Wodny lakier do drewna

Data: 2009-09-27 17:13:05
Autor: AA
Wodny lakier do drewna
Wybór padł więc na lakiery wodne i tu kłopot, który wybrać. DoradĽcie co¶. Chcę aby lakier był jak najtrwalszy aby nie malować tego za znów za jaki¶ czas. Z tego co się zorientowałem, to z lakierów takich s±: hydroparkiet, jaki¶ bondex i v3v.
DoradĽcie co z tego wybrać lub może jest jeszcze co¶ lepszego.

A moze woskowanie ? Zacnie wygladaja takie mebelki.

AA

Data: 2009-09-27 20:33:59
Autor: Olo
Wodny lakier do drewna
W dniu 2009-09-27 17:13, AA pisze:

A moze woskowanie ? Zacnie wygladaja takie mebelki.

AA

Czytałem w jakim¶ kibelmarkecie instrukcje na wosku i tam było, iż wymaga intensywnego wietrzenia bo ma jakie¶ substancje szkodliwe więc odpada. Chyba że znasz jaki¶ wosk co nie zabij± mnie póĽniejsze wyziewy i co fajnie wygl±da.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2009-10-08 12:23:33
Autor: ±ćęłń󶼿
Wodny lakier do drewna
Ty się nie zastanawiaj, którym lakierem, Ty się zastanawiaj, czym nałożyć powłokę, żeby cało¶ć jako¶ wygl±dała.
JaC

-- -- -

Potrzebuję pomalować bezbarwnym lakierem pewn± drewnian± szafkę, ale kłopot w tym, iż stoi ona w pokoju który jest cały czas
użytkowany i nie ma możliwo¶ci jej wyniesienia w inne miejsce na czas malowania.

Wodny lakier do drewna