Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy

Data: 2013-06-24 12:24:07
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
Wojciech Jaruzelski zapobieg艂 wojnie domowej wprowadzaj膮c stan wojenny. A 13 grudnia przed Jego domem odbywaj膮 si臋 seanse nienawi艣ci, taki Emilian Kami艅ski bluzga na Genera艂a.
Podobnie jak Pinochet zapobieg艂 czerwonej apokalipsie, tak Jaruzelski w dobrym momencie wzi膮艂 si臋 do roboty i przywr贸ci艂 spok贸j bez ofiar. Historia doceni genera艂a, podczas gdy Np. Pi艂sudski jest przeceniany, z powodu swoich ambicji zrobi艂 zamach stanu, kt贸ry spowodowa艂 wielk膮 ilo艣膰 ofiar.

Data: 2013-06-24 12:59:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-24 12:24, zdumiony pisze:
[...]

Jasne 偶e Bohater. I nie por贸wnuj Go z tym rzezimieszkiem sterowanym przez jankes贸w - Pinochetem. Jaruzelski nie wyrzuca艂 swoich wrog贸w z 艣mig艂owc贸w, a tak偶e m贸g艂 si臋 swobodnie niezagro偶ony aresztowaniem porusza膰 po 艣wiecie.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-06-24 13:08:31
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq98q0$ljh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pinochet dzia艂a艂 w obronie swojego kraju i to dzia艂a艂 skutecznie. Nie by艂o by szkoda, gdyby w Rosji zalatwiono Lenina, Trockiego czy Stalina zanim dorwali si臋 do w艂adzy. W Rosji by艂 jeden wielki cz艂owiek - Sto艂ypin, ale zgin膮艂 w zamachu.

Data: 2013-06-24 13:20:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-24 13:08, zdumiony pisze:
[...]

Z pomoc膮 jankes贸w morduj膮c Chilijczyk贸w? To ci si臋 podoba i uwa偶asz za godne pochwa艂y?

Data: 2013-06-24 13:25:18
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9a2h$mse$1node1.news.atman.pl...
Z pomoc膮 jankes贸w morduj膮c Chilijczyk贸w? To ci si臋 podoba i uwa偶asz za godne pochwa艂y?

By艂o tam sporo obcych najemnik贸w, gdyby nie zrobi艂 nic, byloby dopiero mordowanie Chilijczyk贸w

Data: 2013-06-25 09:16:31
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-24 13:25, zdumiony pisze:
[...]

Ten rzezimieszek bez wsparcia jankes贸w m贸g艂by zrobi膰 przewr贸t w ma艂ym burdelu, a nie w kraju w kt贸rym zapachnia艂o na chwile wolno艣ci膮 - Chile.

By艂oby mordowanie powiadasz? A na jakiej podstawie tak s膮dzisz? Dlaczego w "prawi" pi*licie jak niezdrowe d*py, rzekomo na Kubie i w innych krajach potocznie nazywanych komunistycznymi morduje si臋 ludzi, a wi臋c wymie艅 przyw贸dc贸w tych kraj贸w kt贸rzy s膮 艣cigani za zbrodnie mi臋dzynarodowym listem go艅czym jak by艂  ten bandzior z Chile. Tak mam czelno艣膰 nazywa膰 go bandziorem mimo tego 偶e nie zosta艂 skazany wyrokiem s膮du, chowanie si臋 za immunitetem przed os膮dzeniem i takim czy innym wyrokiem, daje mi mi takie prawo.

Data: 2013-06-24 13:27:36
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq96oc$ja4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zbrodniarz napd艂 na Polsk臋 i Polak贸w i zniewoli艂 nas nawieki, ofiary id膮 w miliony, te dzisiejsze samob贸je id膮 te偶 na konto zbrodniarza Jaruzelskiego, za艂o偶yciela tego kurewskiego, bandyckiego systemu.

