Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Wojciech Reszczyński: Machina kłamstwa. "Upolitycznienie ma miejsce, gdy to nie PO kierują wszystkimi mediami w Polsce"

Wojciech Reszczyński: Machina kłamstwa. "Upolitycznienie ma miejsce, gdy to nie PO kierują wszystkimi mediami w Polsce"

Data: 2011-07-28 02:28:53
Autor: muto2100
Wojciech Reszczyński: Machina kłamstwa. "Upolitycznienie ma miejsce, gdy to nie PO kierują wszystkimi mediami w Polsce"
Data: 2011-07-28 10:18:06
Autor: obserwator
I znowu gazeta rozrabiala i niszczyla polska prase.
Nie zapomnę zapłakanej akwizytorki mojego byłego radia, gdy w końcu
powiedziała mi, że jej klienci, choć są wiernymi słuchaczami Radia WAWa, nie
będą się w nim reklamować, dopóki ja będę szefem. Pamiętam też reakcje, gdy moje radio zamieściło swoją reklamę w tygodniku Nowy
Świat (poprzedniku Gazety Polskiej), akurat w numerze, w którym znalazła się
tzw. „Lista Macierewicza". Gazeta Wyborcza pisała wówczas, że sponsoruję to pismo i wspomagam je
finansowo, ergo, popieram Nowy Świat, a równocześnie jestem godnym potępienia
klientem.

--

Wojciech Reszczyński: Machina kłamstwa. "Upolitycznienie ma miejsce, gdy to nie PO kierują wszystkimi mediami w Polsce"