[Banasiowo] Wojna Mariana

Data: 2019-12-06 20:28:42
Autor: u2
[Banasiowo] Wojna Mariana
Piwo: jest, orzeszki: są, z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wypadków.

https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE

Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

Data: 2019-12-06 11:38:56
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Wojna Mariana
W dniu piątek, 6 grudnia 2019 20:28:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> Piwo: jest, orzeszki: są, z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wypadków.

https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE

Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

A ty Kukuryźniczku swoje. Już ci mówiłem, że tam nie tego co najciekawsze. Gdyby Marian dał podwyżki podwładnym, to nadal byłby kryształowy.

Listopad 2018: Wk... na brak podwyżek skarbowcy sprawdzili Banasia i wyszły spore niezgodności w oświadczeniu majątkowym.
https://wiadomosci.wp.pl/wkurzeni-pracownicy-fiskusa-zrobili-kontrole-majatku-wiceministra-finansow-zadaja-wyjasnien-6317578478134913a
https://crowdmedia.pl/w-ramach-protestu-skarbowka-sprawdzila-swojego-szefa-nie-uwierzycie-co-znalezli-na-nowego-ministra-finansow/

Styczeń 2019: Sprawą zainteresowało się CBA które, mając 6 miesięcy na badanie, badało sprawę  Banasia 9 miesięcy.
https://crowdmedia.pl/powazne-klopoty-szefa-polskiej-skarbowki-cba-sprawdza-jego-majatek/

Sierpień 2019: Wspominali o tym posłowie opozycji, zarowno przy wyborze na ministra, jak i przy glosowaniu na szefa NIK, ale wyłączano im mikrofony.
https://wyborcza.pl/10,152484,25237623,kropiwnicki-jesli-marszalek-to-zrobi-to-znaczy-ze-kryje-banasia.html

Wystarczyło pójść tym tropem. Nawet Karnowscy czy spece od Sakiewicza daliby radę.
Wrzesień 2019: materiał TVN.
https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/pancerny-marian-i-pokoje-na-godziny-reportaz-superwizjera-w-tvn24,971093.html

Ale to już historia. Przed nami dwa raporty NIK. Ciekawszy będzie ten o GetBack.

--
Bruno

Data: 2019-12-06 21:01:23
Autor: u2
[Banasiowo] Wojna Mariana
A ty Kukuryźniczku swoje. Już ci mówiłem, że tam nie tego co najciekawsze. Gdyby Marian dał podwyżki podwładnym, to nadal byłby kryształowy.

wiadomo, że to wasze żydoskie łże-merdia TVN i GW rozpoczęły nagonkę na Banasia (Kittel i Marszałek), dołączyło się do tej nagonki na chwilę TV Kurski, ale to nic dziwnego, skoro Jacek Kurski to brat Yaro Kurskiego z GW, sądzisz, że ludzie w Bolanda ciemni, głupi i nie widzą tych waszych żydo-ubeckich ustawek:)

po prostu Banaś to facet, który pozbawił waszą pełomafię miliardowych zysków:)

Data: 2019-12-07 06:54:56
Autor: Runt
[Banasiowo] Wojna Mariana
W dniu 2019-12-06 o 21:01, ubecka ciota u2 pisze:
[...]

Powiedz no "ubecka cioto" skoro Maryjan to taki kryształ dlaczego jego dymisji zażądał sam właściel kota i zgodnie chórem jego POdwładni?

KATOBOLSZEWIK u2 pieni się! Zapowiada się piękny weekend! ;-))))
--
Runt

Data: 2019-12-07 06:53:09
Autor: Runt
[Banasiowo] Wojna Mariana
W dniu 2019-12-06 o 20:28, u2 pisze:
Piwo: jest, orzeszki: są, z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wypadków.
https://www.youtube.com/watch?v=h9ESpV1HsGE
Komentarz Tygodnia: Prawda o zarzutach dla Banasia

POwiedz no ciota skoro M.Banaś taki kryształ to dlaczego jego dymisji zażądał sam właściciel kota? ;-)))