Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych

Data: 2017-01-16 01:24:31
Autor: Lord Donald
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych.

Takiego efektu wojewoda ¶wiêtokrzyska Agata Wojtyszek z pewno¶ci± siê nie spodziewa³a. Jej pismo zlicytowano w Pacanowie za tysi±c z³otych. Odmawia³a w nim... przekazania przedmiotu na licytacjê.

Powinno siê zakazywaæ przekazywania pieniêdzy podatników. Do pierdla z tymi co nasze pieni±dze oddaj± trollom bogac±cym siê na ludzkiej krzywdzie. Ta gnida Owsiak uwa¿a ¿e nasze pieni±dze mu siê nale¿±. Mam w dupie jakie¶ gadanie, ¿e skoro po³owê pieniêdzy przeka¿e na szpitale to druga po³owa mu siê nale¿y. To zwyk³y z³odziej, od tego gdzie s± przekazywane nasze publiczne pieni±dze maj± decydowaæ legalne demokratyczne rz±dy a nie z³odziej kasuj±cy za tak± decyzjê 50%. Obs³uga jego z³odziejskiego festynu kosztuje gminy masê pieniêdzy, przekraczaj± wielko¶æ zbiórki, ¶rodki te mo¿na przekazaæ bezpo¶rednio na szpitale i osi±gnie siê wiêkszy efekt, bez szumu medialnego i bez udzia³u po¶redników z³odziei. To POsrañcy wymy¶lili Owsiaka, Pilar propagandowy, podobnie dzia³a jak arena w staro¿ytnym Rzymie. Okradali szpitale doprowadzaj±c je do upadku aby sprzedaæ za przys³owiowa z³otówkê, a medialnie robili szum przy pomocy owsiaka wylewaj±c krokodyle ³zy, robi±c przy tym kampaniê wyborcz±. Zrobili z gnidy owsiaka matkê Teresê, a z siebie aposto³ów tego mesjasza. Teraz tej gnidzie z³odziejowi wydaje siê, ¿e jak kupi kilka respiratorów. Mimo, ¿e ukradnie resztê ten tytu³ dobroczyñcy mu siê nale¿y od Polaków. Traktuje dawanie kasy jako przymus ka¿dej instytucji pañstwowej, a jak nie dostanie stosuje medialny szanta¿. Ka¿dy prezydent miasta, wojewoda, radny, kto przekaza³ publiczn± kasê tej gnidzie powinien zostaæ sprawdzony, to jest kradzie¿ publicznych pieniêdzy. Niech sobie zbiera ale koszty tego ponosi sam. Bo teraz miasta i gminy zamiast daæ na wyposa¿enie szpitali musz± sponsorowaæ medialn± szopkê temu hochsztaplerowi aby ten z ³aski mo¿e co¶ kupi³ do szpitali.

Data: 2017-01-16 08:31:25
Autor: u2
W dniu 2017-01-16 o 01:24, Lord Donald pisze:
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych.

samorz±dy i inne instytucje wykosztowa³y siê w organizacji WO¦P. podejrzewam, ¿e koszty organizacji i zabezpieczenia wielokrotnie przekroczy³y zebran± kaskê przez WO¦P:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-16 13:11:53
Autor: Dark ice
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych

U¿ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:o5h3rt$1lsv$1gioia.aioe.org...
[...]

Mog³es wystawiæ swoja legitymacjê PZPR.

CL

Data: 2017-01-16 23:08:27
Autor: Lord Donald
W dniu 16.01.2017 o 13:11, Dark ice pisze:

[...]

Widzisz Srajdak twoje talenty lachoci±ga nie sprzedaj± siê dobrze, nikt nie zap³aci za co¶ co fryc ma za kilka centów.

Data: 2017-01-17 09:10:38
Autor: Pajdak
[...]

W twoim przypadku saepe morborum gravium exitus inceri sunt! Jak by³o z
boukunem, skorzysta³e¶ z lus primae noctis i dymn±³e¶ blondynkê z jego
chlewni?

