Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.

Data: 2019-04-09 15:30:02
Autor: Gr4N4c1K
Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.
Powitać,

Temat częściowo rozwiązałem kamerką Polaroid CUBE+.. Właśnie ten + w nazwie jest ważny. Do motocykla wystarczająca. A do modeli to będzie inny sprzęt. Na ebaju pojawiło się sporo rejestratorów z dwiema kamerami i bazą z monitorkiem lub bez. Rozważam zakup wersji z 4" wyświetlaczem. W zasadzie to chcę go przetestować w samochodzie. O tyle fajny, że załącza się razem z przekręceniem kluczyka a po zgaszeniu sam się bezpiecznie wyłącza zapisując plik. Ma oddziele sterowanie z ACC. W opcji GPS i pilot na przewodzie.

To tak dla potomnych.

Pozdrawiam Granacik jeżdżące: NTV600, SprintST955i, Aston50 kiedyś: CX500E (w kartonach), SP370 (z tłokiem w misce olejowej), najszybszy Trabant1..1 w Warszawie (porasta mchem)

Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.