Wojna

Data: 2011-09-17 20:47:50
Autor: u2
Wojna
... podobno juz wkrotce. Nie dam sie zywcem :

http://www.fakt.pl/Znany-jasnowidz-Czeka-nas-rychla-wojna-Rostowski-ma-racje-,artykuly,115089,1.html

Krzysztof Jackowski, czyli jasnowidz z Człuchowa, nie ma dla Polaków
najlepszych wiadomości. Według jego prognoz lada dzień wybuchnie III
wojna światowa. Za dekadę, świat (już na gruzach) ma - jak to ujął -
pisać pierwsze książki o kataklizmie.

Minister finansów zdradził ostatnio europarlamentarzystom, że razem z
piastującą poważną funkcję osobą rozmawiali o widmie wojny w Europie po
kilkuletnim kryzysie finansowym. Relacjonując ostrzeżenia swego rozmówcy
Jacek Rostowski powiedział, że "rzadko się zdarza, by po 10 latach nie
było także katastrofy wojennej". Wielu polityków potępiło go za te
słowa. Są jednak ludzie, którzy się z nim zgadzają.

- Pan minister Rostowski wie, co mówi. Jest za poważnym człowiekiem, by
mówić o wybuchu wojny nie mając pokrycia dla takich prognoz. Nie przed
tak szacownym audytorium jak unijni politycy - powiedział w rozmowie z
fakt.pl Krzysztof Jackowski.

Kto z kim?

- Według moich przeczuć w USA już robią plany eskalacji światowego
konfliktu. Wszystko zacznie się w krajach arabskich, gdzie już dziś, za
pomocą prodemokratycznych rewolucji, Ameryka czyści sobie przedpole do
walki. Początkowo stronami konfliktu będą kraje islamskie, w tym Turcja
i cały Bliski Wschód oraz Izrael. Ale gra toczyć się będzie o większą
stawkę: o pieniądze, które są jeszcze w Azji, na tamtejszych giełdach.
Chodzi o to, by rozlewając konflikt na Azję, tamtejszy kapitał uciekł z
aktywami do Ameryki - przewiduje Jackowski.

Według Jackowskiego sytuację skomplikuje fakt, że w konflikt zaangażują
się też mocarstwa atomowe takie jak Rosja, Chiny, Indie i Pakistan. Sieć
ekonomicznych zależności, finansowych i surowcowych interesów zaciemni
trochę obraz, kto właściwie jest przeciwko komu. - Bo to nie będzie
wojna o terytoria. To będzie wojna o pieniądze z azjatyckich giełd, na
których zależy Ameryce. Puste dodruki gotówki w USA nie załatwiają już
sprawy. Giełdy w Europie i Ameryce i tak pikują. Jedynie w Azji kapitał
ma jeszcze jako takie pokrycie w gospodarce. USA tymczasem tracą status
supermocarstwa. Mogą pokonać kryzys (a w konsekwencji też biedę) tylko,
gdy otrzepią się z kurzu po strasznej zawierusze. Amerykanie dobrze o
tym wiedzą i dlatego już planują wojnę - twierdzi Jackowski.

Kiedy?

Jackowski przypomina, że jak dotąd nie pomylił się ze swoimi prognozami
ekonomicznymi. Jak dowodzi - jako pierwszy podał trafnie datę początku
finansowego krachu (miał to zrobić w rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim"
na kilka miesięcy przed upadkiem banku Lehman Brothers). Teraz mówi, że
jątrzące go od środka przeczucie o nieuchronności wielkiej wojny jest
silniejsze niż kiedykolwiek. - To nawet nie jest kwestia lat -
powiedział. - Miesięcy? - dopytywaliśmy. - Nie chcę podawać dat, ale w
2020 roku świat będzie pisał już pierwsze książki o tym kataklizmie -
zdradził tajemniczo Jackowski.

Data: 2011-09-17 18:58:49
Autor: obserwator
Wojna

Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze: prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jemu czesto sie zdarza cos chlapnac, wiec teraz musi tylko czytac z kartki:)

Data: 2011-09-17 19:05:16
Autor: obserwator
Wojna

no i trzeba przypomniec, ze pan Jackowski mial wizje w ktorej widzial spiacego Prezydenta.