--
Lepudruk

Data: 2017-01-17 09:18:11
Autor: V
[...]

Zamiast laæ z pyska kalumnie, powiedz: Panie Owsiak, nie zgadzam siê z warto¶ciami, które Pan pielêgnuje, natomiast niezale¿nie przekazujê X na tegoroczny cel. No to pochwal siê, ile przekaza³e¶ ?

Kto¶ gdzie¶ pokusi³ siê o agregat pokazuj±cy liczbê Polaków, którym sprzêt orkiestry pomóg³ w leczeniu, albo wrêcz uratowa³ ¿ycie. Sz³o to w bliskie milionowi setki tysiêcy lepszych, bo zdrowych Polaków.

Nawet je¶li kiedykolwiek Ty i Tobie podobni erudycyjnie bêdziecie w najwy¿szym progu podatkowym, to u¶wiadom sobie, ¿e i tak _zawsze_ bêdzie przestrzeñ do tego, ¿eby ludzie z w³asnej woli kupowali dla swojego kraju jeszcze lepszy sprzêt i technologiê.

Glêdzenie, ¿e pañstwo powinno zapewniæ to, owo i jeszcze co¶, to rojenia tej najbardziej "klienckiej" czê¶ci spo³eczeñstwa, niemaj±cej ze spo³eczeñstwem wiele wspólnego.

V.

Data: 2017-01-17 10:34:09
Autor: RomanR
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu 2017-01-17 o 09:18, V pisze:
(...)
Zamiast laæ z pyska kalumnie, powiedz: Panie Owsiak, nie zgadzam siê z
warto¶ciami, które Pan pielêgnuje, natomiast niezale¿nie przekazujê X na
tegoroczny cel. No to pochwal siê, ile przekaza³e¶ ?

Ujawnianie w³asnej pomocy rzeczowej, pieniê¿nej jest sprzeczne z katolickimi zasadami, czynienia dobra anonimowo. Niestety, WO¦P t± zasadê ³amie.

[...]

Problem z "Jurkiem" jest taki, ¿e patrz±c na kwoty jakie zarabia on i jego rodzina, znajomi mo¿na mieæ bardzo powa¿ne w±tpliwo¶ci jaka jest jego g³ówna motywacja. Co gorsza, swój autorytet w¶ród swoich pogubionych czcicieli wykorzystuje do promowania ewidentnego z³a, co ortodoksyjnemu katolikowi praktycznie blokuje mo¿liwo¶æ wspierania jego akcji.

Data: 2017-01-17 11:56:59
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.01.2017 o 10:34, RomanR pisze:
[...]

Co to jest to "ewidentne" z³o?

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-01-17 12:02:14
Autor: RomanR
W dniu 2017-01-17 o 11:56, Wiesiaczek pisze:
[...]

Tak zwana aborcja. Owsiak i jego zespó³ wspiera³ czarny marsz, wulgarnych, rozwydrzonych feminazistek, które uwa¿aj±, ¿e maj± prawo do mordowania swoich dzieci z przyczyn eugenicznych.

Data: 2017-01-17 14:50:09
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.01.2017 o 12:02, RomanR pisze:
[...]

Aborcja nie jest ewidentnym z³em.
Zakazuj±c jej mamy wiêkszy odsetek dzieci z downem i innych kalek, które s± obci±¿eniem zarówno dla rodziców jak i spo³eczeñstwa a które nic do spo³eczeñstwa nie wnosz±.

Data: 2017-01-17 15:28:57
Autor: RomanR
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu 2017-01-17 o 14:50, Wiesiaczek pisze:
(...)
Aborcja nie jest ewidentnym z³em.
Zakazuj±c jej mamy wiêkszy odsetek dzieci z downem i innych kalek, które
s± obci±¿eniem zarówno dla rodziców jak i spo³eczeñstwa a które nic do
spo³eczeñstwa nie wnosz±.

Gdyby napisa³ to cz³onek NSDAP lub esesman z za³ogi obozu koncentracyjnego by³oby to dla mnie zrozumia³e, ale Pan ??

