Wojenka, wojenka?

Data: 2017-07-08 21:18:04
Autor: Michał Szatański
Wojenka, wojenka?
  https://www.uziemkiewicza.pl/publikacje/felieton-interia

  Może i w nawiązaniu także do subotnika napiszę RAZ jeszcze ( ;) ) o gazie z ameryki. Niedawno o tym pisałem, przy okazji pierwszego transportu w Polsce, że niepotrzebnie wybudowali gazoport. Z tego co mówili miał to być gaz z Norwegii. Ściągać gaz z ameryki, z czego w artykule cieszy się RAZ, wydawało mi się za dużym wysiłkiem. Teraz nie wiem jak mi się wydaje, ale u Ruskich gaz jest bliżej, a jak cena jest za wysoka, to sobie można wziąć za darmo, albo nie brać wcale.

Wojenka, wojenka?