Wojna bilbordowa

Data: 2012-10-03 09:51:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa
W Lublinie stanęły jednak pierwsze bilbordy ze słynnym już i tak znienawidzonym przez katolubnych hasłem „Nie zabijam, Nie kradnę, Nie  wierze”. Stało się tak mimo rozpaczliwych i napastliwych protestów dwóch tamtejszych radnych PiS, panów Tułajewa i Wojciechowskiego (niech lekarz czuwa nad ich zdrowiem). Kolejne billboardy pojawią się we Wrocławiu, w Świebodzinie, Częstochowie, Krakowie, Katowicach, Warszawie i Rzeszowie. Pewnie nie obejdzie się bez  rozruchów oburzonych i obrażonych, ale to tylko nadaje smaczku całej akcji i podnosi jej wartość - czuby trafione zostały w czułe miejsce.

Jednocześnie dementuję doniesienia jakoby takie czy inne towarzystwo różańcowe wzajemnej adoracji, w odpowiedzi ateistom chciało wywiesić własne bilbordy, będące zaprzeczeniem tych ateistycznych. Nie będzie więc  w waszym mieści dumnych napisów „Zabijam, Kradnę, Wierzę” (są głupi, ale nie aż tak beznadziejnie), a szkoda, bo to samo życie i kawałek naszej rzeczywistości. Jednak jak inna wieść niesie, urażeni katolubni (lub innego rodzaju świry), zwierają szyki, by wspólnie wystąpić do urzędów skarbowych, by te w trybie pilnym skontrolowały wszystkie te osoby, które na poczet ateistycznych bilbordów wpłaciły pieniądze na konto Fundacji Wolność od Religii. Trzeba ustalić skąd te wrednie typy mają tyle kasy, że stać ich na zasilanie kont antyreligijnych przestępców. Patrzcie jakie to zacietrzewione typy.

Najgorzej mają w tym Świebodzinie, bo kiedy zawisną tam owe bilbordy, to na ten czas ma być zdemontowany ten ichni wielgaśny Chrystus. Tylko po to, by bidok  nie widział tych bluźnierczych napisów i obraźliwych haseł. Pomyślcie jednak, bo może taniej niż demontować będzie mu po prostu oczka mu zasłonić! Niech sobie w spokoju stoi ku uciesze nas wszystkich. Jednym słowem oto Polska Wolska w szczytowym okresie rozkwitu. I co moi mili, które hasło jest bardziej prawdziwe i przystające do życia? Wiara czyni cuda, czy może jednak Wiara czyni czuba?
środa, 03 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2710-co-czyni-wiara.html

Data: 2012-10-03 03:33:36
Autor: HaMMeR
Wojna bilbordowa
A moze bys tak lajdaczyno sowiecka, przestal pastowac
na psp tego swira rabestaina? Wydziel cos samodzielnie
z siebie, to tez bedziemy mieli ubaw po pachy, ale
przynajmniej caly 'splendor' z ubawu przypadnie tobie, agencie!

Data: 2012-10-03 13:44:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:7c32bf34-dc22-4e8d-8c4e-805ac9a517f8googlegroups.com...
[...]

Prawda uwiera? No to fajnie. Wez sie jeszcze ze zlosci zesraj i siedz trzy dni w sraczu!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-10-03 14:07:25
Autor: HaMMeR
Wojna bilbordowa
W dniu roda, 3 padziernika 2012 13:44:38 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
> [...]

Prawda uwiera? No to fajnie. Wez sie jeszcze ze zlosci zesraj i siedz trzy dni w sraczu!

Prawda?? Ty glupi prostacki jelopie, tobie teraz
prawde wciska do pustego lba ten smiec rabestain?
To juz nie gazwybroczna?
Co za prymitywny leming.., ha ha ha!

Data: 2012-10-04 11:01:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Uytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa w wiadomoci news:2736a0f8-0c1f-4034-bd7a-623286981f7dgooglegroups.com...
> [...]

--
Prawda?? Ty glupi prostacki jelopie, tobie teraz
prawde wciska do pustego lba ten smiec rabestain?

=======================================

Mam czyta jedyn prawdziw prawd, krr ty wyznajesz, pojebie? A wiesz gdzie j mam? Domyl si motku!

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-03 18:34:52
Autor: Marek Woydak
Wojna bilbordowa
Dnia Wed, 3 Oct 2012 03:33:36 -0700 (PDT), HaMMeR napisa(a):

[...]