Zabicie chorej lub kalekiej, ma³ej istoty ludzkiej jest okropn± zbrodni±, z³em wo³aj±cym o pomstê do nieba.

Data: 2017-01-17 15:54:55
Autor: boukun
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
U¿ytkownik "RomanR"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kalek± istot± to ono dopiero zostaje, jak ujrzy oczami ten ¶wiat, w stanie embrionalnym ten zal±¿ek cz³owieka jeszcze nie czuje i nie wie, jakie nieszczê¶cie chc± mu tacy ludzie jak Pan pokroju NSDAP uczyniæ. A przecie¿ mo¿na tego cierpienia tym pó¼niejszym kalekim istotom oszczêdziæ. Chêæ za wszelk± cen± urodziæ, wyci±gn±æ na ¶wiat takie nieszczêsne, chore kaleki jest straszn± zbrodni± i z³em, pastwieniem siê nad losem biednych istot. Tfu!

boukun

Data: 2017-01-17 07:22:43
Autor: Zenek Kapelinder
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
Wcale nie trzeba zabijac. Mozna niedopuscic do ciazy. Jest XXI wiek i oznaczenie prawdopodobienstwa zrobienia dziecka z wadami jest bardzo duze. Wystarczy ludzi ostrzec. Ale jak to zrobic skoro w telewizji pokazuje rodzine z piatka dzieci i kazde niedorobione?

Data: 2017-01-17 16:36:38
Autor: Drewolek
Wojewoda odmówi³a b³ogos³awieñstwo
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:68b992bd-725a-4b63-884b-96bd8ee84db8googlegroups.com...

Mozna niedopuscic do ciazy.
Ale jak to zrobic skoro w telewizji pokazuje rodzine z piatka dzieci i kazde niedorobione?

Zenek

Zorganizuj szkolenie dla Kurskiego, szefa TVPiS
i dla watykañskich w³a¶cicieli Boga.
Oczywi¶cie najpierw uzyskaj b³ogos³awieñstwo wodza Jarka.

Data: 2017-01-17 16:18:11
Autor: Drewolek
Wojewoda pomog³e¶ ?
U¿ytkownik "RomanR" <rumian@outlook.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:o5l9nb$ip1$1news.agh.edu.pl...

Zabicie chorej lub kalekiej

W jaki sposób pomog³e¶ matkom maj±cym upo¶ledzone dzieci ?
Ile pieniêdzy wydajesz miesiêcznie na ten cel ?
Ile godzin dziennie zajmuje ci praca/pomoc na rzecz
takich matek ?
Jedyne co potrafisz to zastosowaæ Kodeks Karny.

Data: 2017-01-17 18:25:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.01.2017 o 15:28, RomanR pisze:
[...]

Wszystko zale¿y od priorytetów, jakie kto¶ wyznaje,

Je¶li priorytetem dla kogo¶ jest ma³y kaleka utrzymywany za wszelk± cenê przy ¿yciu, to wtedy masz racjê. Tylko, ¿e po¶wiêca siê wtedy zdrowie i rozwój ca³ej spo³eczno¶ci, i to dopiero jest zbrodni±!
Cz³owiek jest istot± spo³eczn± i musi ¿yæ w stadzie.
Dlatego dobro tego stada jest warto¶ci± najwy¿sz±, a aborcja jest ¶rodkiem, który to mo¿e zapewniæ.
Zwierzêta stadne chore jednostki zabijaj± lub porzucaj±, a cz³owiek ma mo¿liwo¶æ niedopuszczenia do narodzin takich osobników i nie skorzystanie z tej mo¿liwo¶ci jest w³a¶nie zbrodni± na reszcie populacji.

Data: 2017-01-18 08:32:55
Autor: RomanR
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych

W dniu 2017-01-17 o 18:25, Wiesiaczek pisze:
(...)

> [...]
> mo¿liwo¶æ niedopuszczenia do narodzin takich osobników i nie
> skorzystanie z tej mo¿liwo¶ci jest w³a¶nie zbrodni± na reszcie populacji.

