Wojna

Data: 2011-09-17 18:58:49
Autor: obserwator
Wojna

Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze: prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jemu czesto sie zdarza cos chlapnac, wiec teraz musi tylko czytac z kartki:)

Data: 2011-09-17 19:05:16
Autor: obserwator
Wojna

no i trzeba przypomniec, ze pan Jackowski mial wizje w ktorej widzial spiacego Prezydenta.

Ja wprawdzie nie wierze w takie wizje, ale cholera, dlaczego Jackowskiego
wizja sie jednak spelnila??

Data: 2011-09-17 21:06:32
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 21:05,  obserwator pisze:

no i trzeba przypomniec, ze pan Jackowski mial wizje w ktorej widzial spiacego Prezydenta.

Ja wprawdzie nie wierze w takie wizje, ale cholera, dlaczego Jackowskiego
wizja sie jednak spelnila??

Zauwaz jednak, ze ta wizja zostala opubliczniona dopiero po smierci
Kaczynskiego.

Data: 2011-09-17 19:08:33
Autor: obserwator
Wojna
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Zauwaz jednak, ze ta wizja zostala opubliczniona dopiero po smierci
Kaczynskiego.

nie jestem tego pewien, musze sprawdzic daty.

Data: 2011-09-17 21:21:37
Autor: pluton
Wojna
no i trzeba przypomniec, ze pan Jackowski mial wizje w ktorej widzial
spiacego
Prezydenta.

Niezwykla wizja.

Nullification

Data: 2011-09-17 21:02:51
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 20:58,  obserwator pisze:

Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze: prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jemu czesto sie zdarza cos chlapnac, wiec teraz musi tylko czytac z kartki:)

No nie, widzialem, ze jednak mowi wyuczone kwestie bez pomocy kartki.
Nie rob z niego totalnego idioty. To pazerna bestia i niedouczona, ale
debilem nie jest.

Data: 2011-09-17 19:06:51
Autor: obserwator
Wojna
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No nie, widzialem, ze jednak mowi wyuczone kwestie bez pomocy kartki.
Nie rob z niego totalnego idioty. To pazerna bestia i niedouczona, ale
debilem nie jest.

ja nie twierdze, ze jest debil, ale cierpi na zaawansowana skleroze...wiec
czasem cos chlapnie, jak to sklerotyk:)

Data: 2011-09-17 21:09:48
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 21:06, obserwator pisze:

[...]

Widocznie mu sie parytety ... tfu, priorytety pomylily i tak chlapnal z
radosci, ze zostal wytypowany na dozorce zyrandoli.

Data: 2011-09-17 21:19:31
Autor: pluton
Wojna
Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze:
prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

Nullification

Data: 2011-09-17 19:29:16
Autor: obserwator
Wojna
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze:
prezydent
> gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

tak i to dobrze poinformowany przez...WSI. --

Data: 2011-09-17 21:30:28
Autor: u2
Wojna
W dniu 2011-09-17 21:29,  obserwator pisze:
[...]

Czarnowidz z budy ruskiej.

Data: 2011-09-18 00:30:28
Autor: stevep
Wojna
Dnia 17-09-2011 o 21:29:16  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

tak i to dobrze poinformowany przez...WSI.

A nie przez razwietkę?

--
stevep

Data: 2011-09-18 10:16:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j52rt4$a40$1inews.gazeta.pl...
Warto przypomniec, ze Komoruski tez chlapnal tak mimo chodem, ze:
prezydent
gdzies poleci i wszytko sie wtedy zmieni.

Jasnowidz.

Tyle, że to chodziło o mianowanie ambasadorów w krajach, dokąd poleci prezydent (złośliwie, w ogóle nie mianował ambasadorów, ale musiał w krajach, do których się udawał).
Jest to powszechnie znane, ale wy musicie głupa palić.

Wojna