Wojna Kurskiego z Kaczyńskim

Data: 2011-12-27 14:23:25
Autor: Przemysław W
Wojna Kurskiego z Kaczyńskim
Jacek Kurski z Solidarnej Polski wyjawił we wtorkowej "Gazecie", że suwerenną Polskę zdradzili już Lech i Jarosław Kaczyński, aprobując niegdyś Traktat Lizboński. W przypadku Kurskiego to świeży pogląd, bo całkiem niedawno jako działacz PiS przekonywał wszystkich do przeciwnej opinii: że Kaczyńscy suwerenności Polski bronili.

Wobec tej wolty słowa takie, jak "nieprzyzwoitość" i "cynizm" to zaledwie eufemizmy. Ciekaw jestem tylko, czy teza o zdradzie Kaczyńskich to oficjalna linia Solidarnej Polski? Czy równie żarliwie i szczerze, jak Jacek Kurski, będą się nią posługiwać Zbigniew Ziobro i Ludwik Dorn?

Ale ciekawsze niż zastanawianie się nad moralnością tych polityków jest co innego. Bo właśnie za sprawą Solidarnej Polski rysuje się plan zajęć polskiej prawicy w nowym roku. Deklaracja Kurskiego o zdradzie Kaczyńskich zbiega się bowiem z przejściem Solidarnej Polski do najtwardszej antyeuropejskiej frakcji w Parlamencie Europejskim - Europy Wolności i Demokracji.

Teraz Ziobro, Kurski i inni będą mieli za sojuszników już nie konserwatywnych Brytyjczyków od premiera Camerona, lecz skrajnych populistów, kwestionujących w swoich krajach unijną zasadę solidarności, wrogich imigrantom (w tym polskim), prawom mniejszości i Europie bardziej wspólnej niż luźny związek państw.

Jasne, EWD to frakcja w PE marginalna, bez siły i znaczenia. Ziobro i Kurski wybrali ją nie dlatego, że pragną coś uzyskać w Brukseli. Przede wszystkim chcą konkurować z PiS-em na skrajności w Warszawie. Z nadzieją, że ich ultraradykalizm już teraz spodoba się ks. Rydzykowi i niektórym biskupom. A w możliwym przyszłym europejskim zamęcie przyciągnie więcej wyborców.

Będziemy więc obserwować śmiertelny bój dwóch skrajnych prawic o to, która bardziej zdradza Polskę w Europie. I o to, która ma słuszniejszy, czyli jeszcze bardziej niechętny stosunek do praw mniejszości, zwłaszcza seksualnych. A także, która lepiej reprezentuje narodowo-katolicką część Polski. No i, rzecz jasna, zobaczymy też zawziętą walkę na pomysły, jak rozmontować Unię Europejską.

Jeszcze niedawno łatwo byłoby uznać, że są to walki przy ścianie w kącie, niezbyt ważne dla głównych nurtów polityki. Jednak wraz z dzisiejszym kryzysem Europy i niejasną jej przyszłością, właśnie to, co skrajne, zyskuje na sile.

Część Europy chce integracyjnego ożywienia, część - powoli rozpełza się do ciemnych kątów polityki. Toteż coraz bardziej radykalna wojna między PiS a Solidarną Polską toczy się także o to, kto, jeśli kryzys Europy się pogłębi, zyska szanse na to, by w tym kącie polityki umieścić także Polskę.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10874984,Wojna_Kurskiego_z_Kaczynskim.html#ixzz1hk0BUvdh

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-27 14:47:47
Autor: abc
Wojna Kurskiego z Kaczyńskim
Będziemy więc obserwować śmiertelny bój dwóch skrajnych prawic o to, która bardziej zdradza Polskę w Europie.

Jakich "skrajnych prawic"???

Data: 2011-12-27 15:12:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jdcgsg$cjf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie tak dawno umiłowany wódz Kaczyński, geniusz polityczny itp., dziś zdrajca Polski. Oto moralność pisowców.
Chwycą się każdego kur...twa, by chociaż trochę przedłużyć swój byt polityczny. Zaprzeczają teraz temu, co nie tak dawno twierdzili.
To jest ich łabędzi śpiew. Ich działalność polityczna skończy się wraz z terminem przyszłych wyborów do PE. Szkoda na nich czasu.

Data: 2011-12-27 16:55:28
Autor: Przemysław W
Wojna Kurskiego z Kaczyńskim
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

[...]

To jest właśnie powód, dla którego to bydło powwinno zniknąć ze sceny politycznej.

Przemek

Data: 2011-12-27 16:59:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jdcpra$d0f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proponuję nieco umiaru w inwektywach.

Data: 2011-12-27 17:12:58
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

:-)
Idź sie wypałuj, obłudniku.

Data: 2011-12-27 17:25:10
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef9eb6d$0$1446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie widzę powodu. Co to za partia, która nie uznaje demokratycznie wybranego prezydenta, premiera oskarża o "krew na rękach", jej szef łże na każdym kroku i musi przepraszać na mocy wyroków sądowych. Minister sprawiedliwości wywodzący się z tej partii ma prokuratorskie zarzuty, a były premier, szef tej partii ma wytoczony proces karny. Sądze, że bydło to adekwatne określenie.

Przemek

Data: 2011-12-30 22:07:55
Autor: pluton
[...]

Ja wiem! Ja wiem! to jest pis.

