Wodogrzmoty Mickiewicza - niesamowite zdjecie!!

Data: 2009-03-08 13:43:53
Autor: fotograf
Wodogrzmoty Mickiewicza - niesamowite zdjecie!!
witam!
mam prosbe, znalazlem zdjecie Wodogrzmotow w Tatrach, ale nie wiem
skad zostalo zrobione, bylbym wdzieczny, gdyby ktos mial jakis
pomysl..
z gory dzieki wielkie!
pozdr
arek
link do zdjecia:

http://www.rp.pl/galeria/5,5,161009.html

Data: 2009-03-08 22:28:52
Autor: Jacek Krywult
Wodogrzmoty Mickiewicza - niesamowite zdjecie!!
mam prosbe, znalazlem zdjecie Wodogrzmotow w Tatrach, ale nie wiem
skad zostalo zrobione, bylbym wdzieczny, gdyby ktos mial jakis
pomysl..

Wodogrzmoty tworza trzy wodospady, dolny , srodkowy i górny,  a przynajmniej cos takiego sobie przypominam.
Ten co widac z drogi, to ten srodkowy, pozostale sa nieudostepnione do ogladania :(

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamietnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-03-09 06:05:24
Autor: fotograf
On 8 Mar, 22:28, "Jacek Krywult" <p...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

cos takiego sobie przypominam.
Ten co widac z drogi, to ten srodkowy, pozostale sa nieudostepnione do

wiem, wiem wlasnie o to chodzi ze Posredni Wodogrzmot znam na pamiec,
tak mysle ze to musi byc Nizni,   tylko dumam skad zrobiono to
zdjecie, czy przypadkiem nie jak sie idzie w zimie dolem do Palenicy
przez schronisko w Roztoce?

Data: 2009-03-09 23:20:54
Autor: Jacek Krywult
Wodogrzmoty Mickiewicza - niesamowite zdjecie!!
zdjecie, czy przypadkiem nie jak sie idzie w zimie dolem do Palenicy
przez schronisko w Roztoce?

hmmmm, jedyne zimowe obejscie jakie znam zaczyna sie znacznie dalej
i omija Zleb Zanadarmerii.

Jesli to wodospad nizni, to musialobyc zrobione z poziomu rzeki, a tam dosc gleboki jar jest , na kilkanascie metrów ponizej poziomu szosy.
Górny wodospad z koleji jest miesci sie gdzies w lesie powyzej, ale siegnac do niego od drogi tez sie nie da. nie wiem.

Data: 2009-03-08 22:57:30
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sun, 8 Mar 2009 13:43:53 -0700 (PDT), fotograf napisał(a):

[...]

Witam!
Może najprościej byłoby zwrócić sie do autora?... Na stronce (kosinscy.pl)
pewnie jakiś kontakt jest, jakby nie to autor jest członkiem grupy
Fotografia-przyrodnicza (na yahoo) jeśli się nie mylę.
Pzdr. Tomek

Data: 2009-03-08 23:17:08
Autor: Maciek \"So?tys\"
Wodogrzmoty Mickiewicza - niesamowite zdjecie!!
fotograf pisze:
witam!

czy moge; wiedziec' co Cie; urzek?o w tym zdje;ciu ?

--
Maciek "So?tys"
Kraków

Data: 2009-03-09 08:03:54
Autor: bans
Maciek "So?tys" pisze:

czy moge; wiedziec' co Cie; urzek?o w tym zdje;ciu ?

Może rozmycie? Nie, nie rozmyta woda, tylko zupełna nieostrość całego zdjęcia :)

--
bans

Data: 2009-03-09 09:14:56
Autor: Marcin Kysiak
bans pisze:
Maciek "So?tys" pisze:

czy moge; wiedziec' co Cie; urzek?o w tym zdje;ciu ?

Może rozmycie? Nie, nie rozmyta woda, tylko zupełna nieostrość całego zdjęcia :)

Mam obawy, że post inicjujący wątek to autopromocja autora w tym konkursie na najpiękniejsze miejsce w Polsce.

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Kalendarze - Parowozy 2009: http://www.roffo.pl/parowozy

Data: 2009-03-09 09:39:44
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 09 Mar 2009 09:14:56 +0100, Marcin Kysiak napisał(a):

Mam obawy, że post inicjujący wątek to autopromocja autora w tym konkursie na najpiękniejsze miejsce w Polsce.

Pzdr,
M.

Wątpię... Bardzo.
Pzdr. Tomek

Data: 2009-03-09 16:03:34
Autor: pwz
fotograf pisze:
witam!
mam prosbe, znalazlem zdjecie Wodogrzmotow w Tatrach, ale nie wiem
(...)

Ale co w nim takiego niesamowitego? Wyciągnięcie kolorów w Photoshopie, czy fakt, że jest nieostre? ;-)
pwz

Wodogrzmoty Mickiewicza - niesamowite zdjecie!!