Wojna ?

Data: 2012-06-03 07:36:44
Autor: matador
Wojna ?
Izraelskie okręty podwodne zostały uzbrojone w głowice nuklearne:

#
Izrael uzbraja dostarczone przez Niemcy okręty podwodne w rakiety
samosterujące, wyposażone w głowice nuklearne - informuje w najnowszym
wydaniu niemiecki tygodnik "Der Spiegel". Jak pisze, rząd RFN zapewne
o tym wie, chociaż oficjalnie zaprzecza.
#

http://fakty.interia.pl/swiat/news/izraelskie-okrety-uzbrojone-w-glowice-nuklearne,1805259

matador.

Data: 2012-06-03 16:46:16
Autor: Jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-03 16:36, matador pisze:
[...]

Ciekawe po co im te rakiety..

Data: 2012-06-03 14:58:30
Autor: kopwd
Wojna ?
Jadryś <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> wydaniu niemiecki tygodnik "Der Spiegel". Jak pisze, rząd RFN zapewne
> o tym wie, chociaż oficjalnie zaprzecza.

Ciekawe po co im te rakiety..

Wiadomo- dla przekonania niedowiarkow o ich pokojowych zamiarach...

Data: 2012-06-03 18:36:47
Autor: pluton
Wojna ?

Ciekawe po co im te rakiety..

Pewnie z tych samych powodów, dla ktorych my mamy generalow.

Nullification

Data: 2012-06-06 20:23:52
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-03 18:36, pluton pisze:
Ciekawe po co im te rakiety..

Pewnie z tych samych powodów, dla ktorych my mamy generalow.

E tam, rola naszych generałów poleg na pobieraniu generalskich uposażeń. I to chyba jedyny powód nowych corocznych nominacji.

Data: 2012-06-06 20:40:10
Autor: abc
Wojna ?
Pewnie z tych samych powodów, dla ktorych my mamy generalow.

E tam, rola naszych generałów poleg na pobieraniu generalskich uposażeń. I to chyba jedyny powód nowych corocznych nominacji.

Na to wygląda, niestety...  Nie ma wśród nich ludzi formatu admirała Horthy,
generała Franco czy choćby generała Pinocheta...

Data: 2012-06-06 20:51:26
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-06 20:40, abc pisze:
[...]

A fuj... Choć o admirale Horthym w ostatnim czasie pogłębiłem swoją wiedzę, na tyle że nie stawiałbym go w jednym szeregu z tymi dwoma.

Data: 2012-06-07 11:43:42
Autor: jr
Wojna ?

Data: 2012-06-07 11:48:04
Autor: jr
Wojna ?

> [...]

A fuj... Choć o admirale Horthym w ostatnim czasie pogłębiłem swoją
wiedzę, na tyle że nie stawiałbym go w jednym szeregu z tymi dwoma.

Co masz do Franco i Pinocheta? Przepędzenie komucha z własnej oczyzny to
wielka zasługa wobec świata. Sowietyzm roznosi się jak społeczna
wścieklizna. Trzeba ich tepić jak wściekłych psów. Piłsudski nie potrafił
tego uczynić w 1920 roku i cały kraj zapłacił za to straszliwą cenę.

jb

Data: 2012-06-07 20:40:27
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-07 11:48, jr pisze:

[...]

Bandyci gnębiący ludzi za poglądy, to moje zarzuty.

Data: 2012-06-07 22:05:33
Autor: jr
Wojna ?

> [...]
>
> jb

Bandyci gnębiący ludzi za poglądy, to moje zarzuty.

Budowanie obozów koncentracyjnych uważasz za wyrażanie pogladów? Komuniści
byli prekursorami terroru na skale miedzynarodową. To oni wyszkolili
Hitlerów, Huseinów, Arafatów, Kadafich....
jb

Data: 2012-06-07 23:03:55
Autor: Kaczysta
Wojna ?

Użytkownik "jadryś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqqsje$uh6$5@node1.news.atman.pl...