Syjoni艣ci broni膮 swoich posterunk贸w gn臋bi膮c Polak贸w na wszelkie mo偶liwe sposoby...

boukun

Data: 2013-06-24 13:31:45
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9b3f$an7$1mx1.internetia.pl...
Zbrodniarz napd艂 na Polsk臋 i Polak贸w i zniewoli艂 nas nawieki, ofiary id膮 w miliony, te dzisiejsze samob贸je id膮 te偶 na konto zbrodniarza Jaruzelskiego, za艂o偶yciela tego kurewskiego, bandyckiego systemu.

Uratowa艂 Polsk臋 przed wojn膮 domow膮, doprowadzi艂 do Okr膮g艂ego Sto艂u i pokojowo odda艂 w艂adz臋

Syjoni艣ci broni膮 swoich posterunk贸w gn臋bi膮c Polak贸w na wszelkie mo偶liwe sposoby...

Jaki Syjonista z Jaruzelskiego??

Data: 2013-06-24 13:48:06
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9an5$nhi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Napad艂 zbrodniarz na Polsk臋, 偶eby utrzymac agentur臋 i UBecj臋 u w艂adzy. Nikt nie kaza艂 mu mordowa膰 Polak贸w, m贸g艂 odda膰 w艂adz臋 w r臋ce uwalniaj膮cego si臋 narodu. Ale nie, spacyfikowa艂 ca艂y nar贸d ten zbrodniarz, wytrzebi艂 Polak贸w z opozycji przez lata represji i stagnacji i zasiad艂 potem ze swoj膮 agentur膮 do okr膮g艂ego 偶艂obu...

Okr膮g艂y st贸艂 to tez zbrodnia i sprzeda偶 i rabunek Polski, to niszczenie kraju i wyprzeda偶 maj膮tku narodowego Polak贸w, w wi臋kszo艣ci w obce r臋ce, tiudzie偶 syjonist贸w...

http://www.youtube.com/watch?v=Jcdvmtb7ZJw

Syjoni艣ci broni膮 swoich posterunk贸w gn臋bi膮c Polak贸w na wszelkie mo偶liwe sposoby...

Jaki Syjonista z Jaruzelskiego??

A komu odda艂 w艂adz臋, komu odda艂 Polsk臋 w pacht?

boukun

Data: 2013-06-24 13:51:51
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9c9t$el3$1mx1.internetia.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=Jcdvmtb7ZJw

A czego to dowodzi?

Data: 2013-06-24 14:46:54
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9cut$q03$1node1.news.atman.pl...
U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9c9t$el3$1mx1.internetia.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=Jcdvmtb7ZJw

A czego to dowodzi?

呕e ci co ten plakat robili maj膮 tak samo wyprany m贸zg jak ty...

To przykre jest...

boukun

Data: 2013-06-24 14:48:51
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9fo5$pjr$1mx1.internetia.pl...
呕e ci co ten plakat robili maj膮 tak samo wyprany m贸zg jak ty...
To przykre jest...

Wyprany m贸zg to chyba ten frustrat, co komentuje ten plakat :)

Data: 2013-06-24 14:49:13
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9f7n$scn$1node1.news.atman.pl...
[...]

To ja komentuj臋, a jest si臋 czym frustrowa膰...

boukun

Data: 2013-06-24 15:18:06
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9fsg$q01$1mx1.internetia.pl...

To ja komentuj臋, a jest si臋 czym frustrowa膰...

ups

Data: 2013-06-24 15:19:51
Autor: Dirko
[...]

    To boukun, co ci膮gle prezentujesz na temat genera艂a to jest zwyczajna obsesja

Data: 2013-06-24 15:29:06
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9h1u$l2c$1news.vectranet.pl...
[...]

Ja nic ci臋gle nie prezentu臋, co jedynie talmudyst臋 jadrysia i innych bezm贸zgowc贸w naprostowuj臋...

boukun

Data: 2013-06-25 09:20:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-24 15:29, boukun pisze:
[...]

Raczej siebie zakrzywiasz coraz bardziej. Tak si臋 nakr臋casz 偶e wkr贸tce sam uwierzysz w win臋 Jaruzelskiego.

