Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Wojna!

Wojna!

Data: 2013-06-29 09:59:43
Autor: SZEF psr
Wojna!
M贸j komentarz.

Niestety autor tego artyku艂u nie ma najmniejszego poj臋cia, dlaczego rz膮dy traktuj膮 swoich poddanych z tak膮 nieludzk膮 nienawi艣ci膮 i zdecydowanie nie wie, do czego ca艂a ta machinacja d膮偶y. Czyli musimy sami wyci膮gn膮膰 w艂a艣ciwe wnioski z tego artyku艂u. A my ju偶 wiemy, o co chodzi! :-)

殴r贸d艂o - http://thewordwatcher.blogspot.com.au/2013/06/a-wiec-wojna-1.html


..............................................................................



A wi臋c wojna. Z dniem dzisiejszym wszelkie sprawy i zagadnienia schodz膮 na plan dalszy. Ca艂e nasze 偶ycie, publiczne i prywatne przestawiamy na specjalne tory. Weszli艣my w okres wojny. Ca艂y wysi艂ek narodu musi i艣膰 w jednym kierunku. Wszyscy jeste艣my 偶o艂nierzami. Musimy my艣le膰 tylko o jednym - walka a偶 do zwyci臋stwa. [Stefan Starzy艅ski]



Nie wyczekujcie huku armat i wojennych komunikat贸w. Ta wojna jest inna ni偶 wszystkie. Bez tak wielkiego przelewu krwi. A jednak bardziej okrutna i bezwzgl臋dna ni偶 kiedykolwiek. Zar贸wno z powodu u偶ytych 艣rodk贸w, jak i cel贸w strategicznych, jakie zosta艂y zaatakowane. Strategia ta jest przeciwie艅stwem blitzkriegu.Tworzone s膮 bezduszne mechanizmy, kt贸re w spos贸b nieunikniony prowadz膮 do za艂o偶onych cel贸w.Przera偶enie budzi skuteczno艣膰 tych dzia艂a艅.

Polska wielokrotnie w historii by艂a obiektem wrogiej napa艣ci. Nawet jednak gdy traci艂a niepodleg艂o艣膰, nawet w czasach masowych mord贸w, byt narodu nie by艂 zagro偶ony tak, jak w tej chwili. Nienaruszone pozostawa艂y bowiem podstawy trwania narodu: kultura, religia, w艂asno艣膰, a przede wszystkim fizyczne trwanie. Teraz zaatakowano wprost te filary naszej egzystencji.

Sk膮d pewno艣膰, 偶e to, co obserwujemy, nie jest po prostu ci膮giem nieskorelowanych zdarze艅? Dlaczego dopatrywa膰 si臋 w tym wrogich dzia艂a艅? Spr贸bujmy to zagadnienie zbada膰 w spos贸b analogiczny, jak bada si臋 hipotezy nauk przyrodniczych.

I. Postawienie hipotezy.

Celem ka偶dej wojny jest zdobycie w艂adzy nad przeciwnikiem i posiadanych przez niego zasob贸w. Czasem wyniszczenie fizyczne i degradacja intelektualna. Na przyk艂ad w wyniku drugiej wojny 艣wiatowej Polacy mieli sta膰 si臋 kim艣 w rodzaju wsp贸艂czesnych niewolnik贸w. Nawet pa艅stwa, kt贸re jawnie nie formu艂owa艂y takich cel贸w (tak jak Niemcy z ZSRR), de facto je akceptowa艂y (USA, Anglia, Francja). Teraz mo偶e by膰 podobnie.
II. Optymalna strategia realizacji.
Zapomnijmy o naszej najnowszej historii. Sil膮c si臋 na ca艂kowity obiektywizm i bezstronno艣膰 zastan贸wmy si臋 jak najskuteczniej zrealizowa膰 postawione powy偶ej cele.

1. Agresja militarna zawsze rodzi niebezpiecze艅stwo wyczerpania zasob贸w daj膮cych przewag臋, a na dodatek wyzwala w przeciwniku heroizm i gotowo艣膰 do po艣wi臋ce艅. Taka agresja mo偶e by膰 wi臋c dopiero zwie艅czeniem dzie艂a, a nie jego pocz膮tkiem.