Ja wprawdzie nie wierze w takie wizje, ale cholera, dlaczego Jackowskiego
wizja sie jednak spelnila??

Data: 2011-09-17 21:06:32
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 21:05,  obserwator pisze:

no i trzeba przypomniec, ze pan Jackowski mial wizje w ktorej widzial spiacego Prezydenta.

Ja wprawdzie nie wierze w takie wizje, ale cholera, dlaczego Jackowskiego
wizja sie jednak spelnila??

Zauwaz jednak, ze ta wizja zostala opubliczniona dopiero po smierci
Kaczynskiego.

Data: 2011-09-17 19:08:33
Autor: obserwator
Wojna
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Zauwaz jednak, ze ta wizja zostala opubliczniona dopiero po smierci
Kaczynskiego.

nie jestem tego pewien, musze sprawdzic daty.

Data: 2011-09-17 21:21:37
Autor: pluton
Wojna
no i trzeba przypomniec, ze pan Jackowski mial wizje w ktorej widzial
spiacego
Prezydenta.

Niezwykla wizja.

Nullification

Data: 2011-09-17 21:02:51
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 20:58,  obserwator pisze:

Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze: prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jemu czesto sie zdarza cos chlapnac, wiec teraz musi tylko czytac z kartki:)

No nie, widzialem, ze jednak mowi wyuczone kwestie bez pomocy kartki.
Nie rob z niego totalnego idioty. To pazerna bestia i niedouczona, ale
debilem nie jest.

Data: 2011-09-17 19:06:51
Autor: obserwator
Wojna
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No nie, widzialem, ze jednak mowi wyuczone kwestie bez pomocy kartki.
Nie rob z niego totalnego idioty. To pazerna bestia i niedouczona, ale
debilem nie jest.

ja nie twierdze, ze jest debil, ale cierpi na zaawansowana skleroze...wiec
czasem cos chlapnie, jak to sklerotyk:)

Data: 2011-09-17 21:09:48
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 21:06, obserwator pisze:

[...]

Widocznie mu sie parytety ... tfu, priorytety pomylily i tak chlapnal z
radosci, ze zostal wytypowany na dozorce zyrandoli.

Data: 2011-09-17 21:19:31
Autor: pluton
Wojna
Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze:
prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

Nullification

Data: 2011-09-17 19:29:16
Autor: obserwator
Wojna
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze:
prezydent
> gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

tak i to dobrze poinformowany przez...WSI. --

Data: 2011-09-17 21:30:28
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 21:29,  obserwator pisze:
[...]

Czarnowidz z budy ruskiej.

Data: 2011-09-18 00:30:28
Autor: stevep
Wojna
Dnia 17-09-2011 o 21:29:16  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

tak i to dobrze poinformowany przez...WSI.

A nie przez razwietkę?

--
stevep

Data: 2011-09-18 10:16:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j52rt4$a40$1inews.gazeta.pl...
Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze:
prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

Tyle, że to chodziło o mianowanie ambasadorów w krajach, dokąd poleci prezydent (złośliwie, w ogóle nie mianował ambasadorów, ale musiał w krajach, do których się udawał).
Jest to powszechnie znane, ale wy musicie głupa palić.

Data: 2011-09-17 20:52:53
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 20:47, u2 pisze:
.. podobno juz wkrotce. Nie dam sie zywcem

Zeby nie bylo, ze nie uprzedzalem :)

Data: 2011-09-18 00:29:42
Autor: stevep
Wojna
Dnia 17-09-2011 o 20:47:50 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Po co cytujesz tego nawiedzonego debila?
--
stevep

Data: 2011-09-19 01:06:35
Autor: Kaczysta
Wojna

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v1y4rsljv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No a  co na to wszystko słynna Baba Wanga?
Jej wizje były jednak dość radykalnie odmienne.
AZ

Wojna