Data: 2013-06-25 15:04:34
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqbgdd$tu7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tylko talmudysta mo偶e ze zbrodniarza i tyrana robi膰 艂askawc臋...

boukun

Data: 2013-06-26 09:21:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-25 15:04, boukun pisze:

Raczej siebie zakrzywiasz coraz bardziej. Tak si臋 nakr臋casz 偶e wkr贸tce sam uwierzysz w win臋 Jaruzelskiego.

Tylko talmudysta mo偶e ze zbrodniarza i tyrana robi膰 艂askawc臋...

boukun

Ci co zniewolile ze mnie i 85% spo艂ecze艅stwa, s膮 jedni - jest to pewien zwi膮zek zawodowy kt贸ry za inspiracj膮 zagranicznych si艂 wrogim pa艅stwu polskiemu wywo艂a艂 rebeli臋 i w wyniku czego zmieni艂 ustr贸j i przej膮艂 w艂adz臋.

Data: 2013-06-26 21:00:12
Autor: Parvus
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqe4q8$j7v$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pieprzysz jak stary komuch. Nie przeej膮艂, a zabra艂 wam przywileje i to cie boli. Masz w domu nad 艂贸偶eczkiem zdj臋cie Wojciecha W.?
 --
U偶ywam bezpatnej wersji SPAMfighter.
Jeste艣my wsp贸lnot膮 6 milion贸w u偶ytkownik贸w walcz膮cych ze spamem.

Tej wiadomo艣ci nie ma w wersji Professional

Data: 2013-06-27 07:38:19
Autor: Wiesiaczek
On Wed, 26 Jun 2013 21:00:12 +0200, Parvus wrote:

[...]

Albo jeste艣 m艂ody albo masz skleroz臋.
Sprzedanie nale偶膮cych do narodu fabryk w obce r臋ce i zaci膮gni臋cie ogromnych, niesp艂acalnych d艂ug贸w nazywasz zabraniem przywilej贸w?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2013-06-27 18:15:32
Autor: u2
W dniu 2013-06-27 09:38, Wiesiaczek pisze:
> [...]
Sprzedanie nale偶膮cych do narodu fabryk w obce r臋ce i zaci膮gni臋cie
ogromnych, niesp艂acalnych d艂ug贸w nazywasz zabraniem przywilej贸w?

stawiam na mlodosc parchusa, ale wieje groza kiedy 20-latek parchus nie potrafi kojarzyc najprostszych faktow ...-)

--
Istniej膮 trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-27 16:35:42
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 27 Jun 2013 18:15:32 +0200, u2 wrote:

> [...]

stawiam na mlodosc parchusa, ale wieje groza kiedy 20-latek parchus nie
potrafi kojarzyc najprostszych faktow ...-)

Wieje wi臋ksz膮 groz膮, 偶e znaczna cz臋艣膰 m艂odych 艂yka wsp贸艂czesn膮 propagand臋 jak g臋艣 kluski. Indoktrynacja w mediach jest robiona bez por贸wnania bardziej profesjonalnie i znacznie skuteczniej ni偶 za Goebbelsa.

Data: 2013-06-27 18:54:19
Autor: u2
W dniu 2013-06-27 18:35, Wiesiaczek pisze:
> [...]
jak g臋艣 kluski. Indoktrynacja w mediach jest robiona bez por贸wnania
bardziej profesjonalnie i znacznie skuteczniej ni偶 za Goebbelsa.

gdyby w telewizorni wystepowiali mlodzi prezenterzy to tak, obawialbym sie indoktrynacji, ale tam same lesne dziadki, 47-letni lis, 58-letni miecugow, 50-letni wojewodzki itd.

a mlodzi maja to do siebie, ze lubia przebywac we wlasnym gronie, a nie w towarzystwie dziadow ..-;)

Data: 2013-06-28 17:10:47
Autor: Parvus
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51cc6e3e$0$1461$65785112news.neostrada.pl...

Dlatego jeste艣 taki samotny dziadu! ;-)

--
U偶ywam bezpatnej wersji SPAMfighter.
Jeste艣my wsp贸lnot膮 6 milion贸w u偶ytkownik贸w walcz膮cych ze spamem.
SPAMfighter do tej pory usun膮艂 491 e-maili spam.