2. Celem pierwszym musi by膰 przesuni臋cie lub opanowanie centr贸w w艂adzy i wp艂yw贸w 鈥 tak, by mo偶na by艂o bez przeszk贸d realizowa膰 dalsze cele agresji. Mo偶na to realizowa膰 na r贸偶ne sposoby:

     wytworzenie sterowalnych system贸w ponadnarodowych i jak najsilniejsze powi膮zanie z nimi kraju,
     opanowanie 艣rodk贸w przekazu informacji,
     wytworzenie fa艂szywych elit, niezdolnych do samodzielnego kierowania krajem,
     minimalizacja znaczenia w艂adzy politycznej (kt贸ra jest z natury nietrwa艂a) na rzecz w艂adzy ekonomicznej,


3. Jak najsilniejsze uzale偶nienie spo艂ecze艅stwa od woli i decyzji rz膮dz膮cych:

     obni偶enie zdolno艣ci do samodzielnej egzystencji jednostek i spo艂eczno艣ci lokalnych,
     powolne przekszta艂cenie rz膮d贸w w system totalitarny,
     r贸偶ne formy wsparcia,
     stopniowe pozbawianie w艂asno艣ci i zdolno艣ci do samodzielnej aktywno艣ci gospodarczej,
     maksymalizacja koszt贸w finansowych egzystencji (podatki, odsetki, op艂aty) 鈥 aby jak najmniejsza cz臋艣膰 mog艂a funkcjonowa膰 bez wsparcia i/lub zad艂u偶enia.


4. Wytworzenie warunk贸w, w kt贸rych ludzie b臋d膮 dobrowolnie pe艂ni膰 role, jakie przypisuje si臋 niewolnikom:

     pozbawienie spo艂ecze艅stwo poczucia odr臋bno艣ci i solidarno艣ci, a w jednostkach obni偶enie poczucia godno艣ci (potencjalne 藕r贸d艂o buntu),
     sk艂贸cenie spo艂ecze艅stwa i nakierowanie na fa艂szywe dylematy i problemy 鈥 na przyk艂ad poprzez forsowanie zmian obyczajowych sprzecznych z uznawan膮 tradycj膮,
     ujednolicenie kulturowe i 鈥瀢ykorzenienie鈥 umo偶liwiaj膮ce przemieszczenia mas ludzkich zgodnie z potrzebami,
     obni偶enie poziomu 艣wiadomo艣ci 鈥 jak najbli偶ej zwierz臋cia, poprzez maksymalne nakierowanie 艣wiadomo艣ci na sprawy bytowe,
     wykorzystanie r贸偶nic w warunkach ekonomicznych do sterowania przep艂ywami ludzi i przyjmowanie przez cz臋艣膰 z nich r贸l emigrant贸w (najlepiej nielegalnych),


5. Maksymalizacja dysproporcji i podzia艂贸w w spo艂ecze艅stwie, co ma kilka cel贸w:

     optymalizacja koszt贸w utrzymania 鈥瀘bozu鈥 (w膮ska grupa najbogatszych kosztuje mniej, ni偶 godziwe warunki 偶ycia dla wszystkich),
     wytworzenie kolaboruj膮cej warstwy rz膮dz膮cej,
     wytworzenie przekonania, 偶e nast臋puje post臋p i wzrost dobrobytu dost臋pny dla wszystkich, i tylko indywidualna nieudolno艣膰 lub pech mog膮 sta膰 na drodze do jego osi膮gni臋cia,

Takie dysproporcje mo偶na osi膮gn膮膰 poprzez stworzenie odpowiedniego 艂adu ekonomicznego i wspieraj膮cej go ideologii, drena偶 m贸zg贸w itd....

6. Minimalizacja koszt贸w utrzymania 鈥瀘bozu鈥 poprzez:

     tworzenie skupisk o jak najni偶szym standardzie utrzymania,
     maksymalne odej艣cie od zu偶ycia naturalnej 偶ywno艣ci i surowc贸w,
     wykorzystanie trend贸w demograficznych do 鈥瀘ptymalizacji鈥 ilo艣ci ludno艣ci (im biedniejsze spo艂ecze艅stwo, tym mniej kosztuje wyhodowanie cz艂owieka)


7. Faktyczne przej臋cie wszystkich zasob贸w poprzez prywatyzacj臋, a nast臋pnie przej臋cie kontroli nad prywatnymi w艂a艣cicielami. Pomocne s膮 w tym systemy 鈥瀎a艂szywej w艂asno艣ci鈥 - takiej jak obecny system finansowy.