Ten cay mkarwan te mnie wk...wia. Napisaem do Stella TV ale odpisali mi,
e nie mog ustali nadawcy! Kpiny jakie!

MW

Data: 2012-10-03 10:05:42
Autor: Chiron
Wojna bilbordowa
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506beea4$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2710-co-czyni-wiara.html

A ja ponawiam pytanie: co byś myślał, gdyby dajmy na to- revelstein przestał publikować na blogu? Przecież biedaku nawet byś niewiedział, co masz myśleć.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-03 10:31:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4grkl$4ra$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jaki ty odkrywczy jesteś!

Data: 2012-10-03 10:30:28
Autor: t-1
Wojna bilbordowa

[...]

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Takie pytanie, bo bardzo mnie to interesuje.
Zapewne masz to przemyślane.
Co powstrzyma nowych wyznawców tego hasła przed zabijaniem i kradzieżą?
I czy na pewno teraz i na zawsze?
Nie chodzi mi o kodeks karny ale o coś bardziej subtelnego w formie a pewnego w działaniu.

t-1

Data: 2012-10-03 10:41:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:k4gt35$sq4$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Wprawdzie nie mnie powinieneś pytać, tylko autora tego tekstu.
Ale jeśli chcesz odpowiedzi na to pytanie, to udaj się do najbliższego więzienia i zapytaj skazanych ilu z nich jest ateistami, a ilu katolikami.

Data: 2012-10-03 11:00:43
Autor: t-1
Wojna bilbordowa

[...]

O, tu akurat błedny trop.
Po pierwsze prawa statystyki.  Sama liczba wierzących w więzieniu nic nie mówi.
Raczej proporcje wierzących do niewierzących na wolności i w więzieniach.
Z uwzględnieniem rodzaju przestępstwa. Ktoś ma takie dane i może upublicznić?
Przewaga formalnie zaliczanych do wierzących w społeczeństwie powoduje także ich dużą reprezentację w więzieniach. Co ciekawe, niektórzy nawet przyznają się do islamu aby dostać lepsze warunki odbywania kary.
Po drugie w głoszeniu takich haseł nie byliście pierwsi.
Więc żniwo jest już zbierane.

t-1

Data: 2012-10-03 13:42:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:k4gurs$cm$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Wychodzi na jedno. Wiara nie jest hamulcem powodującym odstąpienie od popełniania przestępstw. Wszystko to, co napisałeś włóż buty. Będziesz wyższy.
I to byłoby na tyle.

Data: 2012-10-03 18:04:39
Autor: t-1
Wojna bilbordowa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506c24c8$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz częściową rację. Pozorna wiara u słabych ludzi nie odwodzi ich od przestepstwa. Ale czy zupełny brak wiary może im pomóc?
Jak uczy doświadczenie komuny paryskiej i totalitaryzmów 20 wieku, danie posłuchu takim hasłom zazwyczaj kończy się tragicznie.

t-1

Data: 2012-10-03 18:21:11
Autor: u2
Wojna bilbordowa
W dniu 2012-10-03 18:04, t-1 pisze:
Masz czciow racj. Pozorna wiara u sabych ludzi nie odwodzi ich od
przestepstwa. Ale czy zupeny brak wiary moe im pomc?
Jak uczy dowiadczenie komuny paryskiej i totalitaryzmw 20 wieku, danie
posuchu takim hasom zazwyczaj koczy si tragicznie.

Akurat wiara nie odwodzi ludzi od bycia bossami mafii, niewazne, czy
pelomafii, czy cosa nostry ;-)

Co prawda nasz Papiez wiele zrobil, aby ludzie sie jednak opamietali na
Sycylii ;-)

Data: 2012-10-03 18:44:46
Autor: Marek Woydak
Wojna bilbordowa
Dnia Wed, 03 Oct 2012 18:21:11 +0200, u2 napisa(a):

[...]

Za wyjtkiem PiS-owcw. Tam s wycznie patrioci polscy, prawi i
sprawiedliwi. Bogobojni jak Marta zwana Kaczysk. Zanim rozwioda si z
1-wszym mem miaa dziecko z obecnym. Przykad gbokiej wiary zaiste!

MW

Data: 2012-10-03 10:52:32
Autor: mkarwan
Wojna bilbordowa
[...]

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Wojna bilbordowa