Wojewódzki rozbił auto za milion złotych? "Na 99% to był zamach"

Data: 2012-11-14 18:48:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojewódzki rozbił auto za milion złotych? "Na 99% to był zamach"
Kuba Wojewódzki ma opinię dowcipnisia, który lubi wtykać kij w mrowisko. Gwiazdor TVN uwielbia wręcz prowokować opinię publiczną. Tym razem udało mu się nabrać część użytkowników Facebooka. Kuba na swoim profilu zamieścił bowiem zdjęcie rozbitego Lamborghini. Fotkę opatrzył takim oto komentarzem:

Ooops! I did it again!!!

ps. Ten gejowski kolor nigdy mi się nie podobał!

ps. 2 Na 99 procent, to był zamach!

Okazało się, że na zdjęciu nie widnieje samochód Kuby, a Lamborghini rozbite w Dubaju. Trzeba przyznać, że Wojewódzki ma poczucie humoru. Aby w tak krótkiej notce, wpuścić czytelników w maliny, zadrwić z homofobii i spiskowych teorii wokół Smoleńska, trzeba mieć talent. Jak Wam się podoba żart Kuby?

http://tiny.pl/hk155

================================

Jeśli o mnie chodzi, to mnie rozśmieszyło!

ubawiony

Data: 2012-11-14 19:06:16
Autor: abc
Wojewódzki rozbił auto za milion złotych? "Na 99% to był zamach"
Jak Wam się podoba żart Kuby?

Nie podoba siÄ™. Jest prymitywny.

Data: 2012-11-12 08:22:42
Autor: pluton_
Wojewódzki rozbi³ auto za milion z³otych? "Na 99% to by³ zamach"
> Jak Wam siê podoba ¿art Kuby?

Nie podoba siê. Jest prymitywny.

A ksiadz gwalcacy dziecko ci sie podoba ?

Nullification

Wojewódzki rozbił auto za milion złotych? "Na 99% to był zamach"