8. Osi膮gni臋cie stanu akceptacji i pogodzenia si臋 z losem spo艂ecze艅stwa. Mo偶na tu zastosowa膰 fazy dochodzenia do akceptacji w艂asnej 艣mierci: niedowierzania, gniewu i buntu, depresji (negacji wszystkiego), targowania si臋 i akceptacji. Tymi etapami mo偶na sterowa膰. W pierwszym tworzy si臋 鈥瀟eorie spiskowe鈥. Drugi mo偶na rozpocz膮膰, gdy poziom degradacji spo艂ecze艅stw jest na tyle du偶y, 偶e nie ma szans, by ich bunt zosta艂 w艂a艣ciwie skierowany. W贸wczas mo偶na uprawdopodabnia膰 wybrane 鈥瀟eorie spiskowe鈥, sterowa膰 kryzysami etc... Pr贸偶ne bunty i wyrzeczenia w spos贸b naturalny pog艂臋biaj膮 frustracj臋, kt贸r膮 mo偶na dodatkowo wzmacnia膰 poprzez stopniowe ods艂anianie okrutnej prawdy. Dochodzenie do etapu akceptacji jest w spos贸b naturalny poprzedzone pr贸b膮 negocjacji i zmiany narzuconych warunk贸w. Nie ma jednak 偶adnej potrzeby ust臋powania w tych negocjacjach, cho膰 ich pozory powinny by膰 przej艣ciowo utrzymywane. W procesie akceptacji mo偶na wykorzysta膰 resztki odruch贸w spo艂ecznych wyra偶aj膮cych si臋 ch臋ci膮 na艣ladownictwa. Dlatego przyk艂ady ludzi po 鈥瀟ransformacji鈥 powinny by膰 promowane.
Dalsza cz臋艣膰 opisu jest zb臋dna - bo kolejne fazy mog膮 by膰 prawie dowolnie kszta艂towane przez zwyci臋zc贸w. Kszta艂t polityczny nowych porz膮dk贸w zale偶y tylko od ich kaprys贸w.

W drugiej cz臋艣ci tekstu b臋d臋 kontynuowa艂 eksperyment. Pobie偶ne przejrzenie naszej najnowszej historii przez pryzmat tej strategii sk艂ania do akceptacji postawionej tezy na tyle powa偶nie, 偶e postanowi艂em ten tekst opublikowa膰 ju偶 teraz. Mi臋dzy innymi dlatego, 偶eby pozwoli膰 na samodzieln膮 weryfikacj臋. B臋d臋 wdzi臋czny zar贸wno za uzupe艂nienie/poprawienie proponowanej strategii, jak i wskazanie rzeczywistych zdarze艅 potwierdzaj膮cych lub zaprzeczaj膮cych postawionej hipotezie.

Ostatnia 鈥 trzecia cz臋艣膰 b臋dzie po艣wi臋cona analizie mo偶liwo艣ci obrony.

Powy偶szy opis zacz膮艂em pisa膰, maj膮c na my艣li Polsk臋. Po jego stworzeniu u艣wiadomi艂em sobie, 偶e postawiona hipoteza ma charakter do艣膰 uniwersalny i globalny. Jest to poniek膮d potwierdzenie tego, 偶e pomimo jasnego celu i nieuniknionych zwi膮zk贸w z tera藕niejszo艣ci膮, rzeczywi艣cie analiza jest bezstronna.  Nie rzucam oskar偶e艅. Nie wiem kto jest agresorem. S膮dz臋 jednak, 偶e hipoteza agresji pozwala w spos贸b najpe艂niejszy zrozumie膰 otaczaj膮c膮 nas rzeczywisto艣膰.

c.d.n.

殴r贸d艂o - http://netsociety.nowyekran.net/post/94817,a-wiec-wojna-1


A niezwyk艂e g艂膮by hasbarskie na psr najwyra藕niej szcz臋艣liwy z owej wojny pluj膮 zawzi臋cie na Boga i Bibli臋. Plujcie na swoich... prze艂o偶onych!

Wojna!

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona