Wojna - Wajna - War

Data: 2009-03-09 12:03:30
Autor: Panslavista
Wojna - Wajna - War
Data: 2009-03-09 11:26:23
Autor: Andrzej Kokakolski
Wojna - Wajna - War
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
http://playrapport.se/#/video/1471511

Tak, tak. I jeszcze Krieg do tego.
Grupka wandali pod sowiecka flaga i tyle. Z Pana to musi byc niezly panikarz.

AK

Data: 2009-03-09 12:33:48
Autor: Panslavista
Wojna - Wajna - War

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gp2ucv$i99$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> http://playrapport.se/#/video/1471511

Tak, tak. I jeszcze Krieg do tego.
Grupka wandali pod sowiecka flaga i tyle. Z Pana to musi byc niezly

To tylko link mi podesłano, obrazek mi się nie wyświetlił...
Wiec bez komentarza, chyba że zadam pytanie - dlaczego nie zobaczyłem tego,
tam?

Data: 2009-03-09 11:44:02
Autor: Andrzej Kokakolski
Wojna - Wajna - War
> [...]

To tylko link mi podesłano, obrazek mi się nie wyświetlił...
Wiec bez komentarza, chyba że zadam pytanie - dlaczego nie zobaczyłem tego,

Nie wiem dlaczego. To Pan sam powinien wiedziec. Moze jest Pan zbyt leniwy? Albo za szybki: jeszcze nie zobaczy i nie zorientuje sie o co chodzi a juz rozpowszechnia na psp opatrujac panikarskim tytulem.

A wypowiedzi na psp sa wlasnie po to aby je komentowac.
(Chyba, ze sie jest rowniez spod bolszewickiej flagi i ma zawsze racje, nie podlegajaca dyskusji)

AK

--

Wojna - Wajna - War