Wojna bilbordowa

Data: 2012-10-03 03:33:36
Autor: HaMMeR
Wojna bilbordowa
A moze bys tak lajdaczyno sowiecka, przestal pastowac
na psp tego swira rabestaina? Wydziel cos samodzielnie
z siebie, to tez bedziemy mieli ubaw po pachy, ale
przynajmniej caly 'splendor' z ubawu przypadnie tobie, agencie!

Data: 2012-10-03 13:44:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:7c32bf34-dc22-4e8d-8c4e-805ac9a517f8googlegroups.com...
[...]

Prawda uwiera? No to fajnie. Wez sie jeszcze ze zlosci zesraj i siedz trzy dni w sraczu!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-10-03 14:07:25
Autor: HaMMeR
Wojna bilbordowa
W dniu środa, 3 października 2012 13:44:38 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

Prawda uwiera? No to fajnie. Wez sie jeszcze ze zlosci zesraj i siedz trzy dni w sraczu!

Prawda?? Ty glupi prostacki jelopie, tobie teraz
prawde wciska do pustego lba ten smiec rabestain?
To juz nie gazwybroczna?
Co za prymitywny leming.., ha ha ha!

Data: 2012-10-04 11:01:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Wojna bilbordowa

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:2736a0f8-0c1f-4034-bd7a-623286981f7dgooglegroups.com...
> [...]

--
Prawda?? Ty glupi prostacki jelopie, tobie teraz
prawde wciska do pustego lba ten smiec rabestain?

Mam czytać jedyną prawdziwą prawdę, krórą ty wyznajesz, pojebie? A wiesz gdzie ją mam? Domyśl się młotku!

Data: 2012-10-03 18:34:52
Autor: Marek Woydak
Wojna bilbordowa
Dnia Wed, 3 Oct 2012 03:33:36 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Ten cały mkarwan też mnie wk...wia. Napisałem do Stella TV ale odpisali mi,
że nie mogą ustalić nadawcy! Kpiny jakieś!

MW

Wojna bilbordowa