Wojciech Siemion nie żyje.

Data: 2010-04-25 01:13:57
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

Data: 2010-04-25 01:18:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:hqvtvn$c7m$5inews.gazeta.pl...
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Jej sprawa, tej gwardii znaczy.

   AR

Data: 2010-04-25 01:22:08
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Jej sprawa, tej gwardii znaczy.

Ty już więcej nie pij/nie pal, czymkolwiek się trujesz... Rzuć to :> Dobrze ci radzę. :>

Data: 2010-04-25 01:36:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

> [...]

Dobrze ci radzę. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Te dobre rady zachowaj dla siebie, jeszcze Ci sie
   moga przydac.

   AR

Data: 2010-04-25 01:41:25
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
[...]

Nie sądzę... Nie nadużywam alkoholu, narkotykami gardzę. :> Twój stan wskazuje na uzależnienie, albo stan odstawienia. :>

Data: 2010-04-25 01:45:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

> [...]

wskazuje na uzależnienie, albo stan odstawienia. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Idz juz spac i nie przynudzaj wiecej.

   AR

Data: 2010-04-25 01:49:26
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
[...]

Masz problem... Nie chce mi się spać. :> Przytulisz mnie? :>

Data: 2010-04-25 03:58:51
Autor: rAzor
Wojciech Siemion nie żyje.
Użytkownik... he he - Lorn raczył napisać:
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

RIP
Może Kawecki albo zenek coś napomkną?.. Bo to i role miał miał proletariackie i prześmiewcze..

Data: 2010-04-25 04:00:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

RIP
Może Kawecki albo zenek coś napomkną?.. Bo to i role miał miał

   Pan tez nie moze?

   A. Rem

Data: 2010-04-25 12:34:54
Autor: rAzor
Wojciech Siemion nie żyje.
Użytkownik... he he - Wlodzimierz Zabotynski raczył napisać:

[...]

Mogę. Ale za chuja nie mam zamiaru rzucać pereł przed wieprze..

Data: 2010-04-25 21:46:35
Autor: Adam
Wojciech Siemion nie żyje.

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hr07k4$v5c$1news.onet.pl...
[...]

W WSI24 na psaku podawano, że grał m.in. w filmach: "Poszukiwany, poszukiwana" i "Nie ma róży bez ognia". Jakaś paranowja - pop**** się im z WOjciechem Pokorą.
Wojciech Siemion "zasłynął" tym, że "ostro i pryncypialnie" potępił aktorski bojkot z początku stanu wojennego i demonstarcyjnie poparł klikę Jaruzelskiego.
AC

Data: 2010-04-26 09:13:33
Autor: cirrus
Wojciech Siemion nie żyje.
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bd49c1e$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie możesz zerknąć w google tylko tak pierdolisz bez sensu.
# Przygoda na Mariensztacie (1953) jako Bronek, członek zespołu pieśni i tańca ze Złocieńca
Eroica (1957) jako por. "Marianek"
Zamach (1958) jako akowiec "Ryś"
Zezowate szczęście (1960) jako personalny Józef Kacperski
Marysia i krasnoludki (1960) jako Skrobek i Koszałek Opałek
Złoto (1961) jako współlokator
Zerwany most (1962) jako Iwan
Czarne skrzydła (1962) jako sygnalista Jan Duś
Jutro premiera (1962) jako inspicjent Józio
Skąpani w ogniu (1963) jako kapral Naróg
Giuseppe w Warszawie (1964) jako Hans, pijany żołnierz niemiecki
Życie raz jeszcze (1964) jako członek Komitetu Powiatowego atakujący Jakuszyna
Salto (1964) jako artysta
Sposób bycia (1965) jako listonosz
Wojna domowa (1965-1966) jako wychowawca Pawła
Czterej pancerni i pies (1966-1970) jako Kapral Kucharek
Niewiarygodne przygody Marka Piegusa (1966)
Poradnik matrymonialny (1967) jako milicjant
Kierunek Berlin (1968) jako kapral Wojciech Naróg
Ostatnie dni (1969) jako kapral Wojciech Naróg
Kłopotliwy gość (1971) jako oficer straży pożarnej
Poszukiwany, poszukiwana (1972) jako prokurator
Nie ma róży bez ognia (1974) jako dyrektor szkoły
Ziemia obiecana (1974) jako Wilczek
Zwycięstwo (1974) jako kapral Wojciech Naróg
Wolna sobota (1977) jako Mieczysław Gawełek
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz? (1978) jako badylarz "wynajmujący" ciężarówkę
Filip z konopi (1981) jako naczelnik
Alternatywy 4 (1983) jako Inżynier Dominek
Odjazd (1991) jako Gozdek
Kolejność uczuć (1993) jako dyrektor teatru
Tajemnica trzynastego wagonu (1993) jako Wiktor
Złotopolscy (1997) jako Zdzisław Wolski
Przedwiośnie (2001) jako Maciejunio
Ubu Król (2003) jako Merdenpot
Niezawodny system (2008) jako Leon
Ostatnia akcja (2009) jako Alowiec #
Ze strony:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

--
stevep

Data: 2010-04-26 04:59:31
Autor: zbig
Wojciech Siemion nie żyje.
On 26 Kwi, 09:13, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Ale komuch i pupilek reżimu to z niego był. nawet mu teatr "Starą
Prochownię" dano.

Data: 2010-04-26 14:59:16
Autor: cirrus
Wojciech Siemion nie żyje.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5d2c255a-9672-4958-b795-2b0aec2f935bv14g2000yqb.googlegroups.com...
On 26 Kwi, 09:13, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Ale komuch i pupilek reżimu to z niego był. nawet mu teatr "Starą
Prochownię" dano.

Ja już nawet nie o to, nie przepadałem za takim typem aktorstwa, dla mnie taki chłopek- roztropek.

--
stevep

Data: 2010-04-25 11:58:51
Autor: '{heŽsk}
Wojciech Siemion nie żyje.
On Sun, 25 Apr 2010 01:13:57 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

Stara gwardia odchodzi...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

 gosciu uwielbial otrzymywac obrazy...

--

 HeSk

Data: 2010-04-25 18:14:51
Autor: awe
Wojciech Siemion nie żyje.
Jak przeczytalem ze mial wypadek to zastanowilo mnie kiepie jak to mozliwe zeby 82 letni facet mial jeszcze prawo jazdy? Kto jest winny tej smierci? Jaki urzad dopuscil go do ruchu, skoro stanowil zagrozenie na drodze. Dobrze ze trafil na tira a nie na matke prowadzaca samochod z 4 dzieci (swoich lub innych)
awe

Data: 2010-04-25 19:36:25
Autor: jadrys
Wojciech Siemion nie żyje.
W dniu 2010-04-25 01:13, Lorn pisze:
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

No niestety. Kończy się polskie kino - Wilhelmi, Niemczyk, Turek, a teraz Siemion. Odchodzą najlepsi a następców nie widać.

Wojciech Siemion nie żyje.