Wojciech Siemion nie żyje.

Data: 2010-04-25 01:18:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:hqvtvn$c7m$5inews.gazeta.pl...
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Jej sprawa, tej gwardii znaczy.

   AR

Data: 2010-04-25 01:22:08
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
Stara gwardia odchodzi...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Siemion

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Jej sprawa, tej gwardii znaczy.

Ty już więcej nie pij/nie pal, czymkolwiek się trujesz... Rzuć to :> Dobrze ci radzę. :>

Data: 2010-04-25 01:36:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

> [...]

Dobrze ci radzę. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Te dobre rady zachowaj dla siebie, jeszcze Ci sie
   moga przydac.

   AR

Data: 2010-04-25 01:41:25
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
[...]

Nie sądzę... Nie nadużywam alkoholu, narkotykami gardzę. :> Twój stan wskazuje na uzależnienie, albo stan odstawienia. :>

Data: 2010-04-25 01:45:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wojciech Siemion nie żyje.

> [...]

wskazuje na uzależnienie, albo stan odstawienia. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Idz juz spac i nie przynudzaj wiecej.

   AR

Data: 2010-04-25 01:49:26
Autor: Lorn
Wojciech Siemion nie żyje.
[...]

Masz problem... Nie chce mi się spać. :> Przytulisz mnie? :>

Wojciech Siemion nie żyje.