radio Maryja uratowało mi życie

Data: 2010-07-16 11:20:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Wodecki. Radio Maryja uratowało mi życie
Zbigniew Wodecki jest bardzo zapracowany. Muzyk często jeździ w trasy koncertowe, z których wraca nocami. - Fakt, byłem mistrzem kierownicy (śmiech). Ale dziś jeżdżę rozważniej. Często podróżuję nocą, wtedy jest mniej samochodów. Poza tym Radio Maryja parę razy mogło mi życie uratować. Nic tak nie podnosi ciśnienia, jak niektóre wypowiedzi w radiu ojca Rydzyka. Nie sposób zasnąć - wyznał Wodecki w "Na żywo".

http://www.fakt.pl/Wodecki-Radio-Maryja-uratowalo-mi-zycie,artykuly,77381,1.html

Wodecki. Radio Maryja uratowało mi życie