Data: 2013-06-28 17:10:17
Autor: Parvus
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqhpku$9ig$3portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]

jak g臋艣 kluski. Indoktrynacja w mediach jest robiona bez por贸wnania
bardziej profesjonalnie i znacznie skuteczniej ni偶 za Goebbelsa.

Chcesz powiedzie膰, 偶臋 z DC Jaruzelski jawi si臋 jako bohater narodowy?

Data: 2013-06-29 12:15:46
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 28 Jun 2013 17:10:17 +0200, Parvus wrote:

> [...]

Goebbelsa.

Chcesz powiedzie膰, 偶臋 z DC Jaruzelski jawi si臋 jako bohater narodowy?

Tak si臋 jawi z DC i innych miast r贸wnie偶.

Data: 2013-06-28 17:09:36
Autor: Parvus
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51cc6526$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

stawiam na mlodosc parchusa, ale wieje groza kiedy 20-latek parchus nie potrafi kojarzyc najprostszych faktow ...-)

Ja stawiam na twoja skleroz臋 PARCHU. Od dawna masz problem z koordynacj膮 ruch贸w.

Data: 2013-06-28 17:08:52
Autor: Parvus
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy

U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqgq5b$tu8$11portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Albo jeste艣 stary albo masz skleroz臋. Patrz temat.

Data: 2013-06-29 12:17:14
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 28 Jun 2013 17:08:52 +0200, Parvus wrote:

[...]

A co ma temat do tego 膰wier膰m贸zgu?

Data: 2013-06-24 17:00:01
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 13:31, zdumiony pisze:
Jaki Syjonista z Jaruzelskiego??

jeruzel i kisiak dogadali sie z agentura zydowska i oddali im wladze przy okraglym stoliku, a zwlaszcza przy popijawie w magdalence. pewien zasluzony  solidarnosciowiec, z pierwszej "s", twierdzil, ze nazwisko jaruzelski pochodzi od jerozolimy ...-;) a kisiaka zdradza sam profil kim tak naprawde jest ...-;)

Data: 2013-06-24 15:58:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
zdumiony wrote:

[...]

No to z grubej rury i do艂膮cz Marsza艂ka Rokossowskiego -- - rodowity warszawiak, ofiara represji stalinowskich, siedzia艂 w 艂agrze ;-)))
ROTFL

http://www.youtube.com/watch?v=9ettjvt3hQI

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-06-24 16:15:04
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9jb3$4is$1node2.news.atman.pl...
No to z grubej rury i do艂膮cz Marsza艂ka Rokossowskiego -- - rodowity
warszawiak, ofiara represji stalinowskich, siedzia艂 w 艂agrze ;-)))
ROTFL

Czy celem Jaruzelskiego by艂a jak najwi臋ksza liczba ofiar czy jak najmniejsza? Cudem jest, ze udalo sie pokonac pokojowo komun臋 bez wojny atomowej, w trudnych czasach nie zabraklo rozs膮dku ludziom. To tak偶e zas艂uga Ko艣ciola

Data: 2013-06-24 16:46:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
zdumiony wrote:

[...]

Ko艣ci贸艂 w wielu rzeczach si臋 dla Polski zas艂u偶y艂, ale wy艂膮cznie tam, gdzie interes narodowy naszego kraju by艂 zbie偶ny z rzymskim. Niestety nie wsz臋dzie i nie zawsze racja stanu Polski spe艂nia t臋 zale偶no艣膰. Po pierwsze nie zapominajmy, 偶e jeste艣my S艂owianami, a Ko艣ci贸艂 rzymski mo偶e byc o tyle akceptowny, o ile toleruje kultywacj臋 Rodzimej Wiary, ni mniej ni wi臋cej. Je艣li chodzi o nazwanie katolicyzmu w czystej rzymskiej postaci "wiar膮 ojc贸w" to jest niewybaczalny b艂膮d, prawdziwa Wiara Ojc贸w by艂a synkretyczna, nasi Przodkowie szanowali przybysza Bia艂ego Chrysta, ale ani nie zapominali o rodzimych Bogach, ani nie uchybiali ich czci. A reagowali wielkim protestem, kiedy Ko艣ci贸艂 pr贸bowa艂 zbrojnie wymusza膰 na nich pos艂usze艅stwo nie mogli pogodzi膰 s艂ow mi艂osiernego nowego Boga z zachowaniem okrutnych ludzi podaj膮cych si臋 za Jego kap艂an贸w. St膮d krzy偶accy naje藕d藕cy mieli Polsk臋 nie bez podstaw za nar贸d jeszcze nie w pe艂ni schrystianizowany, czego nie nale偶y si臋 wcale wstydzi膰. To dopiero jahwistyczne O艣wiecenie wraz ze zdrajc膮 Polski na jurgielcie pruskim historykiem biskupem Adamem Naruszewiczem wyrzuci艂o z kronik historycznych Polski "kr贸l贸w ba艂wochwalc贸w". Jestem BTW 艣wie偶o po lekturze Pocztuv tych kr贸l贸w napisanego przez niew膮tpliwego patriot臋 polskiego Waldemara 艁ysiaka.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-06-24 17:01:22
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 16:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
Po pierwsze nie
zapominajmy, 偶e jeste艣my S艂owianami

