Wódz narodu polskiego z Sokółki...

Data: 2009-07-09 09:44:13
Autor: Tzva Adonai
Wódz narodu polskiego z Sokółki...
Zdzisław Kozłowski z zawodu zegarmistrz, otwarcie przyznaje się do
swoich poglądów. - Jestem nazistą. Żyd rządzi i Żyd sadzi - mówi
Zdzisław Kozłowski i wręcza nam płytę z przemową, zachęcającą do
eksterminacji Żydów.

Syn Kozłowskiego Piotrek uczył się w SP nr 2. Od I do III klasy. -
Ojciec go zabrał, bo w naszej szkole uczymy języka angielskiego.
Przyszedł i powiedział, że to "język wrogów". I zabrał chłopaka do
"jedynki", bo tam jest niemiecki - wspomina Krzysztof Szczebiot,
dyrektor SP nr 2.

- Angielski to język motłochu. A niemiecki panów świata - potwierdza
ojciec Piotrka.

Jednak jego pozostali synowie (trzech chłopców) chodzą właśnie do owej
"dwójki" z angielskim. - Do tamtej szkoły nie puszczę, bo mi znów
dziecko zabiorą - tłumaczy sokólczanin, który upodobnił się Hitlera.

Na cześć fuhrera zahodował wąsik i czesze się na boczek. Wokół domu
pełno symboli faszystowskich, nawet breloczek od kluczy ma ze
swastyką. Neofaszysta z Sokółki wydaje na własny koszt płyty i
plakaty, zachęcające do wymordowania Żydów.

Ludzie w mieście nie widzą nic oburzającego w zachowaniu Zdzisław
Kozłowski. - Zegarmistrz z niego dobry. Człowiek spokojny. A poglądy?
Mnie nic do tego - stwierdza młoda kobieta.

Starszy pan: - Świetny fachowiec. Trochę dziwak. Ale za to nie pije.

http://www.bialystokonline.pl/artykul.php?ida=805

Data: 2009-07-09 22:35:15
Autor: awe
Wódz narodu polskiego z Sokółki...
NO jeshula pakuj walizeczki - tylko co sprytniejsi przetrwaja
awe

Wódz narodu polskiego z Sokółki...