I jak Pan to sobie wyobra¿a ?

Ka¿dy cz³owiek sam sobie wymy¶li Kodeks Karny wed³ug w³asnych "priorytetów" i wed³ug niego bêdzie s±dzony ?!

A pomy¶la³ Pan o konsekwencjach takiego stawiania sprawy ?
Kto¶ mo¿e uznaæ, ¿e to Pan siê mêczy lub jest nadmiernym obci±¿eniem dla spo³eczeñstwa i zlikwiduje to obci±¿enie.
A co z kalekami ju¿ ¿yj±cymi ?
Ich chyba te¿ trzeba by zlikwidowaæ ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie, pi±te przykazanie jest fundamentem wpisanym w konstytucjê i elementarna zasad± wpisan± w nasz±, ³aciñsk± cywilizacjê, dlatego obecny kompromis aborcyjny jest z ni± sprzeczny, w tym z ustaw± naczeln± - Konstytucj±.

Data: 2017-01-18 10:30:40
Autor: Wiesiaczek
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu 18.01.2017 o 08:32, RomanR pisze:
[...]
Nie, pi±te przykazanie jest fundamentem wpisanym w konstytucjê ...

Komu¶ co¶ siê popierdoli³o... :)

Data: 2017-01-18 10:44:49
Autor: RomanR
W dniu 2017-01-18 o 10:30, Wiesiaczek pisze:
W dniu 18.01.2017 o 08:32, RomanR pisze:
[...]
Nie, pi±te przykazanie jest fundamentem wpisanym w konstytucjê ...

Komu¶ co¶ siê popierdoli³o... :)

Tylko tyle ?
Nie wie Pan, ¿e ochrona ¿ycia od poczêcia do naturalnej ¶mierci jest zapisana w Konstytucji ?

Gdyby Pan siê doinformowa³, mo¿e by³aby szansa na zmianê pogl±dów z nazistowskich na ludzkie ?

Data: 2017-01-18 10:05:45
Autor: Marek Cz.
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu ¶roda, 18 stycznia 2017 10:44:51 UTC+1 u¿ytkownik RomanR napisa³:
> [...]

Tylko tyle ?
Nie wie Pan, ¿e ochrona ¿ycia od poczêcia do naturalnej ¶mierci jest zapisana w Konstytucji ?

A jaka ¶mieræ jest "naturalna". Ta od samochodu na jezdni, ta od wy³±czenia aparatury, czy ta od trafienia pioruna? I dlaczego naj¿arliwsi obroñcy "od poczêcia do naturalnej", w przypadku byle przeziêbienia zamiast to ko¶cio³a lec± do lekarza?

Data: 2017-01-19 11:12:27
Autor: RomanR
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu 2017-01-18 o 19:05, Marek Cz. pisze:
(...)
A jaka ¶mieræ jest "naturalna". Ta od samochodu na jezdni, ta od wy³±czenia aparatury, czy ta od trafienia pioruna?

Smieræ, której przyczyna wyklucza celowe dzia³anie osób.

  I dlaczego naj¿arliwsi obroñcy "od poczêcia do naturalnej", w przypadku byle przeziêbienia zamiast to ko¶cio³a lec± do lekarza?

Bo od leczenia jest lekarz, a ksi±dz zajmuje siê dusz± cz³owieka.

Data: 2017-01-19 17:08:48
Autor: kurdupeL
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych

U¿ytkownik "RomanR" <rumian@outlook.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:o5q3ec$b0u$1news.agh.edu.pl...
[...]

Raczysz wa¶æ ¿artowaæ! Klecha zajmuje siê pieniêdzmi nie dusz±. Dusza nie nale¿y do niego. Proszê mi powiedzieæ jak to jest, ¿e je¿eli kto¶ odchodzi na ³ono Abrahama mówi  siê "Bóg tak chcia³". Skoro tak dlaczego ¿arliwy katoli wyrywa z bólem paznokcia do lekarza? Przecie¿ j.w.

