Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.

Data: 2018-02-11 00:12:23
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-10, gr4n4c1k@gmail.com <gr4n4c1k@gmail.com> wrote:
poszukuję jakiejś małej wodoodpornej kamery fullHD/4k. Ideałem niemalże dla mnie jest Gopro session 5 ale cena jest nie do zaakceptowania. 200 GPB to dla mnie sporo jak za taki gadżet.
[..]
podsumowując kryteria główne: format fullHD 30/60fps - mile widziane 4k, wodoodporność - możliwość pracy w deszczu, mały opór czołowy - bo też chcę ją wykorzystać przy modelach RC,
karta sd 64GB i większe,
możliwość montażu różnych uchwytów,

Używam od ponad 2ch lat SJCAM M10. Bardzo przyzwoity stosunek jakoś do ceny (kupiłem na ebayu za ca 200zł), większośc sprzetu z gopro do niej pasuje, dodatkowo zaskoczyła mnie zaliczając beton z 1.5m bez wodoodpornej obudowy i nic. https://sjcam.com/product/m10/

Zobacz sobie ich inne bardziej współczesne modele (np. M20), może coś bardziej podpasi.

dodatkowo by się przydało ale niekoniecznie:
praca na zewnętrznym zasilaniu,

Tak, ale nie w obudowie.
rozpoczęcie nagrywania po pojawieniu się zasilania,

By może tak, bo ma zdaje się dashboard mode.

--
Marcin

Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.