jak patrze na twoja fizys to smiem w to watpic. co innego ja, blondyn o niebieskich oczach ...-;)

Data: 2013-06-24 17:02:32
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kq9k9c$1tb$1node1.news.atman.pl...
[...]

No wiesz, mia艂 armi臋, zrobi艂 cesarskie ci臋cie... Kogo mia艂 mordowa膰, jak sam wprowadzi艂 bandzior stan wojenny, by ubeki i ich dzieci na wieki sprawowali nad Polakami w艂adz臋...

boukun

Data: 2013-06-24 17:03:59
Autor: boukun
[...]

Ach, i zapomnia艂em, kto i kiedy niby pokona艂 t膮 twoj膮 tzw. "komun臋"? UBeki Jaruzelskiego?

boukun

Data: 2013-06-24 17:04:32
Autor: boukun
[...]

I jeszcze jedno, ko艣ci贸艂 zawsze s艂u偶y艂 w艂adzy, nigdy narodowi...

boukun

Data: 2013-06-24 17:25:34
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 17:04, boukun pisze:
[...]

dlatego po 1981 polscy ksieza zaczeli masowo ginac z rak jeruzela i kisiaka, bo nie sluzyli wladzy.

Data: 2013-06-24 17:35:00
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c864ef$0$1261$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tych kilku ksi臋偶y, to nie ko艣ci贸艂, oni si臋 wy艂amali z ko艣cio艂a...

boukun

Data: 2013-06-24 17:40:15
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 17:35, boukun pisze:
dlatego po 1981 polscy ksieza zaczeli masowo ginac z rak jeruzela i
kisiaka, bo nie sluzyli wladzy.

Tych kilku ksi臋偶y, to nie ko艣ci贸艂, oni si臋 wy艂amali z ko艣cio艂a...

122 niewyjasnionych zabojstw z prylu jeruzela nazywasz kilkoma wylamanymi ? pewnie im wylamali wszystkie zeby przed smiercia.

Data: 2013-06-24 18:05:28
Autor: zdumiony
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c86861$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
122 niewyjasnionych zabojstw z prylu jeruzela nazywasz kilkoma wylamanymi ? pewnie im wylamali wszystkie zeby przed smiercia.

Twierdzisz 偶e Jaruzelski kaza艂?
============================

OPINIA: Zdaniem gen. Wojciecha Jaruzelskiego, Moskwa mog艂a by膰 zamieszana w zab贸jstwo 艣p. ks. Jerzego Popie艂uszki.

