Wodospady Pośny

Data: 2011-04-23 15:19:54
Autor: Marcin Kysiak
Wodospady Pośny
Mam pytanie o Wodospady Pośny w Górach Stołowych: czy rzeczywiście większość czasu są suche, jak podaje Wikipedia?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wodospady_Po%C5%9Bny

W szczególności jak wygląda sytuacja o tej porze roku?

Dziękuję i ozdrawiam,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii:        http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2011-04-23 18:13:55
Autor: Waldek Brygier
Wodospady Pośny
Marcin Kysiak wrote:
Mam pytanie o Wodospady Pośny w Górach Stołowych: czy rzeczywiście
większość czasu są suche, jak podaje Wikipedia?

Byłem tam wiele razy, nigdy nie były suche...
Spokojnie możesz pojechać :-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2011-05-02 10:23:00
Autor: stepow
Wodospady Pośny
Waldek Brygier napisał:

Marcin Kysiak wrote:
> Mam pytanie o Wodospady Po¶ny w Górach Stołowych: czy rzeczywi¶cie
> większo¶ć czasu s± suche, jak podaje Wikipedia?

Byłem tam wiele razy, nigdy nie były suche...
Spokojnie możesz pojechać :-)

Z tym, że na co¶ w rodzaju Niagary się nie nastawiaj :-) Bardziej kameralne - ale okolica ładna.

Pozdrawiam, Marek, Wrocław

Wodospady Pośny