Wojna POlsko polska

Data: 2010-08-16 14:37:19
Autor: Klin
Wojna POlsko polska
Przesadzam? Wypisuje brednie? Otóż nie, drodzy "młodzi z dużych miast"! Przykładem zaplanowanej akcji mającej na celu dyskredytację "pisowców" i nakręcenie przeciw nim "oświeconej" reszty społeczeństwa jest sprawa krzyża przed pałacem. Gdyby nowo wybrany prezydent chciał naprawdę zakończyć spór, zwany przez niektórych "wojną polsko - polską (powinno się raczej pisać POlsko - polską) i zbudować zgodę - wyciągnąłby rękę do swych oponentów i powiedział: "Krzyż zostanie tak długo jak długo będzie na to zapotrzebowanie ze strony społeczeństwa". "Spotkajmy się przy tym krzyżu". Tymczasem dla nowo wybranego prezydenta priorytetem było właśnie usunięcie tego krzyża (w propagandzie: przestawienie go w godne miejsce ) - nie kryzys finansów i jego rozwiązanie, nie emerytury, podwyżki, ale właśnie usunięcie krzyża sprzed swego nowego miejsca pracy i wypoczynku.

Awantura wokół krzyża, sprowokowana celowo przez rządzących, też nasuwa mi podobieństwa do działań rządzących Niemcami nazistów. To oni właśnie po zajęciu Polski, w rocznicę kryształowej nocy z 9 na 10 listopada 1939 r., rozpoczęli na Pomorzu akcję niszczenia przydrożnych krzyży i figurek.

http://www.rodaknet.com/rp_kolak_17.htm    z     http://www.rodaknet.com/

Data: 2010-08-16 14:46:23
Autor: Zahir
Wojna POlsko polska

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i4bbe3$q0q$1news.onet.pl...
[...]

Powiedz no mądralo dlaczego to PiS nie wyciągnie ręki i nie zaproponuje "rozejmu"? Wczoraj zjebotał was kolejny biskup. Dlaczego to prezydent MUSI, a prezes PiS ma chodzić w glorii umęczonej panienki? Wywołaliście kolejną awanturę wieć pochylcie głowy, posypiemy wam je popiołem albo zróbcie głęboki skłon, wtedy dostaniecie kopniaka w dupę! Przestańcie pieprzyć o misji, patriotyzmi itp brednie! Polska nie jest tylko wasza! Lewica ma już przygotowany projekt ustawy o pozbyciu się krzyży z miejsc publicznych. Będziecie dalej podskakiwać to skończy się tym, że kler będzie płacić podatki od osób fizycznych, skończą się zwonienia i ulgi, lekcje religii będą jedynie na tajnych kompletach, a PiS zostanie uznany za partię bandycką. Jesteście na dobrej drodze by tak było.

--

Zahir

Data: 2010-08-16 14:59:29
Autor: Lorn
Wojna POlsko polska
W dniu 2010-08-16 14:37, Klin > pisze:

[cut - crap]

Awantura wokół krzyża, sprowokowana celowo przez rządzących

Autor pewnie kumpel Jarusia jątrzyciela drugiego... :>
Wklejacie te brednie, by zatuszować winę waszego guru, który już zaczyna nóżkami tupać by się wybielić, a wybielającym jest Macierewicz.
Miło patrzeć jak toniecie... Niektóre szczury już opuściły 'barkę' :)

Data: 2010-08-16 15:27:25
Autor: Klin
Wojna POlsko polska
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

   Powierzenie Antoniemu Macierewiczowi zadania kierowania zespołem parlamentarnym ds. zbadania tragedii smoleńskiej, było jedną z najtrafniejszych decyzji PiS-u na przestrzeni ostatnich miesięcy. Medialny skowyt, towarzyszący jak zawsze pojawieniu się tego polityka dowodzi, że grupa rządząca docenia jego doświadczenie w sprawach bezpieczeństwa i służb specjalnych i mogła się poczuć zagrożona kompetencją i bezkompromisowym dążeniem do wyjaśnienia prawdy.

Identyczne reakcje można było obserwować, gdy kandydaturę Macierewicza zgłoszono do sejmowej komisji ds. zabójstwa Krzysztofa Olewnika.
              http://www.rodaknet.com/rp_scios.htm

Data: 2010-08-16 16:20:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna POlsko polska

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i4bec1$25r$1news.onet.pl...
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Jeśli jest taki doświadczony to niech Macierewicz pokaże aneks do swojego raportu o WSI.

Data: 2010-08-16 16:53:58
Autor: konserwator
Wojna POlsko polska

Użytkownik Klin > napisał:
[...]

toz aneks ma Komoroski :-)
niech go opublikuje! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-16 17:06:33
Autor: Lorn
Wojna POlsko polska

Użytkownik Klin>  napisał:
[...]

Toż musi się z nim zapoznać... Cholera wie, ile tam bredni Macierewicz napłodził. :>

Data: 2010-08-16 08:27:50
Autor: DJ MC Donald Musk
Wojna POlsko polska
On 16 Sie, 17:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

> toz aneks ma Komoroski :-)
> niech go opublikuje!

Toż musi się z nim zapoznać... Cholera wie, ile tam bredni Macierewicz

jak tam sa brednie to niech komoroski je publikuje i kompromituje
macierewicza!

Data: 2010-08-16 17:30:12
Autor: Lorn
Wojna POlsko polska

Użytkownik Klin>    napisał:
[...]

Nie napisałem, że musi się z tymi bredniami zapoznać? Czytać nie potrafisz?

Data: 2010-08-16 17:23:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna POlsko polska

Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Ile lat Kaczyński trzymał aneks do raportu o WSI? Dlaczego nie publikował?

Data: 2010-08-16 08:28:48
Autor: DJ MC Donald Musk
Wojna POlsko polska
On 16 Sie, 17:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i4bjhs$1j73$1adenine.netfront.net...

> [...]

> niech go opublikuje!

Ile lat Kaczyński trzymał aneks do raportu o WSI? Dlaczego nie publikował?

teraz ma go komoroski - niech publikuje...
jednak domyslam sie, ze tam jest cos na komoroskiego wiec nie
opublikuje...

Data: 2010-08-16 17:45:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna POlsko polska

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:15186279-e3ac-430d-b2d3-3ce8205642f8v8g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]

teraz ma go komoroski - niech publikuje...
jednak domyslam sie, ze tam jest cos na komoroskiego wiec nie

=====================================

To nie takie proste pisiaczku. Gdyby tam były materiały tylko na Komorowskiego, to Kaczyński dawno by opublikował. Z pewnością było coś więcej i co skończyłoby się masowymi pozwami do sądu i nie tylko. Szkopuł w tym, że ukarane byłoby Ministerstwo Obrony, a nie Macierewicz jak to drzewiej było.

Data: 2010-08-16 16:32:53
Autor: -heÂŽsk
Wojna POlsko polska
On Mon, 16 Aug 2010 14:37:19 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

[...]

chcesz powiedziec, ze to tusk z komorowskim postawili krzyz
przed palacem i 10 sierpnia skladali pod nim kwiaty ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Wojna POlsko polska