Wojewódzki: Przyjdzie czas wyprowadzki świeżego sarkofagu z Wawelu.

Data: 2010-07-26 08:47:06
Autor: mkałrwan jest debilem
Wojewódzki: Przyjdzie czas wyprowadzki świeżego sarkofagu z Wawelu.

- Przewał wawelski i przewał krucyfiksowy pogrzał polskie zombie i człapiąc, podchodzą one do kamer autopodnieconych tragedią dziennikarzy. Ale przyjdzie czas wyprowadzki świeżego sarkofagu z Wawelu - powiedział Kuba Wojewódzki w rozmowie z "Wprost".

W rozmowie z dziennikarze "Wprost" Piotrem Najsztubem Wojewódzki powiedział także, że bardzo przeżył katastrofę smoleńską. - Usiadłem i spędziłem 48 godzin przed TVN 24 i czułem, że, jak w kreskówce, lecą mi łzy - mówił o swoich uczuciach po dowiedzeniu się o tragedii w Smoleńsku.

Następnie dodał, że jego emocje zmieniały w miarę jak widział brak profesjonalizmu dziennikarzy prowadzących programy informacyjne tuż po katastrofie. Chodziło mu, m. in., o Monikę Olejnik, która, jak powiedział Wojewódzki, "dała ponieść się emocjom o płakała zamiast zachować samokontrolę godną profesjonalisty". - To dosyć żenujące - dodał.

Wojewódzki nie oszczędził także Bogdana Rymanowskiego. Dziennikarz TVN po katastrofie zapytał Aleksandra Kwaśniewskiego, co by sie stało gdyby Pan był na pokładzie tego samolotu. - Rymanowski Oczekiwał chyba od niego jakiegoś reportażu uczestniczącego, że powie: "Urywałoby mi łeb patrzący na przelatujące wokoło ręce, nogi oraz fragmenty poszycia..." - spekulował Wojewódzki.

Rozmówca Piotra Najsztuba stwierdził również, że takie zabiegi jak płacz Olejnik czy dziwne pytania Rymanowskiego to pewnien rodzaj manipulacji. - W Polsce jest około 900 miast i prawie 60 tysięcy wiosek, chyba 15 milionów ludzi mieszka na wsi. Łatwo jest tego typu masę zmanipulować i zaangażować do prostych celów, dając im szansę na przeżycie czegoś, co ten naród kocha - romantyczne wzruszenie. - mówi. I dodaje: - Kochamy siebie jako ofiary.

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/286258,wojewodzki-przyjdzie-czas-wyprowadzki-swiezego-sarkofagu-z,id,t.html

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-26 09:01:10
Autor: Panslavista
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i2jb1c$r0l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Parchy do zony I_sra_el. Tam sami budujecie sobie getto.
http://www.youtube.com/watch?v=_n3ebuL1cPA&feature=related

Data: 2010-07-26 09:05:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Wojewódzki: Przyjdzie czas wyprowadzki świeżego sarkofagu z Wawelu.

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Parchy do zony I_sra_el. Tam sami budujecie sobie getto.
http://www.youtube.com/watch?v=_n3ebuL1cPA&feature=related

Nie masz już lęków, paranoiku?

Przemysław Warzywny