--
Lepudruk

Data: 2017-01-18 12:28:10
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.01.2017 o 10:44, RomanR pisze:
[...]

Zostanê przy swoich :)

Data: 2017-01-19 00:18:15
Autor: Koleonek
Wojewoda Pop...³a ci siê
[...]

Pop...³a ci siê Konstytucja RP z prawem w³a¶cicieli Boga.
W Konstytucji RP nie pisze, ¿e jest "ochrona ¿ycia od poczêcia
do naturalnej ¶mierci".

Data: 2017-01-19 11:05:30
Autor: RomanR
Wojewoda Pop...³a ci siê
W dniu 2017-01-19 o 00:18, Koleonek pisze:
(...)
[...]

W Konstytucji:
Art. 38.

Rzeczpospolita Polska zapewnia ka¿demu cz³owiekowi prawn± ochronê ¿ycia.

Uszczegó³owienie:
USTAWA
z dnia 7 stycznia 1993 r.
o planowaniu rodziny, ochronie p³odu ludzkiego i warunkach dopuszczalno¶ci przerywania ci±¿y

Art. 1.1) Prawo do ¿ycia podlega ochronie, w tym równie¿ w fazie prenatalnej w granicach okre¶lonych w ustawie.

Data: 2017-01-19 12:18:26
Autor: Koleonek
Wojewoda Pop...³a ci siê
[...]

Czyli sam sobie udowodni³e¶, ¿e w Konstytucji RP nie jest zapisana
"ochrona ¿ycia od poczêcia do naturalnej ¶mierci".
To znaczy, ze wczesniej pisa³e¶ bzdury.

Data: 2017-01-19 12:43:08
Autor: RomanR
Wojewoda Pop...³a ci siê

W dniu 2017-01-19 o 12:18, Koleonek pisze:
> Czyli sam sobie udowodni³e¶, ¿e w Konstytucji RP nie jest zapisana
> "ochrona ¿ycia od poczêcia do naturalnej ¶mierci".
> To znaczy, ze wczesniej pisa³e¶ bzdury.

To znaczy, ¿e czytanie ze zrozumieniem ustaw jest panu obce, i przyszed³ pan tu sobie popyskowaæ.

Data: 2017-01-19 16:28:07
Autor: Wiesiaczek
Wojewoda Pop...³a ci siê
W dniu 19.01.2017 o 12:43, RomanR pisze:

[...]

Nie przeginaj...

Ustawa to ustawa a konstytucja to konstytucja.
Nie jest to ten sam dokument i takie naginanie zapisów, by pasowa³y do twoich tez jest tylko zwyk³± manipulacj±.

Data: 2017-01-19 17:11:55
Autor: kurdupeL
Wojewoda Pop...³a ci siê

U¿ytkownik "RomanR" <rumian@outlook.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:o5q31b$an6$1news.agh.edu.pl...

Art. 1.1) Prawo do ¿ycia podlega ochronie, w tym równie¿ w fazie prenatalnej w granicach okre¶lonych w ustawie.

Proszê wiêc podaæ te "granice". ¦mia³o! ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-01-18 03:45:43
Autor: franciszek.wenerski1
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
u¿ytkownik RomanR napisa³:

[...]

Zmuszanie matki do niañczenia kad³ubka przez 10-20lat (tyle ¿yj±)
te¿ wo³a o pomstê do nieba.

Rozwi±zanie skandynawskie nie jest z³e, kobieta która zrezygnuje
z jednego kad³ubka, w przysz³o¶ci  bêdzie mog³a mieæ wiêcej
zdrowych dzieci. I tu staje po stronie lewicy.

Jest dobrze jak jest. Jak chce, niech rodzi, jak nie - aut.
Je¿eli chodzi o dzieci zdrowe - stajê po stronie prawicy, jak siê dyma³a niech rodzi i ew. odda do okna ¿ycia.

Sumienie jej nie zagryzie w przysz³o¶ci.

Data: 2017-01-18 19:28:22
Autor: LeoTar Gnostyk
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
franciszek.wenerski1@gmail.com pisze:
u¿ytkownik RomanR napisa³:

[...]