Nullification

Data: 2011-12-27 17:11:55
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

No jak to Kawecki? Głosowałeś na bydło? Dlaczego?
Czy ty jesteś nienormalny czy równie porąbany jak Niesiołowski?

Data: 2011-12-27 17:40:27
Autor: Przemysław W
Wojna Kurskiego z Kaczyńskim
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

No jak to Kawecki? Głosowałeś na bydło?

Na kogo ty głosowałeś?

Przemek

Data: 2011-12-27 17:48:38
Autor: rAzor
[...]

Nigdy nie głosowałem tak jak ty - na PiS czy na PełO.
Ciekawe jak długo jeszcze będziesz lizał Donalda po jajcach. :-)

Data: 2011-12-27 17:54:44
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdcst5$ml3$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ja się nie pytam na kogo nie głosowałeś, tylko na kogo głosowałeś. Wiem, że to trudne dla ciebie, ale postaraj się zrozumieć. Nawet taki przymuł jak ty , bronicy pedofilów i ubeckich kapusiów, po dłuższym przemyśleniu powinien zrozumieć różnicę. Na marginesie, do kogo szczerzysz kły przy każdym zdaniu?

Przemek

Data: 2011-12-27 17:57:57
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Przypuszczam, że tak długo, jak ty Jarusia.

Data: 2011-12-27 18:12:37
Autor: rAzor
[...]

A co ja mam wspólnego z tym gościem, miszczu? :-)

Data: 2011-12-27 18:37:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdcua3$r3f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy musisz mieć z tym gościem coś wspólnego, by mu jajca lizać? Miłość ci się marzy? Wątpię.

Data: 2011-12-27 18:46:43
Autor: rAzor
[...]

No i sam widzisz, Idziakowski, jaki z ciebie przygłup. Boszszsz...
Głupszy od Kaweckiego. Też głosowałeś na PiS? :-)

Data: 2011-12-27 18:49:27
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdd0a2$45f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Od ciebie nikt nie jest głupszy, ty wiedziesz prym. Z resztą głosowałeś na lpr, a to wszystko wyjaśnia.

Przemek

Data: 2011-12-28 09:31:44
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 18:12:37 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Podobny debilizm Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-27 17:10:47
Autor: rAzor
[...]

Alez przecież oni w niczym się nie róznią od jakiegokolwiek innego polityka z jakiejkolwiek innej partii. To jest norma!
Pozwól, ze podam fundamentalny przykład:
http://www.youtube.com/watch?v=drEeMYyigCI
To dopiero jest polityczne kurestwo - niespotykane! Tfy!

Data: 2011-12-27 17:31:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdcqm6$fgh$1inews.gazeta.pl...
[...]

O ho ho! To już jest jakiś postęp! Porównujesz, nie tak dawno prominentnych posłów PiS, do Niesiołowskiego. I mówisz, że ci tak hołubieni przez prezia posłowie, niczym nie ustępują Niesiołowskiemu.
Czekam na ten moment, gdy porównasz Kaczyńskiego do Niesiołowskiego i postępowanie Kaczyńskiego nazwiesz politycznym kurestwem!
Idą zmiany!!!

Data: 2011-12-27 17:46:27
Autor: rAzor
[...]

Czy ty umiesz czytać Idzikowski? Nie umiesz - sugeruję, że to co robią wymienieni przez ciebie politycy to norma w polskim życiu politycznym, a może i w polityce. Zmiana barw jest przecież zawsze czymś spowodowana - jest powód, jest uzasadnienie - bez powodu się z partii nie występuje. Jest jednak między nimi, a Niesiołem pewna różnica - kultura osobista. :-)

Data: 2011-12-27 17:56:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdcsp2$ml3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie. Pod względem kultury osobistej możesz Niesiołowskiemu buty czyścić. Dorastasz mu do podeszew, a tak się starasz... Ci politycy, których wymieniłeś też...

Data: 2011-12-27 20:34:12
Autor: rAzor
[...]

Idź spać Idzikikikiewicz - jesteś bardzo zmęczony. :-D

Data: 2011-12-27 20:58:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdd6ji$n0o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aleś ty prymitywny. Wycinanie istotnych fragmentów nic ci nie da.

"...Właśnie. Pod względem kultury osobistej możesz Niesiołowskiemu buty czyścić.
Dorastasz mu do podeszew, a tak się starasz... Ci politycy, których
wymieniłeś też..."

Potrafisz odpowiedzieć? Sensownie?

Data: 2011-12-27 21:09:21
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Aleś ty prymitywny. Wycinanie istotnych fragmentów nic ci nie da.

idzikowski, przeciez to ty nigdy nie odpowiadasz sensownie i wycinasz
niewygodne dla ciebie fragmenty. Zmien przede wszytkim siebie.

[...]

co ty tu wypisujes? Chcesz zmusic przyzwoitych ludzi do uznania kogos takiego
jak Niesiolowski, za kulturalnego polityka?

Masz taka sama jak on kulture osobista, moralnosc i etyke oraz poziom
intelektualny, jak on? Przeciez to niesamowity obciach i kompromitacja, taka sama jak Walesa,
Komorowski, Tusk i Palikot. Nawet komuch, Kwasniewski mimo, ze alkoholik mial
jakas klase:)

Teraz PO osiagnelo poziom ponizej dna komuszego.

Data: 2011-12-28 09:30:17
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 15:12:36 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Najwyższy czas, najlepsza byłaby emerytura w Sulejówku.

--
stevep

Wojna Kurskiego z Kaczyńskim