[...]

====================================================================================================
Za poglądy faszystowskie i komunistyczne trzeba gnębić - to zwykła samoobrona przed bandytami!
AZ

Data: 2012-06-07 23:09:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna ?

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:4fd116d3$0$1301$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A w jaki sposób wejdziesz w głowy ludziom, żeby stwierdzić jakie mają poglądy?
I czy mają poglądy jedynie słuszne?

Data: 2012-06-08 13:08:14
Autor: jr
Wojna ?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
samoobrona
> przed bandytami!

A w jaki sposób wejdziesz w głowy ludziom, żeby stwierdzić jakie mają

Nie trzeba wchodzić ludziom do mózgów. Wystarczy karać za eksponowanie
totalitarnych haseł i symboli. Proponowałbym wysokie kary finansowe.

jb

Data: 2012-06-08 13:41:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna ?

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqsnut$r3k$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Nie trzeba wchodzić ludziom do mózgów. Wystarczy karać za eksponowanie
totalitarnych haseł i symboli. Proponowałbym wysokie kary finansowe.

Nie karę śmierci?
Widzę, że zdanie zmieniłeś. Już nie chcesz karać za poglądy, a za eksponowanie. A co uważasz za eksponowanie? I co uważasz za totalitarne hasła i symbole?
Co powiesz na takie hasło: "proletariusze wszystkich krajów, łączcie się"?

Data: 2012-06-08 15:03:50
Autor: jr
Wojna ?
> Nie trzeba wchodzić ludziom do mózgów. Wystarczy karać za eksponowanie
> totalitarnych haseł i symboli. Proponowałbym wysokie kary finansowe.

Nie karę śmierci?

Nigdy komunistom nie życzyłem śmierci. Życzę im wszystkim terapii szokowej,
czyli konfrontacji z prawdą (to dla nich gorsze niz smierć).

Widzę, że zdanie zmieniłeś.

Pokaz link do wypowiedzi, zanim zaczniesz coś suponować...

 Już nie chcesz karać za poglądy, a za eksponowanie.
A co uważasz za eksponowanie?

Była taka ustawa:
"z wyjatkiem celów naukowych, edukacyjnych, artystycznych, satyrycznych..."
Nie wiem, czy Platforma ją anulowała.

 I co uważasz za totalitarne hasła i symbole?
Co powiesz na takie hasło: "proletariusze wszystkich krajów, łączcie się"?

To typowa marksistowska schizofrenia. Co moze łączyć amerykańskiego górnika
z chińskim tramwajarzem? Nic prócz tego, że obaj są ludźmi. Dobrze wiesz, że
nie istnieje coś takiego jak proletariat. Są tylko ludzie, którzy w różny
sposób realizują własne cele.
Mój przyjaciel prowadzi działalność hydrauliczno-gazowniczą. Gdy idzie mu
dobrze, zatrudnia pracowników, później podwykonawców i staje się
kapitalistą. Gdy jest źle, zwalnia ludzi i zapieprza w kufajce jak robol (i
wtedy sam szuka 'kapitalisty', u którego mógłby być podwykonawcą).
jb

Data: 2012-06-08 15:11:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna ?

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqst62$mm$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Była taka ustawa:
"z wyjatkiem celów naukowych, edukacyjnych, artystycznych, satyrycznych..."

Jak nie wiesz, to po co piszesz? Sprawdź! To nie boli!
Reszta to bzdety!

[...]

I tyle w tym temacie z mojej strony!
Howgh!

ps. Wku***wia mnie to wycinanie przedpiścy, by postawić na swoim!

Data: 2012-06-08 11:11:10
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-07 23:03, Kaczysta pisze:

[...]

Teraz mi zdradź dlaczego te poglądy stawiasz w jednym szeregu? I jeśli łaska, - co ci się nie podoba w propagacji sprawiedliwości społecznej?

Data: 2012-06-08 11:16:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wojna ?
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jqsfk2$h4e$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wg ciebie sprawiedliwosć społeczna to "mamy takie same żołądki" więc powinniśmy otrzymywać jednakowe wynagrodzenie/emeryturę?

BBR

Data: 2012-06-08 15:50:29
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-08 11:16, Pan hrabia Bobrowski pisze:
[...]

Oczywiście że mamy takie same żołądki, i potrzeby, ale wiecznie nienażarte świńskie ryje burzą te dysproporcje w podziale dóbr naturalnych. System sprawiedliwości społecznej taki równy dostęp do tych dóbr zakłada. A wiec powiedz mi hrabio po jaka ciężką cholerę taki "Kaczysta" za głoszenie haseł o takiej sprawiedliwości chciałby zamykać do więzień??? Kim on do diabła jest, - jakimś debilem, snobistycznym pozerem czy naprawdę jest przekonany że kapitalista wyzierający innym z ich misek to świętość której należy bronić..?

Data: 2012-06-08 20:08:00
Autor: jr
Wojna ?

> [...]

pozerem czy naprawdę jest przekonany że kapitalista wyzierający innym z
ich misek to świętość której należy bronić..?

Nalezy wspierać biednych i nie przeszkadzać kapitalistom, którzy daja pracę.
jb

Data: 2012-06-08 13:57:43
Autor: jr
Wojna ?
> Za poglądy faszystowskie i komunistyczne trzeba gnębić - to zwykła
> samoobrona przed bandytami!
> AZ

Teraz mi zdradź dlaczego te poglądy stawiasz w jednym szeregu?

Bo z jednego marksistowskiego jaja sie wykluły.

 I jeśli
łaska, - co ci się nie podoba w propagacji sprawiedliwości społecznej?

Co ma wspólnego sowietyzm ze sprawiedliwościa społeczna?
Sowietyzm to upaństwowione niewolnictwo. To zagroda dla bydła roboczego i
baraki dla nadzorców.
jb

Data: 2012-06-08 15:49:15
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-08 13:57, jr pisze:
[...]

Jednak głoszą teorie diametralnie różne od siebie - Komunizm to wolność równość braterstwo, a nazizm dominację nad innymi. Tak więc gdzie tu do diabła widzisz między nimi podobieństwo, do tego stopnie że za hasło "wolność równość braterstwo" zamykałbyś do paki??

O czym ty Jacek p**olisz? Kto tu choćby wspomina o sowietyzmie?

Data: 2012-06-08 20:17:30
Autor: jr
Wojna ?

> [...]
> baraki dla nadzorców.
> jb

Jednak głoszą teorie diametralnie różne od siebie - Komunizm to wolność

Gdzies to przeczytał? Marksizm głosi nienawiść klasową, nazizm głosi
nienawiść rasową.

, a nazizm dominację nad innymi. Tak więc gdzie tu do
diabła widzisz między nimi podobieństwo

Narodowy socjalizm to zmutowany marksizm. Marks nauczył Hitlera nienawidzieć
Żydów i "polskich świń". Ciebie Marks nauczył nienawidzieć "wiecznie
nienażartych świńskich ryjów". Macie podobne słownictwo i wiele sie nie
różnicie. Różnica tylko w tym, kogo chcecie zamykać w obozach.
jb

Data: 2012-06-06 20:48:14
Autor: pluton
Wojna ?

> Pewnie z tych samych powodów, dla ktorych my mamy generalow.

E tam, rola naszych generałów poleg na pobieraniu generalskich uposażeń.
I to chyba jedyny powód nowych corocznych nominacji.

No nie tylko. Niektorym staje na mysl, ze mamy generalow.
Tamtym pewnie staje na mysl, ze maja rakiety.

Nullification

Data: 2012-06-06 20:56:37
Autor: jadryś
Wojna ?
W dniu 2012-06-06 20:48, pluton pisze:
[...]

Pewnie masz trochę racji. Co się stało, - wcześniejsza przepustka? Przecież do piątku szmat czasu!..

Wojna ?