Pier...... franciszek.wenerski. Patologiczne ci±¿e to symptom g³êbszej choroby trawi±cej ca³± populacjê a nie tylko kwetia przypadku. Tak jak w eksperymencie Calhoun'a patologia niezidentyfikowana przyzyna powoli trawi³a ca³± groamdê myszy http://leotar.net/year_2016/eksperyment-calhoun-a..html.

By¶ sie pan nie zdziwi³.

--
LeoTar Gnostyk

¦wiat wed³ug LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odwa¿ siê wiedzieæ - Zygmunt Freud
Anarchia matk± ³adu - Piotr Kropotkin

Data: 2017-01-19 11:26:49
Autor: RomanR
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu 2017-01-18 o 12:45, franciszek.wenerski1@gmail.com pisze:
u¿ytkownik RomanR napisa³:
(...)
Zmuszanie matki do niañczenia kad³ubka przez 10-20lat (tyle ¿yj±)
te¿ wo³a o pomstê do nieba.

Nic podobnego.
Najwiêkszy wysi³ek matki nie równowa¿y utraty ¿ycia dziecka.
Pope³nia Pan wiele b³êdów w tej argumentacji.
Kolejny to taki, ¿e w¶ród ok. tysi±ca dzieci mordowanych w Polsce przez matki "kad³ubków" jest znikomy procent, dzieci zabijane s± przez te kobiety ju¿ na podstawie PODEJRZENIA wady czy choroby, które czêsto okazuje siê nieuzasadnione.
To kobieta i konkretny mê¿czyzna s± sprawcami pocz±tku ¿ycia dziecka, wiêc wymaganie od nich odpowiedzialno¶ci za efekt ich w³asnych, wolnych decyzji jest jak najbardziej logicznie i etycznie uzasadnione.

Ciê¿ka choroba, kalectwo dziecka mo¿e siê zdarzyæ/objawiæ w ka¿dym momencie po urodzeniu, a id±c pañskim ¶ladem nale¿a³oby daæ prawo ich zabicia.
Proszê popatrzeæ na piêkny przyk³ad Pani Ewy B³aszczyk, która tak bardzo siê zaanga¿owa³a w ratowanie w³asnego dziecka, ¿e skorzystali na tym inni, i to wielu. To jest prawdziwe cz³owieczeñstwo i prawdziwa mi³o¶æ.

Rozwi±zanie skandynawskie nie jest z³e, kobieta która zrezygnuje
z jednego kad³ubka, w przysz³o¶ci  bêdzie mog³a mieæ wiêcej
zdrowych dzieci. I tu staje po stronie lewicy.

Jest dobrze jak jest.

W³a¶nie nie jest dobrze, bo kilkaset dzieci, które mog³yby ¿yæ, i to ca³kiem normalnie s± zabijane przez w³asne, zdegenerowane matki, a lewica je do tego nak³ania.

Data: 2017-01-20 18:28:46
Autor: Zapotkot
Wojewoda grzeszysz.
U¿ytkownik "RomanR" <rumian@out.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Nienarodzony kilkutygodniowy twór cz³ekopodobny z wadami
nie jest dzieckiem.
Chcesz opiekowaæ siê takimi tworami to twój wybór.
Iloma ju¿ siê opiekujesz ? Ile pieniêdzy zebra³e¶ na pomoc
matkom takich dzieci ?

dzieci zabijane s± przez te kobiety ju¿ na podstawie PODEJRZENIA wady czy
choroby, które czêsto okazuje siê nieuzasadnione.

To tylko twoja chora wyobra¼nia.
Prawo nie zezwala matce i¶æ i usun±æ ci±¿ê tylko dlatego,
bo jej siê wydaje, ¿e z tym p³odem jest co¶ nie tak.

To kobieta i konkretny mê¿czyzna s± sprawcami pocz±tku ¿ycia dziecka, wiêc
wymaganie od nich odpowiedzialno¶ci za efekt ich w³asnych, wolnych decyzji
jest jak najbardziej logicznie i etycznie uzasadnione.

