Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.

Data: 2018-02-10 17:13:39
Autor: Grzegorz Rogala
Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.
W dniu 10-02-2018 o 13:43, gr4n4c1k@gmail.com pisze:
Moje drogie Precle,

poszukuję jakiejś małej wodoodpornej kamery fullHD/4k. Ideałem niemalże dla mnie jest Gopro session 5 ale cena jest nie do zaakceptowania. 200 GPB to dla mnie sporo jak za taki gadżet. Podejrzewam, że nasi bracia z Azji posiadają coś w swoim portfolio w przystępniejszej cenie. Może ktoś już coś ma przetestowanego? Nie upieram się przy 4k ale chociaż niech fullHD nagrywa w dobrej jakości. Posiadam kamerkę Quer KOM0558 ale ona jest tylko HD i to i tak średnio jej wychodzi. Dodatkowa wada to format QT. Ważne żeby nowa kamera stawiała mały opór czołowy. Właśnie coś jak mój Quer. Czyli dłuższa niż szersza. Nie musi mieć wyświetlacza.

podsumowując kryteria główne:
format fullHD 30/60fps - mile widziane 4k,
wodoodporność - możliwość pracy w deszczu,
mały opór czołowy - bo też chcę ją wykorzystać przy modelach RC,
karta sd 64GB i większe,
możliwość montażu różnych uchwytów,

dodatkowo by się przydało ale niekoniecznie:
praca na zewnętrznym zasilaniu,
rozpoczęcie nagrywania po pojawieniu się zasilania,

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

-- -
Sprint 955i/02, Revere 600/89 i inny gruz w piwnicy.

Pan se zerknie na produkty firmy Drift, zaleta przekrecany obiektyw i nie jest kwadratowa.

--
Pozdr!
Rogal

Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.