- Nasi sowieccy sojusznicy w spos贸b bardzo krytyczny oceniali stosunki mi臋dzy pa艅stwem polskim a Ko艣cio艂em i mieli interes w wywo艂aniu konfliktu mi臋dzy obu stronami. Cel ten chcieli zrealizowa膰 poprzez brutalne zamordowanie Popie艂uszki; materialni sprawcy zbrodni, wszyscy funkcjonariusze polskiego MSW i elementy konserwatywne oraz dogmatyczne PZPR, zostali zidentyfikowani i skazani. Odbyli ju偶 kary i mogliby spokojnie ujawni膰, kim byli ich mocodawcy. Na razie wszyscy milcz膮 i powtarzaj膮, 偶e dokonali zab贸jstwa na rozkaz pu艂kownika Adama Pietruszki, r贸wnie偶 skazanego i potem u艂askawionego. Nie mam dowod贸w i nieuczciwo艣ci膮 z mojej strony by艂oby oskar偶anie kogo艣. Jednak logika podpowiada mi, 偶e Moskwa mia艂a wielki interes w tym, by przysporzy膰 nam trudno艣ci - powiedzia艂 gen. Jaruzelski w wywiadzie dla pisma w艂oskich paulin贸w.

Genera艂 ujawni艂 r贸wnie偶, 偶e PRL mia艂a swoich informator贸w w Watykanie.

- Nie jest tajemnic膮, 偶e mieli艣my naszych informator贸w w Watykanie, polskich ksi臋偶y, kt贸rzy pracowali tak偶e dla naszych tajnych s艂u偶b; nie znam nazwisk, ale czyta艂em ich raporty i wiedzia艂em, 偶e papie偶 stara艂 si臋 ul偶y膰 cierpieniom swojego narodu - powiedzia艂 gen. Jaruzelski.

Data: 2013-06-24 18:24:06
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 18:05, zdumiony pisze:
122 niewyjasnionych zabojstw z prylu jeruzela nazywasz kilkoma
wylamanymi ? pewnie im wylamali wszystkie zeby przed smiercia.

Twierdzisz 偶e Jaruzelski kaza艂?

niemozliwe, aby jeruzel z kisiakiem nie wiedzieli. na marginesie sledztwa w sprawie zabojstwa Przemyka kisiak sam polecil skazac sanitariuszy, a nie prawdziwych zabojcow z sekcji "d".

komisja Rokity wskazala 91 osob odpowiedzialnych za te niewyjasnione 122 zabojstwa. do dzisiaj nie zostali skazani pomimo ewidentnych dowodow.

Data: 2013-06-24 18:57:00
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c872a8$0$1466$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie dalej jak wczoraj w nocy lecia艂 program, na kanale TVP INFO, Listy go艅cze - 艣mier膰 t艂umaczki, gdzie wypowiadali si臋 r贸偶ni ludzie, w tym m膮偶 zamordowanej przez SB omy艂kowo kobiety, bo mieli te samo nazwiska co s膮siad, kt贸ry by艂 obro艅c膮, czy oskarzycielem posi艂kowym w procesach zab贸jstwa Popie艂uszki...

http://www.youtube.com/watch?v=g0tpZXXQnlU

boukun

Data: 2013-06-24 19:04:18
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 18:57, boukun pisze:
[...]

no i widzisz komu sie wyslugujesz. mieczem wojujesz, od miecza zginiesz.

Data: 2013-06-24 19:29:30
Autor: boukun
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51c87c14$0$1452$65785112news.neostrada.pl...

Chlejesz, nie pisz...

boukun

Data: 2013-06-24 19:47:23
Autor: u2
W dniu 2013-06-24 19:29, boukun pisze:
no i widzisz komu sie wyslugujesz. mieczem wojujesz, od miecza zginiesz.

Chlejesz, nie pisz...

to nie chlej bekon

Data: 2013-06-25 15:41:25
Autor: matusm

zdumiony wrote:

[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2013-06-28 20:47:06
Autor: pluton_
Wojciech Jaruzelski - polski bohater narodowy
Wojciech Jaruzelski zapobieg wojnie domowej wprowadzaj眂 stan wojenny.

Jeszzce  mamy szanse podstawic go przed sadem i rozstrzelac.

Nullification

U縴tkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa w wiadomo禼i

Data: 2013-06-28 22:03:52
Autor: u2
W dniu 2013-06-28 20:47, pluton_ pisze:
Wojciech Jaruzelski zapobieg wojnie domowej wprowadzaj眂 stan wojenny.

Jeszzce  mamy szanse podstawic go przed sadem i rozstrzelac.

no to stawiaj szambonur i szczelaj ...-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,