I t± odpowiedzialno¶æ rodzice ponosz± i podejmuj± decyzjê.
Prawo nie mo¿e zmuszaæ matki do urodzenia tworu czlekopodobnego.

Ciê¿ka choroba, kalectwo dziecka mo¿e siê zdarzyæ/objawiæ w ka¿dym
momencie po urodzeniu, a id±c pañskim ¶ladem nale¿a³oby daæ prawo ich
zabicia.

Tak robili nazi¶ci. Sposoby Adolfa na rzadzenie
s± wprowadzane w Polsce przez PiS,
wiêc mo¿e dojdzie te¿ do u¶miercania urodzonych, ale upo¶ledzonych.

kilkaset dzieci, które mog³yby ¿yæ, i to ca³kiem normalnie s± zabijane
przez w³asne, zdegenerowane matki, a lewica je do tego nak³ania.

To Kaczyñski nie zgodzi³ siê na likwidacjê aborcji.
Miej pretensje do PiS.
Lewica nikogo nie nak³ania do aborcji. Nie k³am !! bo grzeszysz.
Czy ju¿ adoptowa³e¶ jakie¶ dziecko,
które urodzi³o sie niepe³nosprawne ?

Data: 2017-01-17 16:25:32
Autor: Drewolek
Wojewoda nauczaj
U¿ytkownik "RomanR" <rumian@outlook.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Tak zwana aborcja.

Nie onanizuj siê my¶l±c o aborcji.
Nie rób z kodeksu karnego Najnowszego Testamentu.
Id¼ i nauczaj ludzi tak jak kaza³ Jezus , a nie baw siê w sêdziego.
Sêdzi± jest Bóg. Nie b±d¼ Bogiem.

Data: 2017-01-17 18:47:51
Autor: V
W dniu 2017-01-17 o 10:34, RomanR pisze:
[...]

To mo¿e czas zmieniæ te zasady "katolickiego czynienia dobra anonimowo" i pokazaæ wiernym na co konkretnie, ile, kiedy i dlaczego przeznaczane s± _ich_pieni±dze_ ze zbiórek. Mo¿e wówczas przybêdzie i wiernych i chêtnych do niesienia pomocy katolickiej? Dzi¶ wszyscy powtarzaj±, ¿e KK jest baaaaAArdzo bogaty. Jednak nie widz±c jego rozliczeñ, zachodz± w g³owê dlaczego jest bogaty, skoro fundamenty wiary mówi± zupe³nie co¶ innego. Zatem obrzydliwie bogac±c siê i ³ami±c ju¿ przecie¿ fundamenty, z³amanie kolejnej zasady i pokazanie wiernym rozliczeñ, nie powinno stanowiæ dla KK problemu, zw³aszcza w obliczu przychylno¶ci tych wiernych, którzy w wiêkszo¶ci wol± wiedzieæ co konkretnie finansuj±.

V.

Data: 2017-01-18 10:41:45
Autor: RomanR
Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych
W dniu 2017-01-17 o 18:47, V pisze:
(...)
[...]

Widaæ, ¿e nie wie Pan o czym pisze:
http://swietajadwiga.diecezja.pl/parafia/aktualnosci/biuletyn/_2148?plik=259   (strona 1 i 4)
To zwyczaj w ka¿dej parafii, natomiast "Jurek" r¿n±³ g³upa przed kamer± i deptaj±c polsk± flagê udawa³, ¿e szuka s³oików z pieniêdzmi, a doskonale wie którêdy i ile forsy wlewa siê do kieszeni jemu, rodzinie, znajomym.

[...]

Zachodz± w g³owê "¿yczliwi" spoza ko¶cio³a, podkrêceni przez znane z ¿arliwego obiektywizmu media, bo jak widaæ z powy¿szego sprawozdania zwykli wierni dobrze wiedz± na co wydawane s± ich sk³adki.

Wojewoda odmówi³a wsparcia WO¦P. Jej pismo zlicytowano za 1 tys. z³otych